Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні копіювально-розмножувальні апарати, сканери, принтери, біндери
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-08-13-002317-a d79722fc1ac64260a8aee89036c7f724
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виноградова Наталія Юріївна

+380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Виноградова Наталія Юріївна
+380442472737
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 12:36
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Багатофункціональні копіювально-розмножувальні апарати, сканери, принтери, біндери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 18:23
ТД БФП 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:02
Дата відповіді: 16 серпня 2019 17:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В вимогах замовника до технічної характеристики товару (другий стовпчик таблиці додатку 4 до тендерної документації) не міститься посилання на певну торгову марку або модель. При цьому, зазначені у додатку 4 до тендерної документації технічні вимоги є принциповими стосовно відповідного предмету закупівлі.
2) Інформація в рядку «Назва запропонованого учасником товару*» та інформація в третьому стовпчику «Опис характеристики* (необхідно зазначити технічні характеристики товару, що пропонуються учасником)» таблиці технічних вимог додатку 4 до тендерної документації заповнюється учасником.
3)Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців – неплатників ПДВ немає. Ціна фізичної особи-підприємця буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" 989 679,30
UAH з ПДВ
969 361,44
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" 992 920,02
UAH з ПДВ
972 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 996 698,00
UAH з ПДВ
986 697,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 12:33
Електронний підпис
28 серпня 2019 11:39
статут.pdf
28 серпня 2019 11:39
проект договору.pdf
28 серпня 2019 11:39
Довідка_ст17.pdf
28 серпня 2019 11:39
витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 серпня 2019 11:39
авторизація_Epson.pdf
28 серпня 2019 11:39
авторизація_біндер.pdf
28 серпня 2019 11:39
авторизація_Xerox.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 12:09
Електронний підпис
28 серпня 2019 12:08
Xerox.pdf
28 серпня 2019 12:08
Epson.pdf
28 серпня 2019 12:08
cn17.pdf
28 серпня 2019 12:08
Agent.JPG
28 серпня 2019 12:08
ТС.pdf
28 серпня 2019 12:08
Статут 06.08.2019.pdf
28 серпня 2019 12:08
паспорт+код.pdf
28 серпня 2019 12:08
Опис Статут.pdf
28 серпня 2019 12:08
НДС Интегратор.pdf
28 серпня 2019 12:08
наказ Баштовий.pdf
28 серпня 2019 12:08
Згода.pdf
28 серпня 2019 12:08
ЕРС.pdf
28 серпня 2019 12:08
досвід.pdf
28 серпня 2019 12:08
договор моторбанк.pdf
28 серпня 2019 12:08
довкілля.pdf
28 серпня 2019 12:08
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
#30969602
Переможець 969 361,44
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
#30969602
969 361,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 16:21
Договір укладений
23 вересня 2019 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 969 361,44
UAH (в тому числі ПДВ 161 560,24 UAH)