Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
70 307,25 UAH
UA-2019-08-14-000143-c 77d28f3f5d8241c88ad6e04a1667154e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Білоконна Ніна Станіславівна

+380457251436 belokon777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Обухівської районної ради "Обухівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08704, Україна , Київська обл., Обухів, вул.Каштанова 52
Контактна особа: Білоконна Ніна Станіславівна
+380457251436
belokon777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 11:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 11:03
Очікувана вартість: 70 307,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 354,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Перев'язувальний матеріал
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 10:59
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасників
Дата подання: 14 серпня 2019 12:19
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:31
Шановний замовник! В вимогах до предмету закупівлі прописано: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення допорогової закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника». Гарантійні листи в медичних закупівлях – це не гарантія, а дискримінація. Ця тема вже неодноразово піднімалась експертами з публічних закупівель Гарантійні листи насправді НІЧОГО не гарантують, а лише руйнують конкуренцію. Гарантійний лист виробника не має ніякої юридичної сили відносно виконання обов`язків учасниками. Всі умови щодо якості товару та постачання його в повному обсязі та в необхідні терміни затверджуються в договорі. Гарантійні листи більш ефективно замінити штрафними санкціями за невиконання або неналежне виконання договору. На рахунок вірогідності постачання медичних матеріалів, які є неоригінальними, неякісними, фальсифікованими, повідомляємо, що постачальник надає разом з кожною партією товару всі передбачені законодавством документи на товар, чим підтверджує його оригінальність та належну якість. Жоден постачальник не зацікавлений зробити разову поставку підробленого медичного товару бюджетному закладу та нашкодити своїй репутації. Тим більше, що в вимогах до закупівлі зазначено товар конкретних виробників. Про які фальсифікати може йти мова? Виробники (представники виробників) товару, як правило надають гарантійні листи першим учасникам, які звернулися, що ставить інших учасників не в рівні умови. Звуження кола учасників призводить до перемоги учасника з завищеною ціною та свідчить про зацікавленість замовника в постачанні товару від певного постачальника. Звертаємо увагу, що згідно позиції МЕРТ та МОЗ, викладених в рекомендаціях від 19.12.2018 р. за поданням АМК (як органу оскарження), Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та спричиняє дискримінацію потенційних учасників. Як приклад наводимо посилання https://dozorro.org/blog/vinnichchina-maye-namir-provoditi-zdorovi-zakupivli-likiv? та https://dozorro.org/blog/chomu-vimoga-nadati-garantijnij-list-ce-pro-diskriminaciyu-ne-garantiyu. Вимога надання гарантійного листа виробника – дискримінаційна вимога в закупівлях не тільки лікарських засобів, а в медичних закупівлях в цілому. Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Дії замовника в частині встановлення зазначених вимог, порушують вимоги частини 1 статті 2 та статті 3 Закону, якими передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від певного постачальника, просимо внести зміни до документації та скасувати дискримінаційні умови про надання документа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства Обухівської районної ради «Обухівська центральна районна лікарня» розглянув Ваше запитання та повідомляє, що вимоги до оголошення про проведення допорогової закупівлі складалися з урахуванням вимог розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року за № 10 зокрема частиною 2 вищевказаного розділу встановлено: «під час оголошення закупівлі в ЕСЗ Замовником розміщується інформація зокрема: про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, проект договору, та іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити».
Вказана нами вимога в оголошенні про проведення допорогової закупівлі не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є офіційним дилером, дистриб’ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє. Окрім цього, дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних медичних виробів, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних товарів учасником допорогової закупівлі. Надання гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником або представником, дилером, дистриб’ютором, уповноваженим на це виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Відповідно до вище викладеного тендерний комітет не має наміру вносити зміни до вимог, що викладені в оголошенні про проведення допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 11:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 70 281,00
UAH з ПДВ
70 281,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 13:10
Електронний підпис
19 серпня 2019 13:06
1. Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 13:06
3. Технічна частина.pdf
19 серпня 2019 13:06
4. Технічна частина.pdf
19 серпня 2019 13:06
5. Технічна частина.pdf
19 серпня 2019 13:06
6. Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
Переможець 70 281,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 14:01

Документи

23 серпня 2019 14:00
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
70 281,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2019 14:00
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
звіт укладений
06 січня 2020 16:00
договір Діамант-Фарм.pdf укладений
28 серпня 2019 14:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 70 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 666,67 UAH)