Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт котельні спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» по вул. Харківка, 64 в м. Миргород Полтавської обл.
Очікувана вартість
10 131 666,00 UAH
UA-2019-08-13-002190-a dccf83eb0de64762bf8c1e6b234d013a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Василівна Онопрієнко

+380667832736 onoprienkol052@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізованний Миргородський санаторій "Слава"
Код ЄДРПОУ: 03189185
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Харківка, 64, м. Миргород, Полтавська область
Контактна особа: Лариса Василівна Онопрієнко
+380667832736
onoprienkol052@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 15:18
Очікувана вартість: 10 131 666,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,96%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50658.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт котельні Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» по вул. Харківка, 64 в м. Миргород Полтавської області (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Харківка, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:23
ПЕРЕЛІК змін ТД ВТ Капітальний ремонт котельні.doc
21 серпня 2019 17:23
ТД ВТ Капітальний ремонт котельні із змінами.docx
13 серпня 2019 17:17
Креслення Том 1.zip
13 серпня 2019 17:17
Креслення Том 3.zip
13 серпня 2019 17:17
Креслення Том 5.zip
13 серпня 2019 17:17
Креслення Том 4.zip
13 серпня 2019 17:16
Креслення Том 2.zip
13 серпня 2019 17:16
Технічний звіт.zip
13 серпня 2019 17:16
ТД ВТ Капітальний ремонт котельні.docx
21 серпня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:23
ПЕРЕЛІК змін ТД ВТ Капітальний ремонт котельні.doc
21 серпня 2019 17:23
ТД ВТ Капітальний ремонт котельні із змінами.docx
13 серпня 2019 17:17
Креслення Том 1.zip
13 серпня 2019 17:17
Креслення Том 3.zip
13 серпня 2019 17:17
Креслення Том 5.zip
13 серпня 2019 17:17
Креслення Том 4.zip
13 серпня 2019 17:16
Креслення Том 2.zip
13 серпня 2019 17:16
Технічний звіт.zip
13 серпня 2019 17:16
ТД ВТ Капітальний ремонт котельні.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-002190-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕСКО-Лтава, Код ЄДРПОУ:32370598
Дата подання: 13 вересня 2019 10:31
Скарга-Вимога на неправомірні дії Замовника у вигляді обрання переможцем ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО"
Оскарження рішення тендерної комісії
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 11:59
Відсутній документ вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-08-13-002190-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕСКО-Лтава, Код ЄДРПОУ:32370598
Дата подання: 13 вересня 2019 10:44
Скарга-Вимога на неправомірні дії Замовника у вигляді обрання переможцем ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО"
Оскарження рішення тендерної комісії
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 10:51
Учасником ТОВ «ЕСКО-Лтава» не враховані норми Закону України «Про публічні закупівлі», які викладені у частині 3 статті 30, де для учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, передбачено лише можливість звернення до замовника «з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям» лише у разі, коли «вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні» (про відхилення тендерної пропозиції). Можливість подання документу «скарга-вимога» для учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, законом не передбачено.

Документи подані скаржником

Документи

18 вересня 2019 10:51
Відповідь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000061 ● bad3ac78d50d4944b1a1906d9c7a7b9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 18:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.10.2019 № 66
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 16.10.2019 № 66

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-08-13-002190-a 13.08.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-18 10:47:24

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-13-002190-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з наступного.
Тендерною документацією (пункт 1 розділу ІІІ) передбачено, що документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток). В той же час, окремі документи тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО», якого визначено переможцем, зокрема відгук про співпрацю ТОВ «С-ЛОГІСТИКА» від 03.07.2019 № 7/1 містить накладення підпису та печатки.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-23 16:36:51

Відповідь на запит про надання пояснень

Вимога пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток)» містила застереження щодо випадків очевидних дефектів, як наприклад:
- накладання в одному місці двох відбитків печатки, один з яких недостатньо чіткий;
- сканкопія документу містить накладання зображення іншого документу, що унеможливлює повноцінне прочитання тексту чи реквізитів основного документу.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-23 16:43:25

Відповідь на запит про надання пояснень

Вимога пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток)» містила застереження щодо випадків очевидних дефектів, як наприклад:
- накладання в одному місці двох відбитків печатки, один з яких недостатньо чіткий;
- сканкопія документу містить накладання зображення іншого документу, що унеможливлює повноцінне прочитання тексту чи реквізитів основного документу.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про виконання вимог висновку Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2019-10-16-000061. У відповідності до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо щодо виконання вимог висновку по моніторингу UA-M-2019-10-16-000061 та повідомляємо наступне. 1. Щодо невідповідності відомостей про порядок здійснення розрахунків в оголошенні про закупівлю та тендерній документації і висновку про невстановлення для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій, то оскільки в торгах приймали участь 5 учасників і жоден з них не звернувся до замовника за роз’ясненнями, то можна стверджувати, що така невідповідність не дискримінувала та не дезорієнтувала учасників, і кожен з них брав участь в торгах з єдиним підходом до підготовки тендерних пропозицій. 2. Щодо висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО» вимогам статті 16 Закону та наявність порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», то пункт 1 Додатку 2 тендерної документації визначає: «У випадку, якщо матеріально-технічна база перебуває у оренді чи надається послугою, учасник повинен надати копії документів (технічний паспорт, або договір купівлі-продажу, або видаткова накладна), що підтверджують право власності орендодавця (суб’єкта, що надає послуги) на кожну одиницю матеріально-технічної бази, вказаної у довідці». У даному випадку одиницею матеріально-технічної бази, вказаної у довідці, є саме екскаватор «Liebherr A900-B». Копія документа, що підтверджують право власності ТОВ «СОБІ» є у наявності у тендерний пропозиції ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО». Навісне обладнання на екскаватор «Liebherr A900-B», а саме: гідравлічний шнековий бур з адаптером та гідромолотом, є додатковим обладнанням, і не є одиницю матеріально-технічної бази, тобто не потребує надання копії документів. 3. Щодо відмінності назви третьої по черзі графи календарного графіку виконання робіт, поданого у тендерній пропозиції, від назви відповідної графи форми встановленої в додатку 5, зазначаємо, що як і в формі, що наведена у тендерній документації зазначено назву «2019 рік» та виконана розбивка по місяцях. Крім цього, у поданому ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО» графіку, кожен стовпчик із назвою що відповідає місяцю, додатково розділено колонки, які відповідають тижневим періодам місяця. При розгляді тендерної пропозиції замовником таку деталізацію, коли точно зазначено строки виконання кожного виду робіт потижнево, було розцінено як підтвердження грунтовної підготовки документа та відповідальності учасника, ніж як порушення умов тендерної документації. 4. Щодо надання ТОВ «ПРОМБУДТЕПЛО» у складі тендерної пропозиції оригіналів документів замість їх копій, то зазначаємо, що всі документи тендерної пропозиції надаються у вигляді електронних файлів графічних форматів, які містять сканкопії документів. Тендерною документацією передбачено подання і подання сканованих документів з копій документів. При цьому надання сканкопії з оригінала документа замість сканкопії, зробленої з його завіреної копії є прийнятнішим, і в жодному разі не може розглядатися як порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Таким чином, зазначені у висновку порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді замовником тендерної пропозиції не є достатньо аргументованими. 5. Щодо наявності розбіжностей між умовами тендерної документації та укладеним договором, то вони є результатом роботи над текстом договору в процесі його підготовки та підписання, які зафіксовані в протоколі тендерного комітету № 222 від 20.09.2019 р., протоколі узгодження розбіжностей щодо тексту проекту договору підряду від 20.09.2019 р. та протоколі тендерного комітету № 223 від 23.09.2019 р. Копії зазначених документів додаються. Також зазначаємо, що відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір, укладений за результатами торгів відрізняється лише окремими формулюваннями, які не змінюють умов (зокрема – істотних умов) договору, проект якого містився у тендерній документації та згоду на який надав учасник у своїй тендерній пропозиції. Таким чином, вважаємо, що у зв’язку із відсутністю порушень норм частини другої статті 32 та абзацу 1 частини четвертої статті 36 Закону на стадії укладання договору, у замовника відсутній обов’язок усувати такі порушення.

2019-11-07 22:49:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕСКО-Лтава 7 788 402,35
UAH з ПДВ
6 598 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ КЛІМАТ" 9 425 000,00
UAH з ПДВ
6 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 8 973 874,91
UAH з ПДВ
8 373 874,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС ВР" 9 449 418,71
UAH з ПДВ
8 549 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО" 9 700 000,00
UAH з ПДВ
9 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:51
Електронний підпис
28 серпня 2019 17:23
Електронний підпис
28 серпня 2019 17:11
Ліцензія (2).rar
28 серпня 2019 17:11
Гарантія_786.rar
28 серпня 2019 17:11
32 Гарантійні листи.pdf
28 серпня 2019 17:11
30 Календарний графік.pdf
28 серпня 2019 17:11
13.2 проект договору.pdf
28 серпня 2019 17:11
Свідоцтво (1).rar
28 серпня 2019 17:11
13 лист згода.pdf
28 серпня 2019 17:11
Правила (1).rar
28 серпня 2019 17:11
11.1 Дозвіл.pdf
28 серпня 2019 17:11
12 субпідрядники.pdf
28 серпня 2019 17:11
11 ліцензія.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.2.9.pdf
28 серпня 2019 17:11
10 відсутність підстав.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.2.8.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.2.7.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.2.7.1.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.2.4 АКТИ газ договор 2.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.2.5_6 АКТИ КБ.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.1 договір термотех.pdf
28 серпня 2019 17:11
9 аналог договора.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.2.1 Додаток 8.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.1.4 відгук.pdf
28 серпня 2019 17:11
8.1 залучений персонал.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.1.3 Акт Договір 1.pdf
28 серпня 2019 17:11
7.4 Підтвердження МТБ.pdf
28 серпня 2019 17:11
8 Персонал.pdf
28 серпня 2019 17:11
7.3 Договір Інстал.pdf
28 серпня 2019 17:11
9.1.1 Акти термотех.pdf
28 серпня 2019 17:11
7.3.1 Тех. паспорт МТБ.pdf
28 серпня 2019 17:11
7.1 Інвертарні картки.pdf
28 серпня 2019 17:11
5 Довідка ПДВ.pdf
28 серпня 2019 17:11
4 Статут.pdf
28 серпня 2019 17:11
7 Довідка МТБ.pdf
28 серпня 2019 17:11
6 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 17:11
2.5 Протокол зборів.pdf
28 серпня 2019 17:11
2.3 наказ призначення.pdf
28 серпня 2019 17:11
2.1 протокол засідання.pdf
28 серпня 2019 17:11
2 повноваження.pdf
28 серпня 2019 17:11
0 Довідки.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 17:48
ustav_dozvil.zip
28 серпня 2019 17:48
spravki.zip
28 серпня 2019 17:48
spravki_3.zip
28 серпня 2019 17:47
spravki_2.zip
28 серпня 2019 17:47
smeta.zip
28 серпня 2019 17:47
predlogenie_pisma.zip
28 серпня 2019 17:47
garantiya.zip

Публічні документи

06 вересня 2019 10:49
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:34
Оновлена пропозиція_.pdf
28 серпня 2019 18:50
Електронний підпис
28 серпня 2019 18:48
9. Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 18:47
3. Календарний графік.pdf
28 серпня 2019 18:47
23.2. Розрахунок ч.2. .pdf
28 серпня 2019 18:47
23.1. Розрахунок ч.1..pdf
28 серпня 2019 18:47
14.3. Ліцензія-копія.pdf
28 серпня 2019 18:47
29. Страхова гарантія.zip
28 серпня 2019 18:47
7.2. Статут- копія.pdf
28 серпня 2019 18:47
14.1. Ліцензія-оригінал.pdf
28 серпня 2019 18:47
12.1. Довідка про досвід.pdf
28 серпня 2019 18:46
35. Гарантіний лист - ТЗ.pdf
28 серпня 2019 18:46
12.4. Лист-відгук.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 18:52
Паспорт.pdf
28 серпня 2019 18:52
Витяг ЄДРПО.pdf
28 серпня 2019 18:52
9. Субподрядчик.pdf
28 серпня 2019 18:52
3. виписка.pdf
28 серпня 2019 18:52
3. Статут-.pdf
28 серпня 2019 18:52
10. Графік.pdf
28 серпня 2019 18:52
12-20 Гарантійні листи.pdf
28 серпня 2019 18:52
11. Додаток 6.pdf
28 серпня 2019 18:52
8. Ліцензія (1).pdf
28 серпня 2019 18:52
8. Дозвіл роботи п.н.pdf
28 серпня 2019 18:52
7. стаття 17.pdf
28 серпня 2019 18:52
6.3 Референс-лист.pdf
28 серпня 2019 18:52
6.2 персонал.pdf
28 серпня 2019 18:52
миргород смета.rar

Публічні документи

11 вересня 2019 18:11
Довідки.pdf
09 вересня 2019 17:04
Тендерна оновлена.pdf
28 серпня 2019 18:35
Електронний підпис
28 серпня 2019 18:30
Лист на обл.pdf
28 серпня 2019 18:30
Свідоцтво.rar
28 серпня 2019 18:30
Правила.rar
28 серпня 2019 18:30
Ліцензія.rar
28 серпня 2019 18:30
Гарантія_809.rar
28 серпня 2019 18:30
1. Кошторис. ОПРЛС.pdf
28 серпня 2019 18:30
1. Кошторис. ЛС.pdf
28 серпня 2019 18:30
1. Кошторис. ИВР.pdf
28 серпня 2019 18:30
1. Кошторис. ДЦ1.pdf
28 серпня 2019 18:30
1. Кошторис. ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕСКО-Лтава

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ КЛІМАТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС ВР"

ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕСКО-Лтава
#32370598
Відхилено 6 598 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ КЛІМАТ"
#33492897
Відхилено 6 599 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 16:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
Відхилено 8 373 874,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 19:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС ВР"
#42426382
Відхилено 8 549 400,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:29
ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО"
#36562338
Переможець 9 400 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 11:37

Документи

04 вересня 2019 16:55
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:54
ПРОТОКОЛ ТК 211.pdf
29 серпня 2019 15:58
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

05 вересня 2019 16:02
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 вересня 2019 16:01
ПРОТОКОЛ ТК 213.pdf

Документи

06 вересня 2019 19:02
Електронний підпис
06 вересня 2019 19:01
ПРОТОКОЛ ТК 215.pdf
06 вересня 2019 10:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 вересня 2019 16:29
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 вересня 2019 16:28
ПРОТОКОЛ ТК 217.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО"
#36562338
9 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:20
ДОГОВІР 404-404 дод.угода 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 15:07
ДОГОВІР 404_404 дод.угода2.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 15:06
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 10:04
ДОГОВІР 404_404 дод.угода1.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 10:03
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 18:26
ДОГОВІР 404_404.pdf укладений
24 вересня 2019 18:19
ДОГОВІР 404_404 дод.1.pdf укладений
24 вересня 2019 18:19
ДОГОВІР 404_404 дод.2.pdf укладений
24 вересня 2019 18:19
ДОГОВІР 404_404 дод.3 с01-32.pdf укладений
24 вересня 2019 18:19
ДОГОВІР 404_404 дод.3 с33-55.pdf укладений
24 вересня 2019 18:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 404/404
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОГОВІР 404_404 дод.угода1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про зміни п,13 договору
Номер договору про закупівлю: 404/404
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОГОВІР 404_404 дод.угода1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору на 1 831 027,69 грн.
Номер договору про закупівлю: 404/404
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОГОВІР 404-404 дод.угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 568 972,31
UAH (в тому числі ПДВ 1 261 495,39 UAH)