Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000278-b 3227f385f3dd496ca0c7740c393a7d02
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зотова Катерина Сергіївна

380445536645 p2buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26189147
Вебсайт: http://cpmsd2dnepr.com/
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П. Тичини, 22
Контактна особа: Зотова Катерина Сергіївна
380445536645
p2buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 14:24
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2018 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, місто Київ, Київ, проспект Павла Тичини 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 10:33
закупівля Канцтовари .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 11:30
Дата відповіді: 15 серпня 2019 12:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так допускаємо до участі фоп неплатника податку.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2019 16:32
Коментар щодо відміни: у звязку з відсутністю коштів