Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
143 748,00 UAH
UA-2019-08-13-002279-a 5f43054e45714f3894b650bc6b40cf4e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 17:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 17:51
Початок аукціону: 28 серпня 2019 13:18
Очікувана вартість: 143 748,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 718,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 17:55
Документація багатфунк 13.08.2019 оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:04
Дата відповіді: 14 серпня 2019 10:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Документацією на проведення процедури допорогової закупівлі товарів через систему електронних закупівель (далі - Документація) не передбачено еквіваленту. 2.Дана закупівля не підпадає під дію ЗУ "Про публічні закупівлі". 3. Документація не містить обмежень для участі в процедурі закупівлі потенційних Учасників. Умови та порядок визначення вартості пропозиції зазначено у додатку 1 до Документації. Єдиним критерієм оцінки пропозиції є ціна пропозиції. Учасник визначає ціну на Товар, який він пропонує поставити, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-002279-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ", Код ЄДРПОУ:42783747
Дата подання: 30 серпня 2019 14:56
Невідповідність пропозиції переможця кінцевій пропозиції аукціону
Переможцем аукціону не додана пропозиція відповідно до результатів аукціону, має бути відхилено
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 15:53
Документацією на проведення процедури допорогової закупівлі товарів через систему електронних закупівель (далі - Документація) не передбачено додання остаточної форми пропозиції з урахуванням проведеного Аукціону.
Документацією передбачено, що ПЕРЕМОЖЦЕМ електронних торгів під час укладання договору про закупівлю надаються Замовнику в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника:
- заповнена початкова форма пропозиції згідно з Додатком 4 до Документації;
- заповнена остаточна форма пропозиції згідно з Додатком 4 до Документації з урахуванням проведеного Аукціону;
- документ, який підтверджує повноваження особи, на підписання пропозиції та договору (один з наступних документів: виписка з рішення або копія протоколу зборів засновників/акціонерів про призначення керівника; копія наказу про призначення керівника, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника (Документи повинні бути оформлені з урахуванням Статуту або інших установчих документів).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-13-002279-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ", Код ЄДРПОУ:42783747
Дата подання: 30 серпня 2019 16:08
Невідповідність пропозиції переможця кінцевій пропозиції аукціону
Щодо твердження замовника про відсутність вимог про надання переможцем аукціону остаточної форми пропозиції з урахуванням проведеного Аукціону, можемо тільки висловити жаль з цього приводу та певну підозру щодо несумісності такої відсутності у вимогах до даної закупівлі з вимогами законодавства України про проведення закупівель, адже тоді складається ситуація, що сприятиме виникненню корупційної спокуси при підписанні договору включити деякі з комплектуючих до обладнання у вигляді додаткових опцій, а не так, як вимагалось у документації. Тому це буде певними перешкодами для проведення миттєвої бездокументальної перевірки котролюючими органами. Тому така ситуація повинна суперечити законодавству України у галузі державних закупівель, яке зобов язує надання учасником переможцем остаточної пропозиції за результатом аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 16:58
Порядок проведення допорогової закупівлі визначено Документацією та Законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-13-002279-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ", Код ЄДРПОУ:42783747
Дата подання: 30 серпня 2019 16:13
Невідповідність пропозиції переможця кінцевій пропозиції аукціону
Замовник закупівлі стверджує, що :
Документацією на проведення процедури допорогової закупівлі товарів через систему електронних закупівель (далі - Документація)
не передбачено додання остаточної форми пропозиції з урахуванням проведеного Аукціону. Документацією передбачено,
що ПЕРЕМОЖЦЕМ електронних торгів під час укладання договору про закупівлю надаються Замовнику в паперовому вигляді,
завірені підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника: - заповнена початкова форма пропозиції згідно з Додатком 4 до Документації;
- заповнена остаточна форма пропозиції згідно з Додатком 4 до Документації з урахуванням проведеного Аукціону;
- документ, який підтверджує повноваження особи, на підписання пропозиції та договору (один з наступних документів: виписка з рішення
або копія протоколу зборів засновників/акціонерів про призначення керівника; копія наказу про призначення керівника, довіреність,
доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника (Документи повинні бути оформлені з урахуванням
Статуту або інших установчих документів). Просимо відповідні органи забезпечити можливість контролювання підписаного за результатами аукціону Договору у повному обсязі з доданням повної специфікації на поставку Замовнику комплекту обладнання, адже вартість повного комплеку: БФП + кришка з автоподатчиком + 2 картриджі + підставка перевищує заявлену ним суму на 25 процентів від суми за результатом аукціону
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 15:43
Шановний Учаснику! Зауважимо, що Замовник закупівлі не стверджує, а надав на вимогу витяг з додатку 1 до документації на проведення процедури допорогової закупівлі. Звернень до Замовника з вимогою щодо усунення порушень у Документації на проведення процедури допорогової закупівлі до початку аукціону від учасників не надходили.
Сканкопія підписаного договору з учасником-переможцем в повному обсязі (з додатком - специфікацією) буде завантажено в систему електронних закупівель в розділі «Контракт», а проконтролювати оплату маєте можливість через https://prozorro.gov.ua та додатково https://www.007.org.ua.
Щодо вартості товару, варто зауважити, що саме учасник №1 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ" запропонував найменшу початкову ціну і у подальшому протягом аукціону знизив її до 104 990,00 грн.
Номер вимоги: UA-2019-08-13-002279-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ", Код ЄДРПОУ:42783747
Дата подання: 30 серпня 2019 16:13
Невідповідність пропозиції переможця кінцевій пропозиції аукціону
Замовник закупівлі стверджує, що :
Документацією на проведення процедури допорогової закупівлі товарів через систему електронних закупівель (далі - Документація)
не передбачено додання остаточної форми пропозиції з урахуванням проведеного Аукціону. Документацією передбачено,
що ПЕРЕМОЖЦЕМ електронних торгів під час укладання договору про закупівлю надаються Замовнику в паперовому вигляді,
завірені підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника: - заповнена початкова форма пропозиції згідно з Додатком 4 до Документації;
- заповнена остаточна форма пропозиції згідно з Додатком 4 до Документації з урахуванням проведеного Аукціону;
- документ, який підтверджує повноваження особи, на підписання пропозиції та договору (один з наступних документів: виписка з рішення
або копія протоколу зборів засновників/акціонерів про призначення керівника; копія наказу про призначення керівника, довіреність,
доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника (Документи повинні бути оформлені з урахуванням
Статуту або інших установчих документів). Просимо відповідні органи забезпечити можливість контролювання підписаного за результатами аукціону Договору у повному обсязі з доданням повної специфікації на поставку Замовнику комплекту обладнання, адже вартість повного комплеку: БФП + кришка з автоподатчиком + 2 картриджі + підставка перевищує заявлену ним суму на 25 процентів від суми за результатом аукціону
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 15:42
Шановний Учаснику! Зауважимо, що Замовник закупівлі не стверджує, а надав на вимогу витяг з додатку 1 до документації на проведення процедури допорогової закупівлі. Звернень до Замовника з вимогою щодо усунення порушень у Документації на проведення процедури допорогової закупівлі до початку аукціону від учасників не надходили.
Сканкопія підписаного договору з учасником-переможцем в повному обсязі (з додатком - специфікацією) буде завантажено в систему електронних закупівель в розділі «Контракт», а проконтролювати оплату маєте можливість через https://prozorro.gov.ua та додатково https://www.007.org.ua.
Щодо вартості товару, варто зауважити, що саме учасник №1 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ" запропонував найменшу початкову ціну і у подальшому протягом аукціону знизив її до 104 990,00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ" 137 600,00
UAH з ПДВ
104 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 141 612,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 11:57
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:28
14.Додаток 4.Пропозиція.pdf
20 серпня 2019 10:28
5.4.Паспортні дані.pdf
20 серпня 2019 10:28
4.Статут .pdf
20 серпня 2019 10:28
3.Висновок ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 10:28
1.Авторизація 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ"
#42783747
Відхилено 104 990,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:36
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 105 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:49

Документи

29 серпня 2019 15:36
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:35
Протокол 75.pdf

Документи

29 серпня 2019 15:49
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:49
Протокол 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2019 15:49
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:49
Протокол 76.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 10:12
Договір 68.pdf укладений
11 вересня 2019 10:12