Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капуста пізня, буряк столовий пізній, морква пізня, цибуля пізня, помідори, мандарини (3 лота)
Очікувана вартість
546 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000284-c ● d76cae9fa49c4c1ead1217e71a38e665
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька обласна психіатрична лікарня №1 |
Код ЄДРПОУ: | 02004580 |
Місцезнаходження: | 32120, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецького району, село Скаржинці |
Контактна особа: |
Пустій Віталій Володимирович +380382708024 buleshna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 546 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Закупівля здійснюється за бюджетні кошти.
Тендерна документація
19 серпня 2019 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 11:26 |
таблиця змін - овочі та фрукти.doc | |
19 серпня 2019 11:26 |
ЗТД овочі та фрукти .doc |
19 серпня 2019 11:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2019 11:26 |
таблиця змін - овочі та фрукти.doc
|
|||
19 серпня 2019 11:26 |
ЗТД овочі та фрукти .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
01
Дата подання: 14 серпня 2019 15:10
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:43
Незаконна вимога «Надання договорів, які укладені в 2017 та 2018 роках, разом із копією аналогічних договорів (не менше 2-х за кожний рік)». АМКУ неодноразово у своїх рішеннях вказував, що це є незаконно і не можна вимагати договір за конкретний рік. Можна вимагати лише 1 договір, ознайомтеся уважно зі статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Прошу вилучити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), їх адреси, контактні телефони, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017-2018 роках, разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2 –х за кожний рік), що вказані в довідці.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів»
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів»
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
02
Дата подання: 14 серпня 2019 15:12
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:41
В документації є вимога надання «копії протоколів дослідження проб харчових продуктів на запропоновані товари». Якою установою маю бути видані ці протоколи ?
Відповідь: За результатами розгляду звернення до умов документації внесено відповідні зміни.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Капуста пізня |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 270,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
45000 кг
Капуста пізня
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32120, Україна, Хмельницька область, Ярмолинецький район, с. Скаржинці
Дата доставки:
25 вересня 2019
—
31 жовтня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Закупівля здійснюється за бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА" |
234 000,00
UAH з ПДВ
|
234 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА |
265 500,00
UAH з ПДВ
|
265 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА" #2932712507 |
Переможець |
234 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 17:33
|
договір | укладений |
19 вересня 2019 17:29
|