Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання МВС України по Чернівецькій області" |
Код ЄДРПОУ: | 08734606 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул Героїв Майдану 228 |
Контактна особа: |
Бзовик Людмила Іванівна +380661135410 dy_tmo_mvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 17:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 17:21 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 579 718,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі Постачальником кожної окремої партії Товару згідно Заявки, на підставі виставлених Постачальником рахунків, належно оформлених первинних документів (відповідної видаткової накладної та відповідної податкової накладної зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних).У випадку відсутності на рахунках Замовника цільових бюджетних коштів для розрахунків за цим Договором, оплата здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з моменту їх надходження на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 17:17 |
ТД_Деревина.docx |
20 серпня 2019 16:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2019 17:17 |
ТД_Деревина.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-19-000031 ● a50dcaa56e104231b3e774ae53de35d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2019 № 35
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 серпня 2019 року №35
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-08-13-002191-a від 13.08.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-19 15:04:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Деревина (Дрова паливні твердих порід)» за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-13-002191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до даної форми, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-20 16:42:29
Пояснення
Обставини виникли через технічні причини
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-20 16:45:46
Пояснення з власної ініціативи
Обставини виникли через технічні причини. На даний час ситуацію , яка склалася, виправлено.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обставини виникли через технічні причини. 20.08.2019 ситуацію, яка склалася, виправлено; дані, що передбачені пунктами 9-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та 10-2 «Джерело фінансування закупівлі» до форми оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі внесено та долучено Пояснення . 22.08.2019 17:15 направлено Висновок Державної Аудиторської Служби України Західного офісу в Чернівецькій області в якому зазначено, що в ході проведення моніторингу Замовником 20.08.2019 усунуто виявлені порушення шляхом внесення змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів
2019-08-30 12:57:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-08-30 15:18:32
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ #39849198 |
Переможець |
563 460,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 09:38
|
Додаткова угода .pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 12:52
|
Договір | укладений |
13 вересня 2019 12:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів постачальника та терміну поставки |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |