Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація ДГКу № 3045
DK 021-2015 - 50220000-3 - “Services in repair, maintenance and maintenance of railway transport and related equipment and related services” / Modernization of DGC No. 3045
Очікувана вартість
7 800 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000532-a b427fe49d5f44701808c39942c68e56a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав

+38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа: Погребняк Станислав
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
National ID: 40150216
Contact point: Pogrebniak Stanislav
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 11:40
Очікувана вартість: 7 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 234000 UAH
Publication date: 14 серпня 2019 11:13
Enquiries until: 13 вересня 2019 17:00
Complaints submission until: до 19 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 вересня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 7 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Модернізація ДГКу № 3045, згідно додатку №4 тендерної документації
Modernization of SCC # 3045, according to Annex No. 4 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Модернізація ДГКу № 3045
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Modernization of DGC # 3045
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід виконання аналогічних закупівель: 15%
6 - 10 договорів: 15%
2-5 договорів: 10%
0-1 договорів: 0%
Термін надання послуг: 15%
90 днів: 15%
від 91 до 105 днів: 10%
від 106 до 120 днів: 0%
13 вересня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 10:10
зміни П-128-1.doc
13 вересня 2019 10:10
П-128 -1.doc
13 вересня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 10:10
зміни П-128-1.doc
13 вересня 2019 10:10
П-128 -1.doc
14 серпня 2019 11:10
П-128.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000003 ● fc510f3b85f44ca18d7c0b4596960411
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 09:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.12.2020 № 239

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-08-14-000532-a 14.08.2020 Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" (код за ЄДРПОУ 40150216) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-08 10:45:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація ДГКу № 3045» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до абзацу 2 частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ( у редакції до 19.04.2020 року) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, Замовник розмістив нову редакцію тендерної документації без закреслених даних що змінилися.

Чому Замовник розмістив нову редакцію тендерної документації без закреслених даних?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-09 11:00:19

Модернізація ДГКу № 3045

Повідомляємо Вам, що 13.09.2019 року на сайт по закупілі Модернізація ДГКу № 3045 були внесені зміни, а саме додана тендерна документація в новій редакції та перелік змін. На сайті ProZorro у вкладці історія змін відображена закреслена тендерна документація та додана у новій редакцій с переліком змін.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-08 12:44:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація ДГКу № 3045» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ( у редакції до 19.04.2020 року) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладання.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником договір від 04.11.2019р. №ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В опублікований 07.11.2019р., тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення договору від 04.11.2019р. №ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-09 11:09:20

Модернізація ДГКу № 3045»

Згідно наказу по структурному підрозділу «Лиманська дистанція колії» №225 від 01.03.2019р. відповідальність за підготовку видаткових договорів, додатків до них, узгодження договорів та реєстрацію у встановленому порядку було покладено на економіста першої категорії Безкровного С.О. Через втрату контролю з боку відповідальної особи Договір № Дон/ПЧ-3-19602/НЮ-В від 04.11.2019р. між структурним підрозділом «Лиманська дистанція колії» та ТОВ «Артмакс 2010» був наданий до тендерного комітету на публікацію 07.11.2019р., тобто з порушенням термінів згідно з абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Взяти пояснення з Безкровного С.О. немає можливості з причини його звільнення з 21.01.2020р.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-14 15:19:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація ДГКу № 3045» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до норми частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» ( у редакції до 19.04.2020 року) (далі Закон), строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів, а у разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник повинен оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що на порушення припису частини четвертої статті 28 Закону розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТМАКС 2010» проведено з порушенням встановленого строку, а саме: розгляд тендерної пропозиції цього учасника призначено 09.10.2020р., що підтверджується оприлюдненням електронною системою закупівель файлу «Звіт з ЄДР (зареєстровано)» відносно даного учасника. Замовник оприлюднив 17.10.2019р. протокол засідання тендерного комітету щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 17.10.2019р. №128-2/КВ, тобто строк розгляду становить 6 робочих днів.
Чому Замовником порушено терміни розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТМАКС 2010»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-15 10:28:20

Модернізація ДГКу № 3045»

Повідомляємо, що замовником терміни публікації порушені не були, так як 14.10.2019 року офіційно вихідний день в Україні. Протокол № 128-2/КВ про подовження розгляду опубліковано 17.10.2019 року на п'ятий робочий день.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-14 16:05:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація ДГКу № 3045» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» » ( у редакції до 19.04.2020 року) (далі Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що згідно із договору від 04.11.2019р. № ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В строк дії договору до 31.12.2019р.
Відповідно до пошуково-аналітичної системи «spending» останній розрахунок за договором від 04.11.2019р. № ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В проведений 12.02.2020р. на суму 7 365 444.24 гривень.
Проте, Замовником оприлюднений звіт про виконання договору 04.12.2020р, що є порушення норми абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
Чому Замовником порушено терміни оприлюднення звіту про виконання договору?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-15 09:55:59

Модернізація ДГКу № 3045»

Згідно наказу по структурному підрозділу «Лиманська дистанція колії» №225 від 01.03.2019р. відповідальність за підготовку видаткових договорів, додатків до них, узгодження договорів та реєстрацію у встановленому порядку було покладено на економіста першої категорії Безкровного С.О. Через втрату контролю з боку відповідальної особи звіт про виконання договору № Дон/ПЧ-3-19602/НЮ-В від 04.11.2019р. між структурним підрозділом «Лиманська дистанція колії» та ТОВ «Артмакс 2010» не був наданий до тендерного комітету на публікацію протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, тобто з порушенням термінів згідно з абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Взяти пояснення з Безкровного С.О. немає можливості з причини його звільнення з 21.01.2020р.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо оприлюднення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 жовтня 2019
UA-2019-08-14-000532-ab427fe49d5f44701808c39942c68e56a
Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна, Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Учасник Документи Рішення
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АРТМАКС 2010" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ"Техекспрес-М" Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 вересня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 вересня 2019 10:54
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:54
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:31
рішення на правочини.pdf
04 вересня 2019 16:31
технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 16:31
основні умови договору.pdf
04 вересня 2019 16:31
довідка з банку.pdf
04 вересня 2019 16:31
статут.pdf
04 вересня 2019 16:31
тендерна пропозиція.pdf

Документи

23 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

20 вересня 2019 11:31
Лiцензiя.zip
20 вересня 2019 11:30
Гарантия_5680.zip
10 вересня 2019 10:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 10:09
технічні вимоги.pdf
10 вересня 2019 10:09
проект договору.pdf
10 вересня 2019 10:09
устав 2019.pdf
10 вересня 2019 10:09
довідка про обладнання.pdf
10 вересня 2019 10:09
довідка про працівників.pdf
10 вересня 2019 10:09
Лiцензiя.zip
10 вересня 2019 10:09
Гарантия_5680.zip

Документи

23 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 жовтня 2019 12:36
Довідка МВС України
23 вересня 2019 16:08
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2019 16:08
Проект Договору.pdf
23 вересня 2019 16:08
Довідка про працівників.pdf
23 вересня 2019 16:08
Довідка відмова.pdf
23 вересня 2019 16:08
Устав.pdf
23 вересня 2019 16:07
Банківська гарантія.zip

Документи

23 вересня 2019 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 вересня 2019 16:19
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:18
Технічна частина.rar
23 вересня 2019 16:18
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"

ТОВ "АРТМАКС 2010"

ТОВ"Техекспрес-М"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "АРТМАКС 2010" 7 566 000,00
UAH з ПДВ
7 566 000,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 5 574 947.37 Документи
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" 7 795 200,00
UAH з ПДВ
7 795 200,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 6 820 800 Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 12:36
Довідка МВС України
23 вересня 2019 16:08
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2019 16:08
Проект Договору.pdf
23 вересня 2019 16:08
Довідка про працівників.pdf
23 вересня 2019 16:08
Довідка відмова.pdf
23 вересня 2019 16:08
Устав.pdf
23 вересня 2019 16:07
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

20 вересня 2019 10:54
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:54
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:31
рішення на правочини.pdf
04 вересня 2019 16:31
технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 16:31
основні умови договору.pdf
04 вересня 2019 16:31
довідка з банку.pdf
04 вересня 2019 16:31
статут.pdf
04 вересня 2019 16:31
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТМАКС 2010"

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТМАКС 2010"
#37458404
Переможець 7 566 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТМАКС 2010"
#37458404
7 566 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 14:24
Звіт про виконання договору модернізація ДГКу №3045.jpg укладений
04 грудня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 17:43
Доп.соглашение ДГКу 3045 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2019 17:43
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 14:03
ДОН_ПЧ-3-19602_НЮ-В.pdf укладений
07 листопада 2019 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник і Виконавець дійшли до згоди внести зміни до Додатку № 4 у зв'язку з чим сума договору буде становити 7 365 444, 24 грн. (сім мільйонів триста шістдесят п'ять тисяч чотириста сорок чотири грн. 24 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: ДОН/ПЧ-3-19602/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 365 444,24
UAH (в тому числі ПДВ 1 060 444,24 UAH)