Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізованний Миргородський санаторій "Слава" |
Код ЄДРПОУ: | 03189185 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Харківка, 64, м. Миргород, Полтавська область |
Контактна особа: |
Лариса Василівна Онопрієнко +380667832736 onoprienkol052@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 10 131 666,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,96% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50658.33 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 17:23 |
ПЕРЕЛІК змін ТД ВТ Капітальний ремонт котельні.doc | |
21 серпня 2019 17:23 |
ТД ВТ Капітальний ремонт котельні із змінами.docx | |
13 серпня 2019 17:17 |
Креслення Том 1.zip | |
13 серпня 2019 17:17 |
Креслення Том 3.zip | |
13 серпня 2019 17:17 |
Креслення Том 5.zip | |
13 серпня 2019 17:17 |
Креслення Том 4.zip | |
13 серпня 2019 17:16 |
Креслення Том 2.zip | |
13 серпня 2019 17:16 |
Технічний звіт.zip | |
13 серпня 2019 17:16 |
ТД ВТ Капітальний ремонт котельні.docx |
21 серпня 2019 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 серпня 2019 17:23 |
ПЕРЕЛІК змін ТД ВТ Капітальний ремонт котельні.doc
|
||||||
21 серпня 2019 17:23 |
ТД ВТ Капітальний ремонт котельні із змінами.docx
|
||||||
13 серпня 2019 17:17 |
Креслення Том 1.zip
|
||||||
13 серпня 2019 17:17 |
Креслення Том 3.zip
|
||||||
13 серпня 2019 17:17 |
Креслення Том 5.zip
|
||||||
13 серпня 2019 17:17 |
Креслення Том 4.zip
|
||||||
13 серпня 2019 17:16 |
Креслення Том 2.zip
|
||||||
13 серпня 2019 17:16 |
Технічний звіт.zip
|
||||||
13 серпня 2019 17:16 |
ТД ВТ Капітальний ремонт котельні.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-16-000061 ● bad3ac78d50d4944b1a1906d9c7a7b9a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 18:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.10.2019 № 66
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 16.10.2019 № 66
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-08-13-002190-a 13.08.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-18 10:47:24
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-13-002190-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з наступного.
Тендерною документацією (пункт 1 розділу ІІІ) передбачено, що документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток). В той же час, окремі документи тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО», якого визначено переможцем, зокрема відгук про співпрацю ТОВ «С-ЛОГІСТИКА» від 03.07.2019 № 7/1 містить накладення підпису та печатки.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-23 16:36:51
Відповідь на запит про надання пояснень
Вимога пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток)» містила застереження щодо випадків очевидних дефектів, як наприклад:
- накладання в одному місці двох відбитків печатки, один з яких недостатньо чіткий;
- сканкопія документу містить накладання зображення іншого документу, що унеможливлює повноцінне прочитання тексту чи реквізитів основного документу.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-10-23 16:43:25
Відповідь на запит про надання пояснень
Вимога пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток)» містила застереження щодо випадків очевидних дефектів, як наприклад:
- накладання в одному місці двох відбитків печатки, один з яких недостатньо чіткий;
- сканкопія документу містить накладання зображення іншого документу, що унеможливлює повноцінне прочитання тексту чи реквізитів основного документу.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про виконання вимог висновку Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2019-10-16-000061. У відповідності до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо щодо виконання вимог висновку по моніторингу UA-M-2019-10-16-000061 та повідомляємо наступне. 1. Щодо невідповідності відомостей про порядок здійснення розрахунків в оголошенні про закупівлю та тендерній документації і висновку про невстановлення для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій, то оскільки в торгах приймали участь 5 учасників і жоден з них не звернувся до замовника за роз’ясненнями, то можна стверджувати, що така невідповідність не дискримінувала та не дезорієнтувала учасників, і кожен з них брав участь в торгах з єдиним підходом до підготовки тендерних пропозицій. 2. Щодо висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО» вимогам статті 16 Закону та наявність порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», то пункт 1 Додатку 2 тендерної документації визначає: «У випадку, якщо матеріально-технічна база перебуває у оренді чи надається послугою, учасник повинен надати копії документів (технічний паспорт, або договір купівлі-продажу, або видаткова накладна), що підтверджують право власності орендодавця (суб’єкта, що надає послуги) на кожну одиницю матеріально-технічної бази, вказаної у довідці». У даному випадку одиницею матеріально-технічної бази, вказаної у довідці, є саме екскаватор «Liebherr A900-B». Копія документа, що підтверджують право власності ТОВ «СОБІ» є у наявності у тендерний пропозиції ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО». Навісне обладнання на екскаватор «Liebherr A900-B», а саме: гідравлічний шнековий бур з адаптером та гідромолотом, є додатковим обладнанням, і не є одиницю матеріально-технічної бази, тобто не потребує надання копії документів. 3. Щодо відмінності назви третьої по черзі графи календарного графіку виконання робіт, поданого у тендерній пропозиції, від назви відповідної графи форми встановленої в додатку 5, зазначаємо, що як і в формі, що наведена у тендерній документації зазначено назву «2019 рік» та виконана розбивка по місяцях. Крім цього, у поданому ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО» графіку, кожен стовпчик із назвою що відповідає місяцю, додатково розділено колонки, які відповідають тижневим періодам місяця. При розгляді тендерної пропозиції замовником таку деталізацію, коли точно зазначено строки виконання кожного виду робіт потижнево, було розцінено як підтвердження грунтовної підготовки документа та відповідальності учасника, ніж як порушення умов тендерної документації. 4. Щодо надання ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО» у складі тендерної пропозиції оригіналів документів замість їх копій, то зазначаємо, що всі документи тендерної пропозиції надаються у вигляді електронних файлів графічних форматів, які містять сканкопії документів. Тендерною документацією передбачено подання і подання сканованих документів з копій документів. При цьому надання сканкопії з оригінала документа замість сканкопії, зробленої з його завіреної копії є прийнятнішим, і в жодному разі не може розглядатися як порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Таким чином, зазначені у висновку порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді замовником тендерної пропозиції не є достатньо аргументованими. 5. Щодо наявності розбіжностей між умовами тендерної документації та укладеним договором, то вони є результатом роботи над текстом договору в процесі його підготовки та підписання, які зафіксовані в протоколі тендерного комітету № 222 від 20.09.2019 р., протоколі узгодження розбіжностей щодо тексту проекту договору підряду від 20.09.2019 р. та протоколі тендерного комітету № 223 від 23.09.2019 р. Копії зазначених документів додаються. Також зазначаємо, що відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір, укладений за результатами торгів відрізняється лише окремими формулюваннями, які не змінюють умов (зокрема – істотних умов) договору, проект якого містився у тендерній документації та згоду на який надав учасник у своїй тендерній пропозиції. Таким чином, вважаємо, що у зв’язку із відсутністю порушень норм частини другої статті 32 та абзацу 1 частини четвертої статті 36 Закону на стадії укладання договору, у замовника відсутній обов’язок усувати такі порушення.
2019-11-07 22:49:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕСКО-Лтава |
7 788 402,35
UAH з ПДВ
|
6 598 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ КЛІМАТ" |
9 425 000,00
UAH з ПДВ
|
6 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
8 973 874,91
UAH з ПДВ
|
8 373 874,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС ВР" |
9 449 418,71
UAH з ПДВ
|
8 549 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО" |
9 700 000,00
UAH з ПДВ
|
9 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕСКО-Лтава #32370598 |
Відхилено |
6 598 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 16:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ КЛІМАТ" #33492897 |
Відхилено |
6 599 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 16:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" #24838096 |
Відхилено |
8 373 874,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 19:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС ВР" #42426382 |
Відхилено |
8 549 400,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 16:29
|
ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО" #36562338 |
Переможець |
9 400 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:20
|
ДОГОВІР 404-404 дод.угода 3.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2019 15:07
|
ДОГОВІР 404_404 дод.угода2.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2019 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2019 10:04
|
ДОГОВІР 404_404 дод.угода1.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2019 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 18:26
|
ДОГОВІР 404_404.pdf | укладений |
24 вересня 2019 18:19
|
ДОГОВІР 404_404 дод.1.pdf | укладений |
24 вересня 2019 18:19
|
ДОГОВІР 404_404 дод.2.pdf | укладений |
24 вересня 2019 18:19
|
ДОГОВІР 404_404 дод.3 с01-32.pdf | укладений |
24 вересня 2019 18:19
|
ДОГОВІР 404_404 дод.3 с33-55.pdf | укладений |
24 вересня 2019 18:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо попередньої оплати. |
Номер договору про закупівлю: | 404/404 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 404_404 дод.угода1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про зміни п,13 договору |
Номер договору про закупівлю: | 404/404 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 404_404 дод.угода1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму договору на 1 831 027,69 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 404/404 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 404-404 дод.угода 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |