Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк Донецької обл.»
Очікувана вартість
14 992 328,40 UAH
UA-2019-08-13-002324-a ● bb4fbd6e880340c98a48813b07e91b1b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 14 992 328,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 884,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 74961 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт проїзної частини вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк Донецької обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117, за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців, але не пізніше кінцевого строку виконання робіт відповідно до п. 3.1. Договору. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи та надання попередньої оплати. Оплата Замовником здійснюється протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 18:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 18:36 |
ТД - вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк.docx | |
13 серпня 2019 18:33 |
Відомість обсягів робіт - вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк.rtf | |
13 серпня 2019 18:33 |
Договір (проект).docx |
13 серпня 2019 18:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
13 серпня 2019 18:36 |
ТД - вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк.docx
|
||
13 серпня 2019 18:33 |
Відомість обсягів робіт - вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк.rtf
|
||
13 серпня 2019 18:33 |
Договір (проект).docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-13-002324-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:32087902
Дата подання: 09 вересня 2019 10:57
Дата подання: 09 вересня 2019 10:57
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
СКАРГА
На рішення Замовника про визначення переможця
Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-13-002324-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДРЕСУРС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації Замовника (надалі - ТД) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є: ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк Донецької обл.», що зазначено у оголошенні та ТД.
Відповідно до Протоколу № 387 засідання тендерного комітету про розгляд тендерних пропозицій, сформованого 04.09.2019 р., в аукціоні приймали участь 3 учасника, а саме:
УЧАСНИК ПЕРВИННА ПРОПОЗИЦІЯ ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» 13 206 096,48 ГРН З ПДВ 13 206 096,48 ГРН З ПДВ
ТОВ ДАНКО 14 539 989,17 ГРН З ПДВ 14 539 989,17 ГРН З ПДВ
ТОВ «БУДРЕСУРС» 14 992 328,40 ГРН З ПДВ 14 992 328,40 ГРН З ПДВ
За результатом розгляду пропозицій, Замовником встановлено відповідність учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» усім вимогам тендерної документації, визнано його переможцем та сформоване повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2019 року.
Однак, зазначене не відповідає дійсності, оскільки під час перегляду Скаржником документів тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», було встановлено невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації.
Дане ствердження підкріплюється наступними поясненнями:
1) Пакет документів в файлах :
Пакет документів (частина 1).pdf, Пакет документів (частина 2).PDF, Пакет документів (частина 3).PDF – оформлені з порушенням вимог тендерної документації, а саме на поданих копіях відсутня дата посвідчення відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003. Посвідчення документів керівником підприємства, установи, організації повинно здійснюватися відповідно до Вимог Національного стандарту «Вимоги до оформлення документів» ДСТУ 4163-2003, тобто, повинно відбуватися з зазначенням посади, особистого підпису, прізвища та ініціалів, з відміткою «Згідно з оригіналом», дати засвідчення копії.
2) Документі в файлі - Пакет документів (частина 4).PDF – зовсім не завірені, в порушення вимог тендерної документації
3) Пакет документів в файлі 15031 СЛАВДОРСТРОЙ p7s.zip – який містить банківську гарантію та копії документів наданих баком, теж не має дати посвідчення документів.
4) В Розділі "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ТД міститься вимога: "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Замовником зазначені вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону"
Згідно частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Учасником не надано документів, які підтверджують виконання умов цього пункту тендерної документації.
5) У складі тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» відсутній підписаний проект договору про закупівлю з зазначенням змін його умов.
6) Для документального підтвердження орендованого парку машин та механізмів, або при наданні послуг техніки Учасник повинен надати копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності) та листа(ів) від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт.
Учасником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції в файлі Пакет документів (частина 1).pdf, , у підтвердження наявності оренди техніки та надання послуг надані договори, строк дії яких визначений до 31.12.2018 року, а саме: Договори №1/01-А от 02.01.2018г., № 8/01-А от 09.01.2018г., № 30-03тп от 23.03.2018г., додаткових угод, які б свідчили про продовження строку дії цих договорів не надано, що є порушенням даної вимоги Замовника щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Вважаємо, що Замовник грубо порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів. Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», адже пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується наданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення Переможця, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «БУДРЕСУРС», чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2019 19:32
Рішення від 12.09.2019 № 12814 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 вересня 2019 19:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2019 № 13706.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 18:29
Рішення від 25.09.2019 № 13706.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 20:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
13 206 096,48
UAH з ПДВ
|
13 206 096,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
14 539 989,17
UAH з ПДВ
|
14 539 989,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕСУРС" |
14 992 328,40
UAH з ПДВ
|
14 992 328,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
13 206 096,48
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 15:41
|
Договір №148_19 вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк.PDF | укладений |
04 жовтня 2019 15:40
|