Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пуско-зарядний пристрій
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-08-13-002332-a 1df3df07fe514228bfbdc781adc31091
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Геннадій Павлов

+380975692702 kpautopark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23357437
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313
Контактна особа: Геннадій Павлов
+380975692702
kpautopark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 13:09
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Пуско-зарядний (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курсантська в районі буд. № 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31158000-8 — Зарядні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документация
Дата подання: 14 серпня 2019 02:39
Дата відповіді: 14 серпня 2019 10:43
Добрый день. Прикрепите тендерную документацию.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Всі документи прикріплено. Вибачте за незручності. Хай щастить у редукціоні.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:01
Дата відповіді: 14 серпня 2019 10:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. 1) Відповідно до умов електронної системи закупівель на торги допускаються всі учасники які подали пропозицію.
2) Зобовязати Учасників виконувати певні дії вимагає Закон, інші зобовязання не входять до нашої компетенції. Відповідно до Закону та наказів проходить оцінка пропозицій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-002332-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ""А.С.Г.-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39986689
Дата подання: 22 серпня 2019 12:05
Скарга
Шановний замовник, звертаємо увагу на те що згідно Додатоку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» учасник якого ви вибрали переможцем не надав жодного документа п/п 1 (ні довідки на фірмовому бланку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію наявність досвіду виконання аналогічного договору. Ні сам аналогічний договір. Аналогічним договором вважається договір поставки Пуско-зарядний пристрій.
Якщо брати до уваги договір, який завантажив ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" після проведення аукціону то це договір на лінолеум. Поясніть буд ласка може ми не розуміємо можливо лінолеум це Пуско-зарядний пристрій?
Також не надані довідки з банку про рахунки, про відсутність заборгованості за кредитами.
Не наданий Витяг з ЄДРПОУ, сформований не пізніше, ніж за місяць до оголошення закупівлі.
А ще обов’язково у складі пропозиції має бути завантажений файл електронного цифрового підпису уповноваженої особи, яка подала пропозицію через систему електронних закупівель, якого звісно учасник не надав.
Учасник не виконав практично жодного пункту вимог до кваліфікації учасників (додаток 3). Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП «Онищенко В.В.» як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 13:27
Головним критерієм оцінки є ціна

Документи подані скаржником

22 серпня 2019 12:05
Скарга автопарк.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 4 300,00
UAH з ПДВ
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""А.С.Г.-ГРУП" 4 800,00
UAH з ПДВ
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 15:52
Аналого договора .pdf
16 серпня 2019 17:21
forma_propozitsiyi 3.pdf
16 серпня 2019 17:04
forma_propozitsiyi 3.pdf
16 серпня 2019 17:04
лист згода тенд.pdf
16 серпня 2019 17:04
инфо про учасника.pdf
16 серпня 2019 17:04
инн овв 001.jpg
16 серпня 2019 17:04
007.jpg
16 серпня 2019 17:04
006.jpg
16 серпня 2019 17:04
005.jpg
16 серпня 2019 17:04
004.jpg
16 серпня 2019 17:04
003.jpg
16 серпня 2019 17:04
002.jpg
16 серпня 2019 17:04
001.jpg

Публічні документи

19 серпня 2019 12:10
Електронний підпис
19 серпня 2019 12:09
цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 12:09
тех.характеристики.pdf
19 серпня 2019 12:09
статут нова редакція.pdf
19 серпня 2019 12:09
реквізити АСГ.Pdf
19 серпня 2019 12:09
проект договору.pdf
19 серпня 2019 12:09
приклад співпраці.pdf
19 серпня 2019 12:09
ПДВ.Pdf
19 серпня 2019 12:09
Опис док КОД.pdf
19 серпня 2019 12:09
наказ про директора.Pdf
19 серпня 2019 12:09
лист гарантія.pdf
19 серпня 2019 12:09
Зарядки 2020.PDF
19 серпня 2019 12:09
Витяг ЄДР.pdf
19 серпня 2019 12:09
дог 51.PDF
19 серпня 2019 12:09
видаткова гайсин.pdf
19 серпня 2019 12:09
.Довідкі з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

ТОВ ""А.С.Г.-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3656104831
Переможець 3 950,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 10:33

Документи

22 серпня 2019 10:33
img20190822_10031129.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3656104831
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 10:33
img20190822_10031129.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Пускозарядний пристрій.pdf укладений
30 серпня 2019 13:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 950,00
UAH