Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по інженерно-геотехнічному контролю за ущільненням грунтів при спорудженні дамб на об’єкті "Реконструкція та технічнем переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області"
Очікувана вартість
920 343,91 UAH
UA-2019-08-13-001778-a 46c6ab8a45b547a292aacd5e300a76d4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 dezere35@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
dezere35@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по інженерно-геотехнічному контролю за ущільненням грунтів при спорудженні дамб на об’єкті "Реконструкція та технічнем переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, с.Підгірці, Обухівський район, Полігон твердих побутових відходів № 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи протягом 30 банківських днів з дати отримання ним для оплати Акта про вартість виконаних робіт та витрат, підписаного уповноваженими особами Сторін та при наявності фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

13 серпня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ГОЛОВНИЙ ПРОЕКТНО-РОЗВІДУВАЛЬНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З МЕЛІОРАТИВНОГО І ВОДОГОСПОДАРСЬКОГО БУДІВНИЦТВА"
#01035101
Переможець 920 343,91
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 15:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 13:07
Дод.угода №3 від 16.12.20_Дог.№219009_Укрводпроект_інж-геоконтроль_Реконстр.пол.№5.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 16:10
Дод_угода №2_Дог_219009 від 12_08_19_Укрводпроект_Реконстр_пол_5.pdf зміни до договору
11 червня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 16:10
Дод_уг_№1 від 12_08_19 до Дог_№219009 від 12_08_19_Реконстр_пол_5.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 16:02
Договір №219009 від 12_08_19_Укрводпроект_інж_геоконтроль_Реконстр_пол_5.pdf укладений
13 серпня 2019 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків 2019-2020 роки
Номер договору про закупівлю: 219009
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 219009
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни до п.1.1 Розділу 1 Договору та викласти його у такій редакції: «1.1. Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання виконання робіт по інженерно-геотехнічному контролю за ущільненням грунтів при спорудженні дамби на об’єкті (надалі по тексту – Роботи): “Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області”. Ділянка №2». 1.2. Внести зміни до п.4.1 Розділу 4 Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. За виконану Роботу відповідно до даного Договору та Протоколу погодження договірної ціни (Додаток №1) Замовник перераховує Виконавцеві 734 695,20 грн. (Сімсот тридцять чотири тисячі шістсот дев’яносто п’ять гривень 20 копійок), у т.ч.ПДВ 20% – 122 449,20 грн. (Сто двадцять дві тисячі чотириста сорок дев’ять гривень 20 копійок).» 1.3. Змінити п.5.4 Розділу 5 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти його наступним чином: «5.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2019 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт становили 361 880,46 грн. (Триста шістдесят одна тисяча вісімсот вісімдесят гривень 46 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 60 313,41 грн. (Шістдесят тисяч триста тринадцять гривень 41 копійка); – у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт становлять 372 814,74 грн. (Триста сімдесят дві тисячі вісімсот чотирнадцять гривень 74 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 62 135,79 грн. (Шістдесят дві тисячі сто тридцять п’ять гривень 79 копійок).» 1.4. Викласти у новій редакції Протокол погодження договірної ціни (Додаток №1 Договору), Календарний план (Додаток №2 Договору у редакції Додаткової угоди №2), Зведений та локальні кошториси на виконання робіт, Технічне завдання на виконання інженерно-геотехнічного контролю. 2. З моменту набрання чинності даної Угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли з Договору. 3. Станом на «16» грудня 2020 р. Виконавцем було виконано зобов’язань на суму 734 695,20 грн. (Сімсот тридцять чотири тисячі шістсот дев’яносто п’ять гривень 20 копійок), у т.ч.ПДВ 20% – 122 449,20 грн. (Сто двадцять дві тисячі чотириста сорок дев’ять гривень 20 копійок), Замовником – 734 695,20 грн. (Сімсот тридцять чотири тисячі шістсот дев’яносто п’ять гривень 20 копійок), у т.ч.ПДВ 20% – 122 449,20 грн. (Сто двадцять дві тисячі чотириста сорок дев’ять гривень 20 копійок). 4. Додаткова угода №3 набирає сили з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і є невід'ємною частиною Договору №219009 від 12 серпня 2019 року. 5. Додаткову угоду №3 складено у двох оригінальних примірниках українською мовою, по одному примірнику для кожної із Сторін. Невід’ємною частиною Додаткової угоди №3 є: 1. Протокол погодження договірної ціни (Додаток №1 Договору у редакції Додаткової угоди №3). 2. Календарний план (Додаток №2 Договору у редакції Додаткової угоди №3). 3. Зведений кошторис з локальним кошторисом на виконання робіт. 4. Технічне завдання на виконання інженерно-геотехнічного контролю.
Номер договору про закупівлю: 219009
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 734 695,20
UAH (в тому числі ПДВ 122 449,20 UAH)