Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №60 Вінницької міської ради" по просп. Космонавтів,48 в м. Вінниця
Очікувана вартість
17 342 225,00 UAH
UA-2019-08-14-000625-c a83316289f904dfd97e89644fd9d9154
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Андрій Володимирович

0432671709 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Гринчук Андрій Володимирович
0432671709
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:57
Очікувана вартість: 17 342 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173 422,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86711.12 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2545 м.кв.
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №60 Вінницької міської ради" по просп. Космонавтів,48 в м. Вінниця (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, просп. Космонавтів,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45214100-1 — Будівництво дитячих садків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс Пiсляоплата 10 Календарні 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 15:18
зміни до ТД ДНЗ№60 (4).docx
23 серпня 2019 15:18
ТД ДНЗ№60.doc
16 серпня 2019 10:55
зміни до ТД ДНЗ№60 (3).docx
14 серпня 2019 16:05
ДНЗ №60.ims
23 серпня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 15:18
зміни до ТД ДНЗ№60 (4).docx
23 серпня 2019 15:18
ТД ДНЗ№60.doc
16 серпня 2019 10:55
ТД ДНЗ№60.doc
14 серпня 2019 16:05
ТД ДНЗ№60.doc
16 серпня 2019 10:55
зміни до ТД ДНЗ№60 (3).docx
14 серпня 2019 16:05
ДНЗ №60.ims

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

не закона вимога
Дата подання: 17 серпня 2019 16:12
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:49
Відповідно до розділу 3 частини 1 тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які необхідно подати учасникам процедури закупівлі для підтвердження відповідні кваліфікаційним критеріям. Зокрема, пунктом 1.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовником визначено,що учасники для підтвердження того,що він має обладнання та матеріально-технічну базу має подати в складі тендерної пропозиції копії нотаріально посвідчених договорів АРЕНДИ. Згідно ст.. 29 ЦК України правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Друга частина статті 793 ЦК України, передбачає обов'язкове нотаріальне посвідчення договорів найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), які укладені на три роки і більше. Тобто договори, строком до трьох років обов'язкового нотаріального посвідчення не вимагають. Частина 2 статі 799 ЦК України, норми параграфу 5 глави 30 ГК України не встановлюють вимог щодо нотаріального посвідчення договорів оренди транспортних засобів у сфері господарювання, тобто у відношенні договорів оренди транспортних засобів, укладених юридичними особами, ЦК України та ГК України не вимагають обов'язкового нотаріального посвідчення. Оскільки учасником договори оренди обладнання та матеріально-технічної бази, укладені строком на два роки і одинадцять місяців, про що свідчить його зміст, тому чи потрібно такому учаснику нотаріально посвідчувати вищевказані договори оренди, щоб підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, в розумінні п. 4 ст. 16 Закон України "Про публічні закупівлі"?. Дякую за юридично грамотну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога не порушує чинне законодавство України

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-000625-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ТЕНЗОР", Код ЄДРПОУ:13309578
Дата подання: 15 серпня 2019 19:37
дискримінаційні вимоги
Відповідно до вимог тендерної документації замовник вимагає від учасників надати інформацію про виконання аналогічних договорів, при цьому аналогічними договорами вважаються договори з проведення реконструкції (термомодернізації) громадських будівель, які передбачали утеплення покрівлі, стін тощо. Однак, зазначена вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників тому що будинки і споруди поділяють за призначенням на дві великі групи: цивільні й виробничі. В свою чергу, цивільні будинки та споруди поділяються на житлові й громадські, а виробничі – на промислові й сільськогосподарські Замовник встановивши вимогу у тендерній документації про те, що він буде вважати аналогічними договорами лише договора з реконструкції (термомодернізації) громадських будівель обмежує круг учасників, що призводить до їх дискримінації, що є грубим порушенням вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо нести зміни до тендерної документації виключивши із неї вищевказані дискримінаційні вимоги.
В разі не усунення дискримінаційних вимог із тендерної документації з метою запобігання корупційним діям і зловживанням посадовими обов’язками відповідальними особами замовника ми будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2019 15:50
Вимога не є дискримінаційною та відповідає чинному законодавству

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000021 ● bf82a2b5445d45c3993acf7d6fe16eab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2019 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2019 № 287

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-14-000625-c 14.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Арка-ПТФ 13 623 984,00
UAH з ПДВ
13 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКС ЛАЙТ" 14 446 852,18
UAH з ПДВ
13 199 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 14 796 441,70
UAH з ПДВ
13 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПРЕДОМ 14 716 488,54
UAH з ПДВ
13 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 17:48
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:15
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:14
Відомість ресурсів.pdf
30 серпня 2019 15:14
Локальний кошторис2-1-2.pdf
30 серпня 2019 15:14
Локальний кошторис_2-1-1.pdf
30 серпня 2019 15:14
Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 15:14
Лист про санкції.pdf
30 серпня 2019 15:14
Довідка про субпідряд.pdf
30 серпня 2019 15:14
Установчі документи.rar

Публічні документи

29 серпня 2019 19:20
Електронний підпис
29 серпня 2019 16:54
Установчий документ.pdf
29 серпня 2019 16:54
Технічний опис послуг.pdf
29 серпня 2019 16:54
Проект договору.pdf
29 серпня 2019 16:54
Пояснення.pdf
29 серпня 2019 16:54
Накази та трудові.pdf
29 серпня 2019 16:54
Лист відгук.pdf
29 серпня 2019 16:54
Документи транспорт.pdf
29 серпня 2019 16:54
Довідка персонал.pdf
29 серпня 2019 16:54
Довідка довкілля.pdf
29 серпня 2019 16:54
Дипломи.pdf
29 серпня 2019 16:54
Гарантия 5433.zip
29 серпня 2019 16:54
Витяг.pdf
29 серпня 2019 16:54
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 15:45
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:34
Відгуки копії - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Накази на зарплату - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Трудові робітники.pdf
30 серпня 2019 13:50
Посвідчення - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
охорона праці інж - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Лист на мерс - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Договори ЦПХ - 1 - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Договір ЦПМСД 5 - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Додаток-2.pdf
30 серпня 2019 13:50
Додаток-1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Лист-згода з Ст 17 - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Договірна ціна 60 - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Договір на мерседес - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Довідка опис послуг - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Цінова пропозиція 60 - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
1Довідка про санкції - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Договір ДНЗ 27 - 1.pdf
30 серпня 2019 13:50
Довідка про механізми.pdf
30 серпня 2019 13:49
Диплом Шевчик - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Диплом Ціперко - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Диплом Печериця - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Диплом Машницька - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Диплом Горохова - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Відгук Кисневий пункт.pdf
30 серпня 2019 13:49
Відгук ДНЗ 27 - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Відгук 6 центр - 1 - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Відгук 5 центр - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Балансова відомість - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Багрій - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Проект договору - 1.pdf
30 серпня 2019 13:49
Установчий документ .pdf
30 серпня 2019 13:49
Ліцензія оригінал.pdf
30 серпня 2019 13:49
Ліцензія копія.pdf
30 серпня 2019 13:49
Пiдписаний_GarLIST_6310.pdf
30 серпня 2019 13:49
Договір-заява _G0819_6310.pdf
30 серпня 2019 13:49
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Арка-ПТФ

ТОВ "МІКС ЛАЙТ"

ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ СПРЕДОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Арка-ПТФ
#34722208
Переможець 13 199 999,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Арка-ПТФ
#34722208
13 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:18
додаткова №3 ДНЗ№60.PDF зміни до договору
23 березня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 16:15
додаткова №2 ДНЗ№60.PDF зміни до договору
22 січня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 17:10
додаткова №1 ДНЗ№60.PDF зміни до договору
17 жовтня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 17:19
договір ДНЗ№60.PDF укладений
24 вересня 2019 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML