Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-08-13-001926-a ● 97769a744b3e493c83a5e29854c63c5e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41226998 |
Місцезнаходження: | 47313, Україна , Тернопільська обл., Збаразький р-н, смт Вишнівець, вул. Грушевського, 6 |
Контактна особа: |
Орися Волохата +380355031261,+380686242824 ov.viddil.okms@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ноутбуки для вчителя - 4 шт., ноутбуки для учня - 35 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Ноутбуки для вчителя (джерело фінансування - залишок освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
35 штука
Ноутбуки для учня (джерело фінансування - залишок освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 15:49 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ Характеристики предмета закупівлі.docx | |
16 серпня 2019 15:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (Додаток 4 Характеристики предмета закупівлі).docx | |
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 2 Перелік документів учасника.docx | |
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 3 Перелік документів учасника-переможця.docx | |
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 6 Форма тендерної пропозиції.docx | |
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 1 Перелік документів учасника.docx | |
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 4 Характеристики предмета закупівлі.docx | |
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 5 Проект договору Ноутбуки.docx | |
13 серпня 2019 16:21 |
Тендерна документація Ноутбуки 2019.docx |
16 серпня 2019 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 серпня 2019 15:49 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ Характеристики предмета закупівлі.docx
|
|||
16 серпня 2019 15:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (Додаток 4 Характеристики предмета закупівлі).docx
|
|||
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 2 Перелік документів учасника.docx
|
|||
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 3 Перелік документів учасника-переможця.docx
|
|||
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 6 Форма тендерної пропозиції.docx
|
|||
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 1 Перелік документів учасника.docx
|
|||
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 4 Характеристики предмета закупівлі.docx
|
|||
13 серпня 2019 16:21 |
Додаток 5 Проект договору Ноутбуки.docx
|
|||
13 серпня 2019 16:21 |
Тендерна документація Ноутбуки 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:10
Дата відповіді: 16 серпня 2019 15:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що технічні вимоги щодо предмету закупівлі містяться у додатку 4 до тендерної документації. Зазначається, що у разі, якщо Учасником пропонується еквівалент товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником, а у складі тендерної пропозиції надається таблиця відповідності технічних характеристик товару (на фірмовому бланку (у разі наявності), з печаткою та підписом. Крім того, у додатку 4 до тендерної документації міститься наступна вимога: «обов’язково вказати тип, марку та серію товару (дані від виробника); дані товару прописати згідно технічних характеристик.».
У відповідь на Ваше запитання №3 повідомляємо, що Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Зокрема, у пункті 1 розділу V тендерної документації вказується, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Отже, всі учасники беруть участь у закупівлі на рівних умовах, цінова пропозиція учасників – не платників ПДВ оцінюється як остаточна, на рівні з іншими учасниками.
У відповідь на Ваше запитання №3 повідомляємо, що Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Зокрема, у пункті 1 розділу V тендерної документації вказується, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Отже, всі учасники беруть участь у закупівлі на рівних умовах, цінова пропозиція учасників – не платників ПДВ оцінюється як остаточна, на рівні з іншими учасниками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-13-001926-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 15 серпня 2019 11:05
Зміна технічних характеристик для збільшення конкуренції серед виробників ноутбуків
Доброго дня, прохання в ноутбуці вчителя змінити опис usb портів на
роз’єми та порти не менше ніж 3 x USB /HDMI/ LAN (RJ-45)/кард-рідер/аудіо вихід комунікації наявність Bluetooth та Wi-Fi 802.11, LAN.
роз’єми та порти не менше ніж 3 x USB /HDMI/ LAN (RJ-45)/кард-рідер/аудіо вихід комунікації наявність Bluetooth та Wi-Fi 802.11, LAN.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2019 15:47
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. У відповідь на Вашу вимогу щодо зміни технічних характеристик предмету закупівлі, повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення про задоволення отриманої вимоги для забезпечення максимальної конкуренції серед виробників ноутбуків з метою отримання економії коштів в результаті проведення процедури закупівлі. Відповідні зміни внесені до тендерної документації (додаток 4 Нова редакція Характеристики предмета закупівлі).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
399 562,56
UAH з ПДВ
|
383 364,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
396 426,00
UAH з ПДВ
|
384 976,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" |
398 861,76
UAH з ПДВ
|
386 333,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Переможець |
383 364,72
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 09:39
|
Договір 2009 від 20.09.2019.pdf | укладений |
20 вересня 2019 09:38
|