Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капуста пізня, буряк столовий пізній, морква пізня, цибуля пізня, помідори, мандарини (3 лота)
Очікувана вартість
546 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000284-c d76cae9fa49c4c1ead1217e71a38e665
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустій Віталій Володимирович

+380382708024 buleshna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницька обласна психіатрична лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 02004580
Місцезнаходження: 32120, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецького району, село Скаржинці
Контактна особа: Пустій Віталій Володимирович
+380382708024
buleshna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 546 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Закупівля здійснюється за бюджетні кошти.

Тендерна документація

19 серпня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 11:26
таблиця змін - овочі та фрукти.doc
19 серпня 2019 11:26
ЗТД овочі та фрукти .doc
19 серпня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 11:26
таблиця змін - овочі та фрукти.doc
19 серпня 2019 11:26
ЗТД овочі та фрукти .doc
14 серпня 2019 12:41
4 ТД овочі та фрукти .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 14 серпня 2019 15:10
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:43
Незаконна вимога «Надання договорів, які укладені в 2017 та 2018 роках, разом із копією аналогічних договорів (не менше 2-х за кожний рік)». АМКУ неодноразово у своїх рішеннях вказував, що це є незаконно і не можна вимагати договір за конкретний рік. Можна вимагати лише 1 договір, ознайомтеся уважно зі статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Прошу вилучити
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), їх адреси, контактні телефони, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017-2018 роках, разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2 –х за кожний рік), що вказані в довідці.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів»
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
02
Дата подання: 14 серпня 2019 15:12
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:41
В документації є вимога надання «копії протоколів дослідження проб харчових продуктів на запропоновані товари». Якою установою маю бути видані ці протоколи ?
Відповідь: За результатами розгляду звернення до умов документації внесено відповідні зміни.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Капуста пізня
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 270,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 вересня 2019 13:38
Закінчення: 02 вересня 2019 13:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

45000 кг
Капуста пізня
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32120, Україна, Хмельницька область, Ярмолинецький район, с. Скаржинці
Дата доставки: 25 вересня 2019  —  31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Закупівля здійснюється за бюджетні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА" 234 000,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 265 500,00
UAH з ПДВ
265 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 17:02
Електронний підпис
06 вересня 2019 12:42
Електронний підпис
06 вересня 2019 12:30
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:55
Електронний підпис
31 серпня 2019 10:59
Електронний підпис
31 серпня 2019 10:52
Лист-гарантія.PDF
31 серпня 2019 10:47
Тендерна пропозиція.PDF
31 серпня 2019 10:47
Довідка про ПДВ.PDF
31 серпня 2019 10:47
7.ідентифікаційний код.PDF
31 серпня 2019 10:47
6.паспорт ст. 12,13.PDF
31 серпня 2019 10:47
6.паспорт ст. 4,5.PDF
31 серпня 2019 10:47
6.паспорт ст. 2,3.PDF
31 серпня 2019 10:47
6.паспорт ст 16.PDF
31 серпня 2019 10:47
6.паспорт ст 14-15.PDF
31 серпня 2019 10:47
6.паспорт ст 8-9.PDF
31 серпня 2019 10:47
6.Паспорт ст 6-7.PDF
31 серпня 2019 10:47
6. паспорт ст. 10,11.PDF
31 серпня 2019 10:47
6. паспорт ст. 1.PDF
31 серпня 2019 10:47
2. Виписка з ЄДР ст. 2..PDF
31 серпня 2019 10:47
1.Виписка з ЄДР ст. 1..PDF

Публічні документи

31 серпня 2019 17:08
Електронний підпис
31 серпня 2019 17:08
Обкладинка паспорту.pdf
31 серпня 2019 11:48
Субпідряд.jpg
31 серпня 2019 11:48
Проект договору ОВОЧІ.pdf
31 серпня 2019 11:48
Лист про заміну.jpg
31 серпня 2019 11:48
50 Лист про дозволи.jpg
31 серпня 2019 11:48
47 Посвідчення водія.pdf
31 серпня 2019 11:47
40 Довідки з банку.pdf
31 серпня 2019 11:47
39 Акт обстеження.pdf
31 серпня 2019 11:47
36 Лист про печатку.jpg
31 серпня 2019 11:47
33 Довідка про підпис.pdf
31 серпня 2019 11:47
32 Лист про ціну.jpg
31 серпня 2019 11:47
31 Добросовісність.jpg
31 серпня 2019 11:47
30 Довідки по ст. 17.pdf
31 серпня 2019 11:47
29 Лист про санкції.jpg
31 серпня 2019 11:47
28 Довідка про учасника.jpg
31 серпня 2019 11:47
27 Щодо висновків СЕС.pdf
31 серпня 2019 11:47
26 Щодо санпаспорту.pdf
31 серпня 2019 11:47
24 Договір утилізації.pdf
31 серпня 2019 11:47
20 Договори оренди 2 шт..pdf
31 серпня 2019 11:47
17 Техпаспорт.pdf
31 серпня 2019 11:47
16 Договір оренди АВТО.pdf
31 серпня 2019 11:47
15 Довідка про мат базу.pdf
31 серпня 2019 11:47
14 Обробка даних.jpg
31 серпня 2019 11:47
12 Аналогічні договори.pdf
31 серпня 2019 11:47
11 Відгуки.pdf
31 серпня 2019 11:47
10 Довідка про договори.jpg
31 серпня 2019 11:47
08 Довідка про склади.jpg
31 серпня 2019 11:47
07 Довідка про статут.jpg
31 серпня 2019 11:47
06 Виписка ЄДРПОУ.pdf
31 серпня 2019 11:47
04 Захист довкілля.jpg
31 серпня 2019 11:47
02 Паспорт та ІД код.pdf
31 серпня 2019 11:47
01 Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"
#2932712507
Переможець 234 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"
#2932712507
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 17:33
договір укладений
19 вересня 2019 17:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 234 000,00
UAH