Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі КО «Спорткомплекс «Здоров’я» по вул. Якова Шепеля, 23 в м. Вінниці» (коригування)»
Очікувана вартість
28 703 173,00 UAH
UA-2019-08-14-000606-c adf8787000ab4c9589f47cff1e1aca90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилуцький Валентин Петрович

+380432671029 dbma@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39578073
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14
Контактна особа: Прилуцький Валентин Петрович
+380432671029
dbma@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 16:03
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 16:03
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:47
Очікувана вартість: 28 703 173,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287 031,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 143000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі КО «Спорткомплекс «Здоров’я» по вул. Якова Шепеля, 23 в м. Вінниці» (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Якова Шепеля, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019  —  15 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 15:59
проект договору.docx
14 серпня 2019 15:59
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000059 ● 6b9d1265b9b04c3d85e1934961e4ef8c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 09:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-08-14-000606-c 14.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-11 10:10:31

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі КО «Спорткомплекс «Здоров’я» по вул. Якова Шепеля, 23 в м. Вінниці» (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-14-000606-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 06 вересня 2019 року №76), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 Додатку 4 тендерної документації, в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що необхідного для виконання умов договору;
- пункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- пункту 3 Додатку 4 тендерної документації, в частині надання копії аналогічного договору або договорів, що зазначено в довідці з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) (договір підряду від 16 червня 2017 року №168, укладений з Шаргородською центральною районною лікарнею, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі – відсутні додатки №1, №2, №3 до договору, які є його невід’ємними частинами) та оригіналу листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (ТОВ «Техноторг») не раніше дати оголошення замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-17 15:26:52

Пояснення

Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» обрано переможцем правомірно, так як учасник виконав вимоги підпункту 1 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційну довідку вих. №14 від «22» серпня 2019 року, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), копії Договорів оренди транспортних засобів із копіями свідоцтва про реєстрацію (копії технічних паспортів транспортних засобів); підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційні довідки вих. №15 від «22» серпня 2019 року, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника (ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років), довідку вих. №16 від «22» серпня 2019 року, яка містить інформацію про наявність в учасника в штаті та по сумісництву головного інженера, виконробів та інженера з охорони праці; завірені копії трудових книжок, посвідчення про право виконання робіт з підвищеної небезпеки на працівників та дипломи; підпункту 3 Додатку 4 надавши інформаційну довідку вих. №17 від «22» серпня 2019 року про виконання аналогічного договору або договорів, в якій зазначено: повне найменування суб’єкту господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, предмет договору, сума договору, копії аналогічних договорів, що зазначено в довідці з довідками про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2); для підтвердження факту виконання аналогічного договору Учасник надав оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Надання додатків до Договорів про аналогічні роботи є необов’язковим, так як згідно тендерної документації підпункту 3 Додатку 4 (Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору), учасник надає копію аналогічного договору або договорів, а для підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

2020-04-01 16:38:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК СТАМ" 27 695 485,00
UAH з ПДВ
27 695 485,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БМП КЕНТАВР 27 994 600,10
UAH з ПДВ
27 994 600,10
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНБУДІЗОЛ" 28 176 770,43
UAH з ПДВ
28 176 770,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 09:41
Електронний підпис
09 вересня 2019 09:39
МВС.pdf
09 вересня 2019 09:39
ДПС.pdf
29 серпня 2019 15:36
Електронний підпис
29 серпня 2019 13:50
Електронний підпис
29 серпня 2019 13:49
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
29 серпня 2019 13:49
Підписаний_G0819-6425-GL_tender.pdf
29 серпня 2019 13:49
Підписаний_Лицензия.pdf
29 серпня 2019 13:49
Виписка 2.pdf
29 серпня 2019 13:49
Виписка 1.pdf
29 серпня 2019 13:49
40 Виписка ЄДР.pdf
29 серпня 2019 13:49
38 Звіт з праці.pdf
29 серпня 2019 13:49
36 Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 13:49
34 Дозвіл рпн.pdf
29 серпня 2019 13:49
33 Ліцензія.pdf
29 серпня 2019 13:49
29 Листи відгуки.pdf
29 серпня 2019 13:49
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 14:41
штатний.pdf
29 серпня 2019 14:41
Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 14:41
Статут.pdf
29 серпня 2019 14:41
Проект Договору.pdf
29 серпня 2019 14:41
Локальні кошториси.pdf
29 серпня 2019 14:41
Ліцензія.pdf
29 серпня 2019 14:41
Лист відгук.pdf
29 серпня 2019 14:41
Захист довкілля.pdf
29 серпня 2019 14:41
Договірна ціна.pdf
29 серпня 2019 14:41
Довідка про санкції.pdf
29 серпня 2019 14:41
Виписка.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 16:01
Санкції.pdf
28 серпня 2019 16:01
Проект договору.pdf
28 серпня 2019 16:01
Лiцензiя.pdf
28 серпня 2019 16:01
Локальні кошториси.pdf
28 серпня 2019 16:01
Дозвiл2.pdf
28 серпня 2019 16:01
Дозвiл1.pdf
28 серпня 2019 16:01
Відомість ресурсів.pdf
28 серпня 2019 16:01
Витяг_ПДВ.pdf
28 серпня 2019 16:01
Виписка2.pdf
28 серпня 2019 16:01
Виписка1.pdf
28 серпня 2019 16:01
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК СТАМ"

ПП БМП КЕНТАВР

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНБУДІЗОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
Переможець 27 695 485,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
27 695 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 09:52
Додаткова угода 5 від 07.12.2020.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 09:50
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 09:17
Додаткова угода 4 від 30.11.2020.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 18:40
Додаткова угода 3 від 10.11.2020.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 18:39
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:30
Додаткова угода 2 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 10:16
договір СК ЗДОРОВ_Я.pdf укладений
23 вересня 2019 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів замовника у Розділ 24 «Адреси, реквізити, підписи сторін та печатки» Підрядного договору в зв'язку зі зміною замовника внаслідок правонаступництва
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 210 205,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 868 367,50 UAH)