Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
The current secondary repair of тhе road O130904 Novohtyrtyrka - Trekhizbenka on the section km 10 + 000-km 17 + 000 (construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces).
Очікувана вартість
50 482 751,00 UAH
UA-2019-08-13-002115-a bed9f90311ef490fa926ad741b83a113
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Миколайович Чумак

+380645245005 road@loga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа: Андрій Миколайович Чумак
+380645245005
road@loga.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ситнік Влада Олексіївна
+380508820997
road.loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYA ROZVYTKU TA UTRYMANNYA MEREZHI AVTOMOBILNYKH DORIG OBLASTI LUGANSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 41908217
Contact point: Andriy Chumak
+380645245005
road@loga.gov.ua
Additional contacts: Ситнік Влада Олексіївна
+380508820997
road.loga@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:26
Очікувана вартість: 50 482 751,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252 413,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 504827.51 UAH
Publication date: 13 серпня 2019 16:54
Enquiries until: 03 вересня 2019 17:00
Complaints submission until: до 09 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 вересня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 50 482 751 UAH including VAT
Minimal lowering step: 252 414 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011
in accordance with HDN H.1-218-182: 2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). (Обласний бюджет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current secondary repair of тhе road O130904 Novohtyrtyrka - Trekhizbenka on the section km 10 + 000-km 17 + 000 (construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces). (Regional budget).
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за виконані послуги, при надходженні коштів на р/р Замовнику. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 16:54
Додаток 3.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток 2.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток1.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток 5 проект договору.docx
13 серпня 2019 16:54
ДТТ 0130904 Новоохтирка - Трьохізбенка.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток 6.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток 4.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-13-002115-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 16 жовтня 2019 21:48
Скарга на дії Замовника під час проведення прекваліфікації
Скарга на дії Замовника під час проведення прекваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2019 10:35
рішення від 18.10.2019 № 14954 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 10:34
рішення від 05.11.2019 № 16009.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2019 01:04
Номер скарги: UA-2019-08-13-002115-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ " Євро-Буд Компані ", Код ЄДРПОУ:41182929
Дата подання: 16 жовтня 2019 16:49
Скарга на дії Замовника під час проведення процедури прекваліфікації
13.08.2019 року Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, в системі Prozorro було оприлюднене оголошення на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» згідно з ДК 021:2015 «45230000-8», (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-002115-a; ID у ЦПД bed9f90311ef490fa926ad741b83a113) за процедурою відкритих торгів (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація). Кінцева дата подання пропозицій по Закупівлі була назначена на 13 вересня 2019 року, очікувана вартість закупівлі - 50 482 751,00 гривень з ПДВ, аукціон Закупівлі заплановано на 17 жовтня 2019 року. На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників: • Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд"; • Товариство з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Данко»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-БУД КОМПАНІ» Замовником, за результатами перевірки тендерних пропозицій вищевказаних учасників на відповідність вимогам Тендерної документації, прийняте рішення (Протокол розгляду тендерних пропозицій Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної адміністрації від «дата відсутня», опублікований в системі Prozorro 11 жовтня 2019 року) щодо результатів розгляду тендерних пропозицій (відхилення тендерних пропозицій/допущення до аукціону) – допущено до аукціону: • Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд"; • Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Данко». ТОВ «ЄВРО-БУД КОМПАНІ», детально проаналізувавши тендерні пропозиції учасників, яких було допущено до аукціону, повідомляє про виявлений факт порушення законодавства у сфері публічних закупівель та їх невідповідність вимогам Тендерної документації, а саме: 1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «ДАНКО»: 1.1. Згідно тендерної документації, за розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: вимагалося «…Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу…». Всупереч цієї вимоги, ТОВ «ДАНКО» надало в складі своєї пропозиції скановані копії з копій документів, які у підприємства повинні бути в оригіналі та сканування документа, необхідно в обов’язковому порядку здійснювати лише з оригіналу цього документа: - на підтвердження наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації – антикорупційну програми з відповідними наказами (файл «18 Копія антикорупційної програми з наказом»); - на підтвердження залучення лабораторії – договір на надання послуг з ТОВ «НВП «Дорожній випробувально-технічний центр» (файл «23.1 Копія договору з лабораторією»); - на підтвердження наявності бази – договір оренди з ТОВ «Енергія С» (файл «25.2 Копія договору оренди бази»); - на підтвердження виконання аналогічних робіт - договори зі Службою автомобільних доріг у Донецькій області 2 одиниці (файли «27.1 Копія аналогічного договору №1 з формами КБ2 та КБ3», «27.2 Копія аналогічного договору №2 з формами КБ2 и КБ3») та договір з Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (файл «27.3 Копія аналогічного договору №3 з формами КБ2 и КБ3»). 1.2. Згідно Додатку 3, до документації тендерних торгів «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 статті 17 Закону, що надаються всіма учасниками закупівлі» посилаючись на п.2 учасники повинні надати «копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи (коли вони є обов’язковими відповідно до Закону)». Беручі до уваги роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції № 20-18/23103/18 від 23.05.2018р. (файл «Роз'яснення Національного агентства з питань запобігання корупції»), де вказано, що «…антикорупційне законодавство визначає саме введення окремої посади Уповноваженого, до компетенції якого належить виключно здійснення реалізації антикорупційної програми юридичної особи, та призначення особи на цю посаду відповідно до законодавства про працю, а не покладання виконання обов’язків на одного з працівників юридичної особи...». У зв’язку з чим наполягаємо, що призначення директора підприємства ТОВ «ДАНКО» Бебіх Ю.С. на посаду уповноваженою особою (наказ на призначення з антикорупційною програмою надано у файлі «18 Копія антикорупційної програми з наказом») є порушенням Закону України «Про запобігання корупції». 2. Щодо тендерної пропозиції КП «Кремінський Агрошляхбуд»: 2.1. Згідно тендерної документації, за розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: вимагалося «…Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу…». Всупереч цієї вимоги КП «Кремінський Агрошляхбуд» надало, в складі своєї пропозиції, скановані копії з копій документів які у підприємства повинні бути в оригіналі та сканування документа, необхідно в обов’язковому порядку здійснювати лише з оригіналу цього документа: - на підтвердження наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації – антикорупційну програми з відповідними наказами (файл «квалифик 4»); - на підтвердження виконання аналогічних робіт - договір з Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної Адміністрації, договір зі Службою автомобільних доріг у Луганській області, договір з ТОВ «ЗАХІД ЄВРОБУД» (файл «Аналогічні»); - на підтвердження наявності документів, обумовлених додатком 2 до документації тендерних торгів п.7 - Статут, ліцензія з додатком, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, витяг з реєстру платників ПДВ (файл «Кваліфікація 3»). 2.2. Згідно Додатку 2 до документації тендерних торгів п.3. «Досвід виконання аналогічних договорів» учасником «… Подається з наданням у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору, а саме надати копію цього договору з інформацією про його виконання і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт КБ-2В, КБ-3 по зазначеному об’єкту) щонайменше по трьох об’єктах…» Вимога надати «копію договору», передбачає надання всього документу, а не його окрему частину, тобто перелічені у розділі 17 договору з ТОВ «ЗАХІД ЄВРОБУД» (файл «Аналогічні») додатки, які є невід’ємною частиною договору, повинні бути надані разом з договором, але додаток 3 «Графік фінансування робіт» не надано, тобто наявне невиконання вимог тендерної документації. 3. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»: 3.1. Згідно тендерної документації, за розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: вимагалося «…Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу…». Всупереч цієї вимоги підприємство надало в складі своєї пропозиції скановані копії з копій документів які у ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» повинні бути в оригіналі та сканування документа, необхідно в обов’язковому порядку здійснювати лише з оригіналу цього документа: - на підтвердження наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації – антикорупційну програми з відповідними наказами (файл «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника»); - на підтвердження наявності документів обумовлених Додатком 2 до документації тендерних торгів п.7 – наказ на призначення директора, Статут, ліцензія з додатком, витяг з реєстру платників ПДВ (файл «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника»). - на підтвердження залучення лабораторії – договір на надання послуг з ТОВ «Слав АБЗ» (файл «[13-09-2019 16.21.30] Кваліфікаційні критерії (частина 1)»); - на підтвердження наявності техніки, потрібної для виконання робіт – договір оренди з ТОВ «СЛАВСПЕЦТЕХ», договори на надання послуг з ТОВ «СЛАВКОМТРАНС» та ТОВ «Промкомплект» (файл «[13-09-2019 16.21.30] Кваліфікаційні критерії (частина 1)»); - на підтвердження наявності постачальника асфальтобетонної суміші – договір поставки з ТОВ «Слав АБЗ» (файл «[13-09-2019 16.21.30] Кваліфікаційні критерії (частина 1)») - на підтвердження виконання аналогічних робіт - договори зі Службою автомобільних доріг у Донецькій області 3 одиниці (файл «[13-09-2019 16.21.30] Кваліфікаційні критерії (частина2)»). 3.2. Згідно Додатку 3, до документації тендерних торгів «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 статті 17 Закону, що надаються всіма учасниками закупівлі» за п.2 учасники повинні надати «копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи (коли вони є обов’язковими відповідно до Закону)». Беручі до уваги роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції №20-18/23103/18 від 23.05.2018р. (файл «Роз'яснення Національного агентства з питань запобігання корупції»), що «…антикорупційне законодавство визначає саме введення окремої посади Уповноваженого, до компетенції якого належить виключно здійснення реалізації антикорупційної програми юридичної особи, та призначення особи на цю посаду відповідно до законодавства про працю, а не покладання виконання обов’язків на одного з працівників юридичної особи...» наполягаємо, що призначення менеджера з адміністративної діяльності підприємства ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» Лисенко І.В. уповноваженою особою (наказ на призначення з антикорупційною програмою надано у файлі «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника») є порушенням Закону України «Про запобігання корупції». 3.3. Згідно Додатку 2 до документації тендерних торгів п.7 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації»: «… - повноваження особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю від імені Учасника процедури закупівлі, підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), та копією документу, що посвідчує його особу.» Всупереч вимоги надати копію документу (а не окремих його сторінок), що посвідчує особу, ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», в своїй пропозиції, надав часткову копію паспорту директора (з 1 по 5 сторінки) (файл «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника»). 3.4. Згідно Додатку 2 до документації тендерних торгів п.7. «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації»: «- наявність відповідного дозволу або ліцензії: копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій учасників та протягом встановленого строку виконання робіт. У разі якщо чинність цих документів менша ніж 30 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, учасник повинен документально підтвердити можливість подальшого продовження строку дії (отримання нових) відповідних документів, в інших випадках учасник повинен надати гарантійний лист щодо обов’язку мати відповідні документи на весь період виконання робіт». В своїй тендерній пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надало копію ліцензії з терміном дії до 07.12.2018р. (файл «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника»), при цьому ніяких пояснювальних документів, щодо закінчення терміну дії дозвільного документу надано не було, що суперечить вимогі тендерної документації надавати документи чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення, щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення оцінки тендерних пропозицій на етапі прекваліфікації за номером у ЦБД UA-2019-08-13-002115-a на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» згідно з ДК 021:2015 «45230000-8» в частині допущення Учасників: Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд", ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» та ТОВ «Данко» до проведення аукціону. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про допущення Учасників: Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд", ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» та ТОВ «Данко» до проведення аукціону, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «дата відсутня», опублікований в системі Prozorro 11 жовтня 2019 року. Додатки: 1. Платіжне доручення № 61 від 16 жовтня 2019р. про внесення плати за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної адміністрації від «дата відсутня», опублікований в системі Prozorro 11 жовтня 2019 року; 3. Роз'яснення Національного агентства з питань запобігання корупції; 4. Тендерна документація та тендерні пропозиції знаходяться у публічному доступі в системі Prozorro, за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-13-002115-a; 5. Документи з пропозиції Учасника Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд", які містять порушення вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі»; 6. Документи з пропозиції Учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», які містять порушення вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі»; 7. Документи з пропозиції Учасника ТОВ «Данко», які містять порушення вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2019 10:03
Рішення від 18.10.2019 № 14983 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 10:03
Рішення від 05.11.2019 № 16005.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 23:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 05.11.2019 No 16005-р/пк-пз Постійно діючи адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель тендерним комітетом управління виконано.
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2019 15:45

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 21:48
скарга
16 жовтня 2019 21:48
Платіжка АМКУ

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 16:34
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-16-000005 ● 0f61b57396ea44b0a7f447d63b0be364
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019 11:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
15.08.2019 № 40
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Тетяна ЖИХАР



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.08.2019 № 40

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-13-002115-a 13.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


В. о. начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Світлана БУЛАНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області облдержадміністрації (далі – управління) уважно розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі від 16.08.2019, який розпочатий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 15.08.2019 Наказом №40 щодо закупівлі послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2019-08-13-002115-a), повідомляємо наступне. Керуючись ч. 8 ст. 7¹ Закону України від 25.12 2015 року № 922-VIII (із змінами) «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), управління заперечує проти твердження, яке викладено у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області з наступних обставин, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2,3,5,6,8 та 9 частини першої та частини другої статті 17 Закону, та містить вимогу щодо документального способу підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, яка відповідно до вимог законодавства надається виключно у довільній формі. 1. Зазначаємо, у тендерній документації Замовника, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 13.08.2019 №2 на сторінці 13, доволі чітко визначено, що «Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах на підставі статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, учасник у складі своєї пропозиції надає у довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII». 2. Твердження щодо того, що підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону надається виключно у довільній формі, є хибним та необґрунтованим, оскільки воно не підтверджено жодним положенням Закону. Навпаки відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону: «тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Саме на виконання цієї вимоги Закону, в Додатку 3 до документації тендерних торгів було визначено спосіб підтвердження відповідності учасника пункту 10 частини першої статті 17 Закону, оскільки ця інформація не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи наведене, тендерна документація Замовника відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та твердження про її невідповідність є помилковим та необґрунтованим.

