Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

портативний комп’ютер (ноутбук)
Очікувана вартість
731 455,00 UAH
UA-2019-08-14-000149-c 9cd8371728d149f0b881fa9ddc024e4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барановський Федір Федорович

+380433021481 buhorosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Оратівської РДА
Код ЄДРПОУ: 04544458
Вебсайт: http://osvita.orativ.org.ua/
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., смт Оратів, вул. Героїв Майдану, 78
Контактна особа: Барановський Федір Федорович
+380433021481
buhorosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 11:19
Очікувана вартість: 731 455,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
портативний комп’ютер (ноутбук) (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, Оратівський район, смт.Оратів, вул. Героїв Майдану, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 11:03
Додаток_5.docx
14 серпня 2019 11:03
Додаток_4.docx
14 серпня 2019 11:03
Додаток_3.docx
14 серпня 2019 11:03
Додаток_2.docx
14 серпня 2019 11:03
Додаток_1.docx
14 серпня 2019 11:03
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність технічних вимог
Дата подання: 14 серпня 2019 13:46
Дата відповіді: 14 серпня 2019 14:47
В технічних вимогах прописано: Процессор не гірше Intel Pentium (не менше 7 покоління). Цього покоління процессорів не існує на сьогодняшній день. Прохання внести зміни до технічних вимог.
Відповідь: Доброго дня!
Просимо звернути увагу, що в тендерній документації зазначено наступне: процесор не гірше Intel Pentium (не менше 7 покоління), тобто такий процесор або кращий.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 11:24
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до підпункту 13 пункту 2 Розділу V тендерної документації – «всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
2. В графі «Примітка» Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що учасником/переможцем зазначається конкретне найменування товару, що пропонується для постачання,з зазначенням типу та/або марки, та/або моделі, та/або виробника.
3. До участі у торгах допускаються учасники як платники, так і не платники ПДВ. Всі тендерні пропозиції будуть розглянуті і переможцем буде визначено Учасника пропозиція якого відповідатиме вимогам (умовам) тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства, в тому числі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та матиме найбільш економічно вигідну пропозицію (за ціною). Пропозиція та ціна не платника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Уточнення
Дата подання: 16 серпня 2019 09:36
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:10
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 1, 9, додатку 3 тендерної документаці - до ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- витрати на навантаження, розвантаження;
- витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Покупця;
- інсталяція, монтаж та пуск обладнання;
- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
Товар повинен передаватися Покупцю шляхом інсталяції на території Покупця та перевірки працездатності разом із спеціалістами Постачальника.
При потребі Постачальник товару забезпечує навчання або консультації персоналу покупця.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Водопян Ігор Миколайович 658 540,00
UAH з ПДВ
59 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІЛЬЧИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 730 000,00
UAH з ПДВ
601 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" 718 100,00
UAH з ПДВ
718 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 23:58
6.4. Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 23:58
5.8. Згода.pdf
29 серпня 2019 23:58
5.5. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 10:51
обочий стол 001.jpg
21 серпня 2019 10:51
hj 001.jpg
21 серпня 2019 10:51
3 001.jpg
21 серпня 2019 10:51
2 001.jpg
21 серпня 2019 10:51
1 001.jpg

Публічні документи

11 вересня 2019 09:52
3.rar
29 серпня 2019 23:59
Dell Inspiron 3581.rar
29 серпня 2019 23:59
Dell Inspiron 3581.rar
29 серпня 2019 23:59
на прозорро.rar
29 серпня 2019 23:59
КК.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Водопян Ігор Миколайович

ФОП "ВІЛЬЧИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Водопян Ігор Миколайович
#3144912330
Відхилено 59 800,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 13:22
ФОП "ВІЛЬЧИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3491909819
Відхилено 601 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 11:25
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"
#24613411
Переможець 718 100,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"
#24613411
718 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 18:13
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 12:07
договір.pdf укладений
19 вересня 2019 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 718 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 683,33 UAH)