Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання для початкових класів «Нової української школи»
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-08-13-001556-b ● d7c4ce451f664f82b68d1973493c8b5b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41064044 |
Місцезнаходження: | 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3 |
Контактна особа: |
Миколаєвич Мар'яна Михайлівна +380323441341 vommrlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 23:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Джерело фінансування: кошти обласного та місцевого бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Мультимедійне обладнання для початкових класів «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81300, Україна, Львівська область, м. Мостиська, с. Стрілецьке, с. Раденичі, с. Берегове, с. Арламівська Воля, заклади освіти Мостиської міської ради Львівської області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 15 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: кошти обласного та місцевого бюджетів | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 23:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 23:53 |
2-ТД - Мультим.docx | |
13 серпня 2019 23:53 |
2-ДОДАТКИ ДО ТД - МультимНУШ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 09:59
Дата відповіді: 16 серпня 2019 00:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Подаємо відповіді на ваші питання:
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Інформація щодо виробника та конкретної моделі обладнання буде вказуватися учасниками у Додатку 4 Технічна специфікація
3. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Інформація щодо виробника та конкретної моделі обладнання буде вказуватися учасниками у Додатку 4 Технічна специфікація
3. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Інтер Системс |
167 400,00
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
162 264,00
UAH з ПДВ
|
162 264,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" |
198 997,50
UAH з ПДВ
|
198 997,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Мельник Роман Васильович |
199 201,80
UAH з ПДВ
|
199 201,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Інтер Системс #37653216 |
Відхилено |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 17:15
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
162 264,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 17:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" #19331194 |
Переможець |
198 997,50
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2019 22:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 07:10
|
Договір | укладений |
26 вересня 2019 07:06
|