Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39578073 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14 |
Контактна особа: |
Прилуцький Валентин Петрович +380432671029 dbma@vin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 16:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 16:03 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 28 703 173,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 287 031,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 143000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 15:59 |
проект договору.docx | |
14 серпня 2019 15:59 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000059 ● 6b9d1265b9b04c3d85e1934961e4ef8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-08-14-000606-c 14.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-11 10:10:31
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі КО «Спорткомплекс «Здоров’я» по вул. Якова Шепеля, 23 в м. Вінниці» (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-14-000606-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 06 вересня 2019 року №76), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 Додатку 4 тендерної документації, в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що необхідного для виконання умов договору;
- пункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- пункту 3 Додатку 4 тендерної документації, в частині надання копії аналогічного договору або договорів, що зазначено в довідці з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) (договір підряду від 16 червня 2017 року №168, укладений з Шаргородською центральною районною лікарнею, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі – відсутні додатки №1, №2, №3 до договору, які є його невід’ємними частинами) та оригіналу листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (ТОВ «Техноторг») не раніше дати оголошення замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-17 15:26:52
Пояснення
Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» обрано переможцем правомірно, так як учасник виконав вимоги підпункту 1 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційну довідку вих. №14 від «22» серпня 2019 року, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), копії Договорів оренди транспортних засобів із копіями свідоцтва про реєстрацію (копії технічних паспортів транспортних засобів); підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційні довідки вих. №15 від «22» серпня 2019 року, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника (ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років), довідку вих. №16 від «22» серпня 2019 року, яка містить інформацію про наявність в учасника в штаті та по сумісництву головного інженера, виконробів та інженера з охорони праці; завірені копії трудових книжок, посвідчення про право виконання робіт з підвищеної небезпеки на працівників та дипломи; підпункту 3 Додатку 4 надавши інформаційну довідку вих. №17 від «22» серпня 2019 року про виконання аналогічного договору або договорів, в якій зазначено: повне найменування суб’єкту господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, предмет договору, сума договору, копії аналогічних договорів, що зазначено в довідці з довідками про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2); для підтвердження факту виконання аналогічного договору Учасник надав оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Надання додатків до Договорів про аналогічні роботи є необов’язковим, так як згідно тендерної документації підпункту 3 Додатку 4 (Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору), учасник надає копію аналогічного договору або договорів, а для підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
- 20 Довідка про матеріально-технічну базу.pdf
- 21 Скановані Договора оренди МтаМ з дорученням та техпаспортами.pdf
- 22 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf
- 23 Довідка про наявність головного інженера_ виконробів та інженера з ОП.pdf
- 24 Дипломи інженерно-технічних робітників.pdf
- 25 Трудові книжки робітників та ІТР.pdf
- 26 Посвідчення ОП робітників та ІТР.pdf
- 27 Довідка про виконання аналогічних Договорів.pdf
- 28 Копії аналогічних Договорів та актів.pdf
- 29 Листи відгуки.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
2020-04-01 16:38:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК СТАМ" |
27 695 485,00
UAH з ПДВ
|
27 695 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП БМП КЕНТАВР |
27 994 600,10
UAH з ПДВ
|
27 994 600,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНБУДІЗОЛ" |
28 176 770,43
UAH з ПДВ
|
28 176 770,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК СТАМ" #38953893 |
Переможець |
27 695 485,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 09:52
|
Додаткова угода 5 від 07.12.2020.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 09:17
|
Додаткова угода 4 від 30.11.2020.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 18:40
|
Додаткова угода 3 від 10.11.2020.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 18:39
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 14:30
|
Додаткова угода 2 від 31.08.2020.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 10:16
|
договір СК ЗДОРОВ_Я.pdf | укладений |
23 вересня 2019 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів замовника у Розділ 24 «Адреси, реквізити, підписи сторін та печатки» Підрядного договору в зв'язку зі зміною замовника внаслідок правонаступництва |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |