Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
The current secondary repair of тhе road O130904 Novohtyrtyrka - Trekhizbenka on the section km 10 + 000-km 17 + 000 (construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces).
Очікувана вартість
50 482 751,00 UAH
UA-2019-08-13-002115-a bed9f90311ef490fa926ad741b83a113
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження замовника: 93405, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа замовника: Андрій Миколайович Чумак
+380645245005
road@loga.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ситнік Влада Олексіївна
+380508820997
road.loga@ukr.net
Official name: UPRAVLINNYA ROZVYTKU TA UTRYMANNYA MEREZHI AVTOMOBILNYKH DORIG OBLASTI LUGANSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 41908217
Contact point: Andriy Chumak
+380645245005
road@loga.gov.ua
Additional contacts: Ситнік Влада Олексіївна
+380508820997
road.loga@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:26
Очікувана вартість: 50 482 751,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 504 827,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252 413,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 13 серпня 2019 16:54
Enquiries until: 03 вересня 2019 17:00
Complaints submission until: до 09 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 вересня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 50 482 751 UAH including VAT
Minimal lowering step: 252 414 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 504 827,51 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011
in accordance with HDN H.1-218-182: 2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). (Обласний бюджет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current secondary repair of тhе road O130904 Novohtyrtyrka - Trekhizbenka on the section km 10 + 000-km 17 + 000 (construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces). (Regional budget).
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за виконані послуги, при надходженні коштів на р/р Замовнику. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 серпня 2019 16:55
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2019 16:54
Додаток 3.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток 2.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток1.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток 5 проект договору.docx
13 серпня 2019 16:54
ДТТ 0130904 Новоохтирка - Трьохізбенка.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток 6.docx
13 серпня 2019 16:54
Додаток 4.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-13-002115-a.c2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 16 жовтня 2019 21:48
Скарга на дії Замовника під час проведення прекваліфікації
Скарга на дії Замовника під час проведення прекваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2019 10:35
рішення від 18.10.2019 № 14954 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 10:34
рішення від 05.11.2019 № 16009.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2019 01:04
Номер скарги: UA-2019-08-13-002115-a.a1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ " Євро-Буд Компані ", Код ЄДРПОУ:41182929
Дата подання: 16 жовтня 2019 16:49
Скарга на дії Замовника під час проведення процедури прекваліфікації
13.08.2019 року Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, в системі Prozorro було оприлюднене оголошення на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» згідно з ДК 021:2015 «45230000-8», (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-002115-a; ID у ЦПД bed9f90311ef490fa926ad741b83a113) за процедурою відкритих торгів (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація). Кінцева дата подання пропозицій по Закупівлі була назначена на 13 вересня 2019 року, очікувана вартість закупівлі - 50 482 751,00 гривень з ПДВ, аукціон Закупівлі заплановано на 17 жовтня 2019 року. На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників: • Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд"; • Товариство з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Данко»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-БУД КОМПАНІ» Замовником, за результатами перевірки тендерних пропозицій вищевказаних учасників на відповідність вимогам Тендерної документації, прийняте рішення (Протокол розгляду тендерних пропозицій Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної адміністрації від «дата відсутня», опублікований в системі Prozorro 11 жовтня 2019 року) щодо результатів розгляду тендерних пропозицій (відхилення тендерних пропозицій/допущення до аукціону) – допущено до аукціону: • Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд"; • Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Данко». ТОВ «ЄВРО-БУД КОМПАНІ», детально проаналізувавши тендерні пропозиції учасників, яких було допущено до аукціону, повідомляє про виявлений факт порушення законодавства у сфері публічних закупівель та їх невідповідність вимогам Тендерної документації, а саме: 1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «ДАНКО»: 1.1. Згідно тендерної документації, за розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: вимагалося «…Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу…». Всупереч цієї вимоги, ТОВ «ДАНКО» надало в складі своєї пропозиції скановані копії з копій документів, які у підприємства повинні бути в оригіналі та сканування документа, необхідно в обов’язковому порядку здійснювати лише з оригіналу цього документа: - на підтвердження наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації – антикорупційну програми з відповідними наказами (файл «18 Копія антикорупційної програми з наказом»); - на підтвердження залучення лабораторії – договір на надання послуг з ТОВ «НВП «Дорожній випробувально-технічний центр» (файл «23.1 Копія договору з лабораторією»); - на підтвердження наявності бази – договір оренди з ТОВ «Енергія С» (файл «25.2 Копія договору оренди бази»); - на підтвердження виконання аналогічних робіт - договори зі Службою автомобільних доріг у Донецькій області 2 одиниці (файли «27.1 Копія аналогічного договору №1 з формами КБ2 та КБ3», «27.2 Копія аналогічного договору №2 з формами КБ2 и КБ3») та договір з Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (файл «27.3 Копія аналогічного договору №3 з формами КБ2 и КБ3»). 1.2. Згідно Додатку 3, до документації тендерних торгів «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 статті 17 Закону, що надаються всіма учасниками закупівлі» посилаючись на п.2 учасники повинні надати «копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи (коли вони є обов’язковими відповідно до Закону)». Беручі до уваги роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції № 20-18/23103/18 від 23.05.2018р. (файл «Роз'яснення Національного агентства з питань запобігання корупції»), де вказано, що «…антикорупційне законодавство визначає саме введення окремої посади Уповноваженого, до компетенції якого належить виключно здійснення реалізації антикорупційної програми юридичної особи, та призначення особи на цю посаду відповідно до законодавства про працю, а не покладання виконання обов’язків на одного з працівників юридичної особи...». У зв’язку з чим наполягаємо, що призначення директора підприємства ТОВ «ДАНКО» Бебіх Ю.С. на посаду уповноваженою особою (наказ на призначення з антикорупційною програмою надано у файлі «18 Копія антикорупційної програми з наказом») є порушенням Закону України «Про запобігання корупції». 2. Щодо тендерної пропозиції КП «Кремінський Агрошляхбуд»: 2.1. Згідно тендерної документації, за розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: вимагалося «…Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу…». Всупереч цієї вимоги КП «Кремінський Агрошляхбуд» надало, в складі своєї пропозиції, скановані копії з копій документів які у підприємства повинні бути в оригіналі та сканування документа, необхідно в обов’язковому порядку здійснювати лише з оригіналу цього документа: - на підтвердження наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації – антикорупційну програми з відповідними наказами (файл «квалифик 4»); - на підтвердження виконання аналогічних робіт - договір з Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної Адміністрації, договір зі Службою автомобільних доріг у Луганській області, договір з ТОВ «ЗАХІД ЄВРОБУД» (файл «Аналогічні»); - на підтвердження наявності документів, обумовлених додатком 2 до документації тендерних торгів п.7 - Статут, ліцензія з додатком, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, витяг з реєстру платників ПДВ (файл «Кваліфікація 3»). 2.2. Згідно Додатку 2 до документації тендерних торгів п.3. «Досвід виконання аналогічних договорів» учасником «… Подається з наданням у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору, а саме надати копію цього договору з інформацією про його виконання і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт КБ-2В, КБ-3 по зазначеному об’єкту) щонайменше по трьох об’єктах…» Вимога надати «копію договору», передбачає надання всього документу, а не його окрему частину, тобто перелічені у розділі 17 договору з ТОВ «ЗАХІД ЄВРОБУД» (файл «Аналогічні») додатки, які є невід’ємною частиною договору, повинні бути надані разом з договором, але додаток 3 «Графік фінансування робіт» не надано, тобто наявне невиконання вимог тендерної документації. 3. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»: 3.1. Згідно тендерної документації, за розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: вимагалося «…Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу…». Всупереч цієї вимоги підприємство надало в складі своєї пропозиції скановані копії з копій документів які у ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» повинні бути в оригіналі та сканування документа, необхідно в обов’язковому порядку здійснювати лише з оригіналу цього документа: - на підтвердження наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації – антикорупційну програми з відповідними наказами (файл «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника»); - на підтвердження наявності документів обумовлених Додатком 2 до документації тендерних торгів п.7 – наказ на призначення директора, Статут, ліцензія з додатком, витяг з реєстру платників ПДВ (файл «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника»). - на підтвердження залучення лабораторії – договір на надання послуг з ТОВ «Слав АБЗ» (файл «[13-09-2019 16.21.30] Кваліфікаційні критерії (частина 1)»); - на підтвердження наявності техніки, потрібної для виконання робіт – договір оренди з ТОВ «СЛАВСПЕЦТЕХ», договори на надання послуг з ТОВ «СЛАВКОМТРАНС» та ТОВ «Промкомплект» (файл «[13-09-2019 16.21.30] Кваліфікаційні критерії (частина 1)»); - на підтвердження наявності постачальника асфальтобетонної суміші – договір поставки з ТОВ «Слав АБЗ» (файл «[13-09-2019 16.21.30] Кваліфікаційні критерії (частина 1)») - на підтвердження виконання аналогічних робіт - договори зі Службою автомобільних доріг у Донецькій області 3 одиниці (файл «[13-09-2019 16.21.30] Кваліфікаційні критерії (частина2)»). 3.2. Згідно Додатку 3, до документації тендерних торгів «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 статті 17 Закону, що надаються всіма учасниками закупівлі» за п.2 учасники повинні надати «копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи (коли вони є обов’язковими відповідно до Закону)». Беручі до уваги роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції №20-18/23103/18 від 23.05.2018р. (файл «Роз'яснення Національного агентства з питань запобігання корупції»), що «…антикорупційне законодавство визначає саме введення окремої посади Уповноваженого, до компетенції якого належить виключно здійснення реалізації антикорупційної програми юридичної особи, та призначення особи на цю посаду відповідно до законодавства про працю, а не покладання виконання обов’язків на одного з працівників юридичної особи...» наполягаємо, що призначення менеджера з адміністративної діяльності підприємства ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» Лисенко І.В. уповноваженою особою (наказ на призначення з антикорупційною програмою надано у файлі «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника») є порушенням Закону України «Про запобігання корупції». 3.3. Згідно Додатку 2 до документації тендерних торгів п.7 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації»: «… - повноваження особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю від імені Учасника процедури закупівлі, підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), та копією документу, що посвідчує його особу.» Всупереч вимоги надати копію документу (а не окремих його сторінок), що посвідчує особу, ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», в своїй пропозиції, надав часткову копію паспорту директора (з 1 по 5 сторінки) (файл «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника»). 3.4. Згідно Додатку 2 до документації тендерних торгів п.7. «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації»: «- наявність відповідного дозволу або ліцензії: копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій учасників та протягом встановленого строку виконання робіт. У разі якщо чинність цих документів менша ніж 30 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, учасник повинен документально підтвердити можливість подальшого продовження строку дії (отримання нових) відповідних документів, в інших випадках учасник повинен надати гарантійний лист щодо обов’язку мати відповідні документи на весь період виконання робіт». В своїй тендерній пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надало копію ліцензії з терміном дії до 07.12.2018р. (файл «[13-09-2019 16.21.30] Документи щодо відповідності учасника»), при цьому ніяких пояснювальних документів, щодо закінчення терміну дії дозвільного документу надано не було, що суперечить вимогі тендерної документації надавати документи чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення, щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення оцінки тендерних пропозицій на етапі прекваліфікації за номером у ЦБД UA-2019-08-13-002115-a на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» згідно з ДК 021:2015 «45230000-8» в частині допущення Учасників: Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд", ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» та ТОВ «Данко» до проведення аукціону. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про допущення Учасників: Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд", ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» та ТОВ «Данко» до проведення аукціону, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «дата відсутня», опублікований в системі Prozorro 11 жовтня 2019 року. Додатки: 1. Платіжне доручення № 61 від 16 жовтня 2019р. про внесення плати за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної адміністрації від «дата відсутня», опублікований в системі Prozorro 11 жовтня 2019 року; 3. Роз'яснення Національного агентства з питань запобігання корупції; 4. Тендерна документація та тендерні пропозиції знаходяться у публічному доступі в системі Prozorro, за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-13-002115-a; 5. Документи з пропозиції Учасника Колективне підприємство "Кремінський Агрошляхбуд", які містять порушення вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі»; 6. Документи з пропозиції Учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», які містять порушення вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі»; 7. Документи з пропозиції Учасника ТОВ «Данко», які містять порушення вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2019 10:03
Рішення від 18.10.2019 № 14983 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 10:03
Рішення від 05.11.2019 № 16005.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 23:41

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 21:48
скарга
16 жовтня 2019 21:48
Платіжка АМКУ

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 16:34
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-16-000005 ● 0f61b57396ea44b0a7f447d63b0be364
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-16 11:11:15
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
15.08.2019 № 40
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Тетяна ЖИХАР



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.08.2019 № 40

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-13-002115-a 13.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


В. о. начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Світлана БУЛАНОВА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області облдержадміністрації (далі – управління) уважно розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі від 16.08.2019, який розпочатий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 15.08.2019 Наказом №40 щодо закупівлі послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2019-08-13-002115-a), повідомляємо наступне. Керуючись ч. 8 ст. 7¹ Закону України від 25.12 2015 року № 922-VIII (із змінами) «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), управління заперечує проти твердження, яке викладено у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області з наступних обставин, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2,3,5,6,8 та 9 частини першої та частини другої статті 17 Закону, та містить вимогу щодо документального способу підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, яка відповідно до вимог законодавства надається виключно у довільній формі. 1. Зазначаємо, у тендерній документації Замовника, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 13.08.2019 №2 на сторінці 13, доволі чітко визначено, що «Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах на підставі статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, учасник у складі своєї пропозиції надає у довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII». 2. Твердження щодо того, що підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону надається виключно у довільній формі, є хибним та необґрунтованим, оскільки воно не підтверджено жодним положенням Закону. Навпаки відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону: «тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Саме на виконання цієї вимоги Закону, в Додатку 3 до документації тендерних торгів було визначено спосіб підтвердження відповідності учасника пункту 10 частини першої статті 17 Закону, оскільки ця інформація не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи наведене, тендерна документація Замовника відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та твердження про її невідповідність є помилковим та необґрунтованим.

2019-08-21 17:23:36

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, 41908217, Україна, м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). (Обласний бюджет)., 50482751UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: bed9f90311ef490fa926ad741b83a113, 2019-08-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 16 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.08.2019 № 2. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2,3,5,6,8 та 9 частини першої та частини другої статті 17 Закону, та містить вимогу щодо документального способу підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, яка відповідно до вимог законодавства надається виключно у довільній формі., 16 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
UA-2019-08-13-002115-abed9f90311ef490fa926ad741b83a113
Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження замовника: 93405, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Учасник Документи Рішення
Колективне пЇдприємство "Кремінський Агрошляхбуд" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані " Документи
Відхилено
Документи
Колективне пЇдприємство "Кремінський Агрошляхбуд" Документи
Відхилено
Документи

Документи

13 вересня 2019 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 14:01
sign.p7s
13 вересня 2019 13:58
Банківська гарантія.zip
13 вересня 2019 13:58
Технічне завдання.zip
13 вересня 2019 13:58
Проект договору.zip

Документи

13 вересня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 16:01
sign.p7s
13 вересня 2019 15:54
15311 ХОЗХІМСЕРВІС p7s.zip
13 вересня 2019 15:54
24. лист.PDF
13 вересня 2019 15:54
21. Копія статуту.pdf
13 вересня 2019 15:54
19.2. ІПН директора.pdf
13 вересня 2019 15:54
19.1. Паспорт директора.pdf
13 вересня 2019 15:54
18. проект договору.pdf

Документи

13 вересня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 16:24
sign.p7s
13 вересня 2019 16:24
sign.p7s
13 вересня 2019 16:21
Тендерна пропозиція.PDF
13 вересня 2019 16:21
Договірна ціна.PDF
13 вересня 2019 16:21
57.imd
13 вересня 2019 16:21
Технічне завдання.PDF
13 вересня 2019 16:21
Проект договору.PDF
13 вересня 2019 16:21
11839-62 Славдорстрой p7s.zip

Документи

13 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2019 19:32
документи переможця
19 листопада 2019 12:55
аукціон
13 вересня 2019 16:48
sign.p7s
13 вересня 2019 16:48
sign.p7s
13 вересня 2019 16:44
тех частина.rar
13 вересня 2019 16:44
ком частина.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_3.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_2.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_1.rar

Документи

13 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 16:59
sign.p7s
13 вересня 2019 16:57
Витяг_iз_Статуту.7z
13 вересня 2019 16:57
Лист_для_клieнтiв.7z
13 вересня 2019 16:57
Протокол_НР.7Z
13 вересня 2019 16:57
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
13 вересня 2019 16:57
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
13 вересня 2019 16:57
Гарантiя_14396-19.7z
13 вересня 2019 16:57
Замовлення асфальт.pdf

Документи

11 листопада 2019 15:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 14:01
sign.p7s
13 вересня 2019 13:58
Банківська гарантія.zip
13 вересня 2019 13:58
Технічне завдання.zip
13 вересня 2019 13:58
Проект договору.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 45 359 847,07
UAH з ПДВ
45 359 847,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 47 574 592,22
UAH з ПДВ
47 574 592,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 19:32
документи переможця
19 листопада 2019 12:55
аукціон
13 вересня 2019 16:48
sign.p7s
13 вересня 2019 16:48
sign.p7s
13 вересня 2019 16:44
тех частина.rar
13 вересня 2019 16:44
ком частина.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_3.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_2.rar
13 вересня 2019 16:44
квал частина_1.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 16:24
sign.p7s
13 вересня 2019 16:24
sign.p7s
13 вересня 2019 16:21
Тендерна пропозиція.PDF
13 вересня 2019 16:21
Договірна ціна.PDF
13 вересня 2019 16:21
57.imd
13 вересня 2019 16:21
Технічне завдання.PDF
13 вересня 2019 16:21
Проект договору.PDF
13 вересня 2019 16:21
11839-62 Славдорстрой p7s.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 45 359 847,07
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
45 359 847,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 грудня 2019 16:21
додатки до договору 52.2019001.pdf укладений
12 грудня 2019 16:20
52.2019001.pdf укладений
12 грудня 2019 16:20
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 16:33
додаткова угода 1 від 12.12.19 до договору 52.2019001.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 52/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку