Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-37 Іванків - Городище км 0+000 - км 3+180)
Очікувана вартість
2 970 035,00 UAH
UA-2019-08-14-000634-b 19b466087f2d4cb3aaded26c7fab13b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:48
Очікувана вартість: 2 970 035,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 851,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14851 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3.2 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-37 Іванків - Городище км 0+000 - км 3+180)
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів (в тому числі зі змінами), а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів від головного/-их розпорядника/-ів бюджетних коштів та інших джерел фінансування. Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (в тому числі зі змінами). Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги послуг згідно з ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 2 850 000,00
UAH з ПДВ
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 2 965 000,00
UAH з ПДВ
2 965 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 18:31
Електронний підпис
27 вересня 2019 18:31
п. 1.3.1.pdf
23 вересня 2019 13:21
Електронний підпис
23 вересня 2019 13:21
п.1.3.2-1.3.10.pdf
12 вересня 2019 16:19
Електронний підпис
12 вересня 2019 16:18
Довідка МВС.pdf
30 серпня 2019 09:00
Електронний підпис
29 серпня 2019 23:24
Електронний підпис
29 серпня 2019 23:24
Форма 1ПВ 2 кв 2019 р..pdf
29 серпня 2019 23:24
Статут.PDF
29 серпня 2019 23:24
Протокол № 6_16.pdf
29 серпня 2019 23:24
Протокол № 6_03_18.PDF
29 серпня 2019 23:24
Позитивний відгук.pdf
29 серпня 2019 23:23
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
29 серпня 2019 23:23
Атестат виробництва.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 14:59
Тендерна пропозиція.PDF
29 серпня 2019 14:59
Статут.PDF
29 серпня 2019 14:59
Ростдорстрой 13510-74 p7s.7z
29 серпня 2019 14:59
КБ 29П ч.2.pdf
29 серпня 2019 14:59
КБ 29П ч.1.pdf
29 серпня 2019 14:59
Дог.№29П.pdf
29 серпня 2019 14:59
Довідка щодо довкілля.PDF
29 серпня 2019 14:59
Довідка за ст.17.PDF
29 серпня 2019 14:59
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 2 850 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:16
ДУ № 1 від 28.10.19 до Договору № 544-19 від 27.09.19р..pdf укладений
29 жовтня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 20:51
Договір 544-19 від 27.09.2019.pdf укладений
27 вересня 2019 20:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 850 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 475 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651, частиною 1 ст. 652 та ст. 654 Цивільного кодексу України та на підставі п. 11.2. Договору Сторони дійшли згоди розірвати Договір від 27.09.2019р. № 544-19.