2019-08-21 17:23:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 листопада 2019
UA-2019-08-13-002115-abed9f90311ef490fa926ad741b83a113
Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Учасник Документи Рішення Додатково
Колективне пЇдприємство "Кремінський Агрошляхбуд" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані " Документи
Відхилено
Документи
Колективне пЇдприємство "Кремінський Агрошляхбуд" Документи
Відхилено
Документи

Документи

13 вересня 2019 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 14:01
Електронний підпис
13 вересня 2019 13:58
Банківська гарантія.zip
13 вересня 2019 13:58
Технічне завдання.zip
13 вересня 2019 13:58
Проект договору.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 вересня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 16:01
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:54
15311 ХОЗХІМСЕРВІС p7s.zip
13 вересня 2019 15:54
24. лист.PDF
13 вересня 2019 15:54
21. Копія статуту.pdf
13 вересня 2019 15:54
19.2. ІПН директора.pdf
13 вересня 2019 15:54
19.1. Паспорт директора.pdf
13 вересня 2019 15:54
18. проект договору.pdf

Документи

13 вересня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 16:24
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:24
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:21
Тендерна пропозиція.PDF
13 вересня 2019 16:21
Договірна ціна.PDF
13 вересня 2019 16:21
57.imd
13 вересня 2019 16:21
Технічне завдання.PDF
13 вересня 2019 16:21
Проект договору.PDF
13 вересня 2019 16:21
11839-62 Славдорстрой p7s.zip

Документи

13 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2019 19:32
документи переможця
19 листопада 2019 12:55
аукціон
13 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:44
тех частина.rar
13 вересня 2019 16:44
ком частина.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_3.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_2.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_1.rar

Документи

13 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 16:59
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:57
Витяг_iз_Статуту.7z
13 вересня 2019 16:57
Лист_для_клieнтiв.7z
13 вересня 2019 16:57
Протокол_НР.7Z
13 вересня 2019 16:57
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
13 вересня 2019 16:57
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
13 вересня 2019 16:57
Гарантiя_14396-19.7z
13 вересня 2019 16:57
Замовлення асфальт.pdf

Документи

11 листопада 2019 15:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 14:01
Електронний підпис
13 вересня 2019 13:58
Банківська гарантія.zip
13 вересня 2019 13:58
Технічне завдання.zip
13 вересня 2019 13:58
Проект договору.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне пЇдприємство "Кремінський Агрошляхбуд"

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ Данко

ТОВ " Євро-Буд Компані "

Колективне пЇдприємство "Кремінський Агрошляхбуд"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 45 359 847,07
UAH з ПДВ
45 359 847,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 47 574 592,22
UAH з ПДВ
47 574 592,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 19:32
документи переможця
19 листопада 2019 12:55
аукціон
13 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:44
тех частина.rar
13 вересня 2019 16:44
ком частина.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_3.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_2.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_1.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 16:24
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:24
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:21
Тендерна пропозиція.PDF
13 вересня 2019 16:21
Договірна ціна.PDF
13 вересня 2019 16:21
57.imd
13 вересня 2019 16:21
Технічне завдання.PDF
13 вересня 2019 16:21
Проект договору.PDF
13 вересня 2019 16:21
11839-62 Славдорстрой p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 45 359 847,07
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
45 359 847,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:29
Дод. угода 6 до Договору 52.2019 від 18.11.2021.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 13:27
Додаткова угода 5 до Договору 52.2019 від 20.07.2021.pdf зміни до договору
20 липня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 15:47
Додаткова угода 4 до Договору 52.2019 від 29.04.2021.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:03
дод.угода №3 від 11.12.2020 до договору 52.2019 з додатком.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 16:46
дод.угода №2 від 16.09.2020 до договору 52.2019.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 16:33
додаткова угода 1 від 12.12.19 до договору 52.2019001.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 16:33
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 16:21
додатки до договору 52.2019001.pdf укладений
12 грудня 2019 16:20
52.2019001.pdf укладений
12 грудня 2019 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 52/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 52/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг - по 31 травня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 52/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В розділі XIV "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" викласти резвізити бюджетного рахунка Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі зміною з 01.07.2021 найменування «Замовника» згідно розпорядження голови ЛОДА-керівника ОВЦА від 25.05.2021 №357 2.Викласти в розділі XIV "Місцезнаходження та реквізити Сторін" викласти реквізити бюджетного рахунка Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв`язку з фактичним виконанням робіт за об`ємом та зменшенням видатків Сторони погодили зменшення Договірної ціни на 34 283,90 грн. 2.Викласти пункт 3.1. в новій редакції 3.Викласти пункт 4.9.2. в новій редакціїї 4.Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 52/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 18 листопада 2021
Сума оплати за договором: 45 325 563,18
UAH (в тому числі ПДВ 7 554 260,53 UAH)