Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кава та чай.
Очікувана вартість
55 400,00 UAH
UA-2019-08-14-000141-b ● 6f279f1f3086444f9f7311ed79660406
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 23516367 |
Вебсайт: | http://ksli.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46 |
Контактна особа: |
Бондар Наталія Сергіївна 380444080030 kcli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 10:30 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 55 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,81% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція
Зазначені в Тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143 кілограми
Кава, чай та супутня продукція.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, місто Київ, Київ, б-р Гавела Вацлава, 46.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 09:47 |
ДКТ АУКЦ-19 КАВА-ЧАЙ-1 ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 11:33
Дата відповіді: 15 серпня 2019 13:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповіді у порядку розміщених запитань:
1) Зауважуємо Учасникам що в Документації Закупівлі Замовник не надавав посилань на торгові марки або моделі (?) товару.
2) Зауважуємо, що відповідність/невідповідність запропонованих Учасниками товарів, можна перевірити детально вивчивши Документацію кожного з Учасників. Це і є одним із факторів забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
3) По перше, не зрозуміло, на якій підставі та з допомогою якого механізму Замовник може НЕ ДОПУСТИТИ до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, неплатників ПДВ. По друге, пропозиція ФО-П неплатника ПДВ, буде розглядатись як остаточна.
1) Зауважуємо Учасникам що в Документації Закупівлі Замовник не надавав посилань на торгові марки або моделі (?) товару.
2) Зауважуємо, що відповідність/невідповідність запропонованих Учасниками товарів, можна перевірити детально вивчивши Документацію кожного з Учасників. Це і є одним із факторів забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
3) По перше, не зрозуміло, на якій підставі та з допомогою якого механізму Замовник може НЕ ДОПУСТИТИ до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, неплатників ПДВ. По друге, пропозиція ФО-П неплатника ПДВ, буде розглядатись як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ІЛЮХІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА |
45 550,00
UAH з ПДВ
|
38 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" |
48 530,94
UAH з ПДВ
|
39 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ІЛЮХІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА #2897212702 |
Переможець |
38 900,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 08:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 12:56
|
ДОГВР-19 № 44-ДдД-3 КАВА-ЧАЙ-1.pdf | укладений |
05 вересня 2019 12:54
|
ДОГВР-19 № 44 КАВА-ЧАЙ-1.pdf | укладений |
03 вересня 2019 16:16
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
38 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Невиконання зобов'язань Постачальником |