Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні копіювально-розмножувальні апарати, сканери, принтери, біндери
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-08-13-002317-a ● d79722fc1ac64260a8aee89036c7f724
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Вебсайт: | http://sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Контактна особа: |
Виноградова Наталія Юріївна +380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Багатофункціональні копіювально-розмножувальні апарати, сканери, принтери, біндери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 18:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 18:23 |
ТД БФП 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:02
Дата відповіді: 16 серпня 2019 17:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В вимогах замовника до технічної характеристики товару (другий стовпчик таблиці додатку 4 до тендерної документації) не міститься посилання на певну торгову марку або модель. При цьому, зазначені у додатку 4 до тендерної документації технічні вимоги є принциповими стосовно відповідного предмету закупівлі.
2) Інформація в рядку «Назва запропонованого учасником товару*» та інформація в третьому стовпчику «Опис характеристики* (необхідно зазначити технічні характеристики товару, що пропонуються учасником)» таблиці технічних вимог додатку 4 до тендерної документації заповнюється учасником.
3)Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців – неплатників ПДВ немає. Ціна фізичної особи-підприємця буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.
2) Інформація в рядку «Назва запропонованого учасником товару*» та інформація в третьому стовпчику «Опис характеристики* (необхідно зазначити технічні характеристики товару, що пропонуються учасником)» таблиці технічних вимог додатку 4 до тендерної документації заповнюється учасником.
3)Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців – неплатників ПДВ немає. Ціна фізичної особи-підприємця буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" |
989 679,30
UAH з ПДВ
|
969 361,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" |
992 920,02
UAH з ПДВ
|
972 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
996 698,00
UAH з ПДВ
|
986 697,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" #30969602 |
Переможець |
969 361,44
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 16:21
|
Договір | укладений |
23 вересня 2019 15:53
|