Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-08-13-001926-a 97769a744b3e493c83a5e29854c63c5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орися Волохата

+380355031261
+380686242824
ov.viddil.okms@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41226998
Місцезнаходження: 47313, Україна , Тернопільська обл., Збаразький р-н, смт Вишнівець, вул. Грушевського, 6
Контактна особа: Орися Волохата
+380355031261,+380686242824
ov.viddil.okms@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:33
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбуки для вчителя - 4 шт., ноутбуки для учня - 35 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Ноутбуки для вчителя (джерело фінансування - залишок освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
35 штука
Ноутбуки для учня (джерело фінансування - залишок освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:10
Дата відповіді: 16 серпня 2019 15:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що технічні вимоги щодо предмету закупівлі містяться у додатку 4 до тендерної документації. Зазначається, що у разі, якщо Учасником пропонується еквівалент товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником, а у складі тендерної пропозиції надається таблиця відповідності технічних характеристик товару (на фірмовому бланку (у разі наявності), з печаткою та підписом. Крім того, у додатку 4 до тендерної документації міститься наступна вимога: «обов’язково вказати тип, марку та серію товару (дані від виробника); дані товару прописати згідно технічних характеристик.».
У відповідь на Ваше запитання №3 повідомляємо, що Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Зокрема, у пункті 1 розділу V тендерної документації вказується, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Отже, всі учасники беруть участь у закупівлі на рівних умовах, цінова пропозиція учасників – не платників ПДВ оцінюється як остаточна, на рівні з іншими учасниками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-001926-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 15 серпня 2019 11:05
Зміна технічних характеристик для збільшення конкуренції серед виробників ноутбуків
Доброго дня, прохання в ноутбуці вчителя змінити опис usb портів на
роз’єми та порти не менше ніж 3 x USB /HDMI/ LAN (RJ-45)/кард-рідер/аудіо вихід комунікації наявність Bluetooth та Wi-Fi 802.11, LAN.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2019 15:47
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. У відповідь на Вашу вимогу щодо зміни технічних характеристик предмету закупівлі, повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення про задоволення отриманої вимоги для забезпечення максимальної конкуренції серед виробників ноутбуків з метою отримання економії коштів в результаті проведення процедури закупівлі. Відповідні зміни внесені до тендерної документації (додаток 4 Нова редакція Характеристики предмета закупівлі).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 399 562,56
UAH з ПДВ
383 364,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 396 426,00
UAH з ПДВ
384 976,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 398 861,76
UAH з ПДВ
386 333,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 15:08
Електронний підпис
29 серпня 2019 17:54
Електронний підпис
28 серпня 2019 15:33
Електронний підпис
28 серпня 2019 15:33
Електронний підпис
28 серпня 2019 15:32
Лист від MICROSOFT.pdf
28 серпня 2019 15:32
UA.032.СТ.0184-19.pdf
28 серпня 2019 15:32
Certificate-180194.pdf
28 серпня 2019 15:32
27.Лист-пояснення.pdf
28 серпня 2019 15:32
26.Проект договору.pdf
28 серпня 2019 15:32
23. Паспорт Лєбєдєва.pdf
28 серпня 2019 15:32
18.Витяг від 26.07.19.pdf
28 серпня 2019 15:32
17.Виписка з ЄДР.pdf
28 серпня 2019 15:32
16. Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2019 15:32
15. копія Статуту.pdf
28 серпня 2019 15:32
01.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 18:16
Електронний підпис
19 серпня 2019 18:16
UA-2019-08-13-001926-a ПЗ.pdf
19 серпня 2019 17:31
Електронний підпис
19 серпня 2019 17:30
Технічна специфікація.pdf
19 серпня 2019 17:30
Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2019 17:30
Статут СУ.pdf
19 серпня 2019 17:30
Сертифікат_N17_2019_.pdf
19 серпня 2019 17:30
Інформаційний лист_N17.pdf
19 серпня 2019 17:30
Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2019 17:30
Висновок СЕЕ.pdf
19 серпня 2019 17:30
UA-2019-08-13-001926-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 383 364,72
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
383 364,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 09:39
Договір 2009 від 20.09.2019.pdf укладений
20 вересня 2019 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 383 364,72
UAH (в тому числі ПДВ 63 894,12 UAH)