Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021-2015 - 50220000-3 - “Services in repair, maintenance and maintenance of railway transport and related equipment and related services” / Modernization of DGC No. 3045
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22 |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав +38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
National ID: | 40150216 |
Contact point: |
Pogrebniak Stanislav +38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 7 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 234000 UAH |
Publication date: | 14 серпня 2019 11:13 |
Enquiries until: | 13 вересня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 вересня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 7 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 39 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Досвід виконання аналогічних закупівель: | 15% |
6 - 10 договорів: | 15% |
2-5 договорів: | 10% |
0-1 договорів: | 0% |
Термін надання послуг: | 15% |
90 днів: | 15% |
від 91 до 105 днів: | 10% |
від 106 до 120 днів: | 0% |
13 вересня 2019 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 10:10 |
зміни П-128-1.doc | |
13 вересня 2019 10:10 |
П-128 -1.doc |
13 вересня 2019 10:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2019 10:10 |
зміни П-128-1.doc
|
|||
13 вересня 2019 10:10 |
П-128 -1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-02-000003 ● fc510f3b85f44ca18d7c0b4596960411
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2020 09:09 |
01.12.2020 № 239
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-08-14-000532-a 14.08.2020 Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" (код за ЄДРПОУ 40150216) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-08 10:45:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація ДГКу № 3045» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до абзацу 2 частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ( у редакції до 19.04.2020 року) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, Замовник розмістив нову редакцію тендерної документації без закреслених даних що змінилися.
Чому Замовник розмістив нову редакцію тендерної документації без закреслених даних?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-09 11:00:19
Модернізація ДГКу № 3045
Повідомляємо Вам, що 13.09.2019 року на сайт по закупілі Модернізація ДГКу № 3045 були внесені зміни, а саме додана тендерна документація в новій редакції та перелік змін. На сайті ProZorro у вкладці історія змін відображена закреслена тендерна документація та додана у новій редакцій с переліком змін.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-08 12:44:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація ДГКу № 3045» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ( у редакції до 19.04.2020 року) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладання.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником договір від 04.11.2019р. №ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В опублікований 07.11.2019р., тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення договору від 04.11.2019р. №ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-09 11:09:20
Модернізація ДГКу № 3045»
Згідно наказу по структурному підрозділу «Лиманська дистанція колії» №225 від 01.03.2019р. відповідальність за підготовку видаткових договорів, додатків до них, узгодження договорів та реєстрацію у встановленому порядку було покладено на економіста першої категорії Безкровного С.О. Через втрату контролю з боку відповідальної особи Договір № Дон/ПЧ-3-19602/НЮ-В від 04.11.2019р. між структурним підрозділом «Лиманська дистанція колії» та ТОВ «Артмакс 2010» був наданий до тендерного комітету на публікацію 07.11.2019р., тобто з порушенням термінів згідно з абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Взяти пояснення з Безкровного С.О. немає можливості з причини його звільнення з 21.01.2020р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-14 15:19:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація ДГКу № 3045» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до норми частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» ( у редакції до 19.04.2020 року) (далі Закон), строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів, а у разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник повинен оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що на порушення припису частини четвертої статті 28 Закону розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТМАКС 2010» проведено з порушенням встановленого строку, а саме: розгляд тендерної пропозиції цього учасника призначено 09.10.2020р., що підтверджується оприлюдненням електронною системою закупівель файлу «Звіт з ЄДР (зареєстровано)» відносно даного учасника. Замовник оприлюднив 17.10.2019р. протокол засідання тендерного комітету щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 17.10.2019р. №128-2/КВ, тобто строк розгляду становить 6 робочих днів.
Чому Замовником порушено терміни розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТМАКС 2010»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-15 10:28:20
Модернізація ДГКу № 3045»
Повідомляємо, що замовником терміни публікації порушені не були, так як 14.10.2019 року офіційно вихідний день в Україні. Протокол № 128-2/КВ про подовження розгляду опубліковано 17.10.2019 року на п'ятий робочий день.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-14 16:05:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація ДГКу № 3045» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» » ( у редакції до 19.04.2020 року) (далі Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що згідно із договору від 04.11.2019р. № ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В строк дії договору до 31.12.2019р.
Відповідно до пошуково-аналітичної системи «spending» останній розрахунок за договором від 04.11.2019р. № ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В проведений 12.02.2020р. на суму 7 365 444.24 гривень.
Проте, Замовником оприлюднений звіт про виконання договору 04.12.2020р, що є порушення норми абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
Чому Замовником порушено терміни оприлюднення звіту про виконання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-15 09:55:59
Модернізація ДГКу № 3045»
Згідно наказу по структурному підрозділу «Лиманська дистанція колії» №225 від 01.03.2019р. відповідальність за підготовку видаткових договорів, додатків до них, узгодження договорів та реєстрацію у встановленому порядку було покладено на економіста першої категорії Безкровного С.О. Через втрату контролю з боку відповідальної особи звіт про виконання договору № Дон/ПЧ-3-19602/НЮ-В від 04.11.2019р. між структурним підрозділом «Лиманська дистанція колії» та ТОВ «Артмакс 2010» не був наданий до тендерного комітету на публікацію протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, тобто з порушенням термінів згідно з абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Взяти пояснення з Безкровного С.О. немає можливості з причини його звільнення з 21.01.2020р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо оприлюднення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна, Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АРТМАКС 2010" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ"Техекспрес-М" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТМАКС 2010" |
7 566 000,00
UAH з ПДВ
|
7 566 000,00
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 5 574 947.37 | Документи |
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" |
7 795 200,00
UAH з ПДВ
|
7 795 200,00
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 6 820 800 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТМАКС 2010" #37458404 |
Переможець |
7 566 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 14:24
|
Звіт про виконання договору модернізація ДГКу №3045.jpg | укладений |
04 грудня 2020 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:43
|
Доп.соглашение ДГКу 3045 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 14:03
|
ДОН_ПЧ-3-19602_НЮ-В.pdf | укладений |
07 листопада 2019 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник і Виконавець дійшли до згоди внести зміни до Додатку № 4 у зв'язку з чим сума договору буде становити 7 365 444, 24 грн. (сім мільйонів триста шістдесят п'ять тисяч чотириста сорок чотири грн. 24 коп.) з урахуванням ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |