Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк Донецької обл.»
Очікувана вартість
14 992 328,40 UAH
UA-2019-08-13-002324-a bb4fbd6e880340c98a48813b07e91b1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:52
Очікувана вартість: 14 992 328,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224 884,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 74961 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт проїзної частини вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк Донецької обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117, за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців, але не пізніше кінцевого строку виконання робіт відповідно до п. 3.1. Договору. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи та надання попередньої оплати. Оплата Замовником здійснюється протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-13-002324-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:32087902
Дата подання: 09 вересня 2019 10:57
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
СКАРГА На рішення Замовника про визначення переможця Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-13-002324-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДРЕСУРС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації Замовника (надалі - ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є: ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк Донецької обл.», що зазначено у оголошенні та ТД. Відповідно до Протоколу № 387 засідання тендерного комітету про розгляд тендерних пропозицій, сформованого 04.09.2019 р., в аукціоні приймали участь 3 учасника, а саме: УЧАСНИК ПЕРВИННА ПРОПОЗИЦІЯ ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» 13 206 096,48 ГРН З ПДВ 13 206 096,48 ГРН З ПДВ ТОВ ДАНКО 14 539 989,17 ГРН З ПДВ 14 539 989,17 ГРН З ПДВ ТОВ «БУДРЕСУРС» 14 992 328,40 ГРН З ПДВ 14 992 328,40 ГРН З ПДВ За результатом розгляду пропозицій, Замовником встановлено відповідність учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» усім вимогам тендерної документації, визнано його переможцем та сформоване повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2019 року. Однак, зазначене не відповідає дійсності, оскільки під час перегляду Скаржником документів тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», було встановлено невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації. Дане ствердження підкріплюється наступними поясненнями: 1) Пакет документів в файлах : Пакет документів (частина 1).pdf, Пакет документів (частина 2).PDF, Пакет документів (частина 3).PDF – оформлені з порушенням вимог тендерної документації, а саме на поданих копіях відсутня дата посвідчення відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003. Посвідчення документів керівником підприємства, установи, організації повинно здійснюватися відповідно до Вимог Національного стандарту «Вимоги до оформлення документів» ДСТУ 4163-2003, тобто, повинно відбуватися з зазначенням посади, особистого підпису, прізвища та ініціалів, з відміткою «Згідно з оригіналом», дати засвідчення копії. 2) Документі в файлі - Пакет документів (частина 4).PDF – зовсім не завірені, в порушення вимог тендерної документації 3) Пакет документів в файлі 15031 СЛАВДОРСТРОЙ p7s.zip – який містить банківську гарантію та копії документів наданих баком, теж не має дати посвідчення документів. 4) В Розділі "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ТД міститься вимога: "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Замовником зазначені вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону" Згідно частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасником не надано документів, які підтверджують виконання умов цього пункту тендерної документації. 5) У складі тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» відсутній підписаний проект договору про закупівлю з зазначенням змін його умов. 6) Для документального підтвердження орендованого парку машин та механізмів, або при наданні послуг техніки Учасник повинен надати копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності) та листа(ів) від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт. Учасником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції в файлі Пакет документів (частина 1).pdf, , у підтвердження наявності оренди техніки та надання послуг надані договори, строк дії яких визначений до 31.12.2018 року, а саме: Договори №1/01-А от 02.01.2018г., № 8/01-А от 09.01.2018г., № 30-03тп от 23.03.2018г., додаткових угод, які б свідчили про продовження строку дії цих договорів не надано, що є порушенням даної вимоги Замовника щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Вважаємо, що Замовник грубо порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів. Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», адже пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується наданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення Переможця, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «БУДРЕСУРС», чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2019 19:32
Рішення від 12.09.2019 № 12814 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 вересня 2019 19:32
Рішення від 25.09.2019 № 13706.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 20:17

Документи подані скаржником

09 вересня 2019 10:57
Cкарга на дії Замовника.PDF
09 вересня 2019 10:57
Платіжне доручення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 13 206 096,48
UAH з ПДВ
13 206 096,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 14 539 989,17
UAH з ПДВ
14 539 989,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕСУРС" 14 992 328,40
UAH з ПДВ
14 992 328,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 19:33
Електронний підпис
28 серпня 2019 19:30
ТЕХ ЧАСТИНА.pdf
28 серпня 2019 19:30
КОМ ЧАСТИНА.pdf
28 серпня 2019 19:30
КВАЛ ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 18:37
Електронний підпис
28 серпня 2019 18:36
Проект договору.pdf
28 серпня 2019 18:36
Календарний графік.pdf
28 серпня 2019 18:36
Гарантія 1976-19.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ Данко

ТОВ "БУДРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 13 206 096,48
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
13 206 096,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 15:41
Договір №148_19 вул. Центральна смт. Північне м. Торецьк.PDF укладений
04 жовтня 2019 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 904 353,44
UAH (в тому числі ПДВ 2 150 725,57 UAH)