Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка)
30210000-4 Data-processing machines (hardware) (Computer Engineering)
30210000-4 Data-processing machines (hardware) (Computer Engineering)
Очікувана вартість
3 978 248,00 UAH
UA-2019-08-14-000233-a ● c0b43cb7fc334dbfaa09f5d6757e3027
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, проспект Перемоги 141 |
Контактна особа: |
Ляховець Ольга Миколаївна +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Буряк Марина +380462233093 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Chernihiv City Council |
National ID: | 02147598 |
Contact point: |
Buriak Maryna +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Additional contacts: |
Buriak Maryna +380462233093 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 11:13 |
Очікувана вартість: | 3 978 248,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 782,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 119347 UAH |
Publication date: | 14 серпня 2019 09:55 |
Enquiries until: | 05 вересня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 11 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 вересня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 3 978 248 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 39 782 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Джерело фінансування: міський бюджет
source of funding: city budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Комп’ютерний клас, а саме: ( 1 комп’ютер вчителя+ 10 комп. учня). ПК №1- вчитель; ПК № 2 - учень (джерело фінансування: міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади загальної середньої освіти (в кожен заклад окремо).
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Computer class, namely: (1 teacher computer + 10 computer students). PC № - teacher; PC №2 is a student ((source of funding: city budget)
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 01 листопада 2019
34 од
ПК № 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади загальної середньої освіти (в кожен заклад окремо).
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
PC№3
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 01 листопада 2019
85 од
ПК № 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади загальної середньої освіти (в кожен заклад окремо).
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
PC№4
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 01 листопада 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 15:52 |
Перелік змін до ТД КОМП. ТЕХНІКА 2.docx | |
23 серпня 2019 15:52 |
ТД КОМП ТЕХНІКА 14 зі змінами 23.doc | |
20 серпня 2019 15:55 |
Перелік змін комп.20.docx | |
20 серпня 2019 15:55 |
ПРОЕКТ дог.комп. 20.docx |
23 серпня 2019 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 серпня 2019 15:52 |
Перелік змін до ТД КОМП. ТЕХНІКА 2.docx
|
||||||
23 серпня 2019 15:52 |
ТД КОМП ТЕХНІКА 14 зі змінами 23.doc
|
||||||
20 серпня 2019 15:55 |
Перелік змін комп.20.docx
|
||||||
20 серпня 2019 15:55 |
ПРОЕКТ дог.комп. 20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 16 серпня 2019 10:08
Дата відповіді: 21 серпня 2019 08:33
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку. Було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Документація
Дата подання: 19 серпня 2019 14:38
Дата відповіді: 21 серпня 2019 10:06
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Розглядати системні блоки на базі процесора AMD Замовник не буде.
Розглядати системні блоки на базі процесора AMD Замовник не буде.
Додаток 3
Дата подання: 22 серпня 2019 12:46
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:50
Шановний Замовник. У Додатку 3 ТД вказана вимога щодо програмного забезпеченняі: "……У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.” Але, разом з цим, у вимогах до операційної системи в Додатку 3 зазначено: Операційна система Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978), що однозначно передбачає встановлення закупленої у дистриб’ютора OEM версію цього продукту. Тож, пропонуємо змінити вимогу до ПЗ, щоб можна було пропонувати еквівалент Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)- операційну систему, що встановлюється безпосередньо виробником обладнання, коли ключ «прошивається» у BIOS материнської плати і таке ПЗ постачається з наліпкою GML. Наприклад, використати для цього формулювання з наказу МОН: "пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом;
- наявність україномовної підтримки від виробника ПЗ на території України;
- повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами;
- безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років.
- можливість динамічного оновлення дистанційно;
- наявність дистанційного робочого столу"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 вересня 2019
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, проспект Перемоги 141 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Проксіма-сервіс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
3 861 163,52
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 09:55
|
дод.угода 1 комп.техніка.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 12:18
|
дог.731.pdf | укладений |
11 жовтня 2019 12:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 731 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |