Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки Г(Г2)Р (0-200)
Очікувана вартість
518 000,00 UAH
UA-2019-08-13-001494-a 25f7b6ace32c48db9c2cfedbbc4b413a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янусь Андрій Петрович

+380354626981 krem_crkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРЕМЕНЕЦЬКА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02000820
Вебсайт: http://kremcrkl.ucoz.com
Місцезнаходження: 47004, Україна , Тернопільська обл., місто Кременець, вулиця ГОРБАЧА, будинок 1
Контактна особа: Янусь Андрій Петрович
+380354626981
krem_crkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:32
Очікувана вартість: 518 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 518,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 т
Вугілля кам’яне марки Г(Г2)Р (0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника протягом 7 (семи) календарних днів Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:29
Таблиця змін.doc
21 серпня 2019 10:29
4_ЗТД_вугiлля_2019.doc
13 серпня 2019 15:04
4_ТД_вугiлля_2019.doc
21 серпня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:29
Таблиця змін.doc
21 серпня 2019 10:29
4_ЗТД_вугiлля_2019.doc
13 серпня 2019 15:04
4_ТД_вугiлля_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

перелік документів
Дата подання: 15 серпня 2019 13:33
Дата відповіді: 20 серпня 2019 15:57
Якщо у учасника є договір на тарування та зважування автомобілів на мобільній(пересувній) вазі чи буде надання копії такого договору належним пітвердженням наявності в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування на території Тернопільської області? Чи потрібно в такому випадку надавати документи, які підтверджують право власності на вагу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації Вам необхідно надати договір про надання послуг та зважування та тарування автомашин, а також обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування на території Тернопільської області на сертифікованих автовагах. Документи, що підтверджують право власності на ваги надаються, якщо учасник являється безпосереднім власником автоваги. До зазначених документів обов’язково додається копія документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання пропозицій учасником.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 серпня 2019 13:57
Дата відповіді: 20 серпня 2019 16:13
Доброго дня, у тендерній документації Замовником зазначена наступна вимога :Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2017-2018 роках разом з копіями будь-яких договорів (не менше трьох виконаних договорів), що вказані в довідці, та оригіналами чи копіями відгуків завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів. Це Дискримінаційна вимога, оскільки є підприємтва створені у 2019 році, такий Учасник не спроможний надати документи, що вимагаються Замовником. Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», повинен надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2017-2018 роках разом з копіями будь-яких договорів (не менше трьох виконаних договорів), що вказані в довідці, та оригіналами чи копіями відгуків завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів.
Відгуки повинні містити інформацію про якість поставленого товару, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Досвід виконання договорів за цей період повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції, а також період їх укладення.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів»
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 серпня 2019 14:04
Дата відповіді: 20 серпня 2019 16:01
Тендерною документацією встаноплено: п. 5.2.3.. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Сума оплати послуг консультанта торгів становить 5000.00 грн (без ПДВ) Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно Тендерної документації, предметом закупівлі є: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо Вугілля кам'яне марки Г(Г2)Р(0-200)).Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати. Відповідно до ч.6 ст.28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом Згідно з положенням ст.32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Тобто, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, вищезазначені витрати, які повинні бути відшкодовані за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, з чого слідує, що положення щодо можливості покладення на учасника-переможця процедури закупівлі суми оплати послуг консультанта не можуть бути включені до Документації. Отже, дії Замовника в частині встановлення вищезазначеної умови в тендерній документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначних ст. 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні змін до тендерної документації, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі». У разі виникнення у Замовника сумніву, щодо порушення ним приписів Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо увагу останнього на постанову Вінницького міського суду Вінницької області м. Вінниця від 31.01.2017 року в справі № 127/15574/16-а , провадження № 2-а/127/148/17. Даною постановою було визнано протиправною та незаконною вимогу Замовника по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівель в Документації конкурсних торгів, яка містила формулювання щодо можливості покладення такого обов’язку на учасника-переможця. Також, звертаємо вашу увагу на рішення № 7587-р/пк від 27.10.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке містить аналогічну правову позицію. Так, в даному рішенні органом оскарження встановлено, що включення в тендерну документацію умови щодо можливості оплати консультанта порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результати торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано.
Уточнення
Дата подання: 16 серпня 2019 14:08
Дата відповіді: 20 серпня 2019 16:16
Доброго дня, у розділі 5 пункті 3.5.2. Замовник вимагає підтвердження на виконання аналогічних договорів укладених 2017-2018роках. Тобто учасник має зазначити всі договори укладені за два роки?
Відповідь: Відповідно до вимог п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», повинен надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2017-2018 роках разом з копіями будь-яких договорів (не менше трьох виконаних договорів), що вказані в довідці, та оригіналами чи копіями відгуків завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів.
Відгуки повинні містити інформацію про якість поставленого товару, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Досвід виконання договорів за цей період повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили.
Тобто Учасник має надати довідку із зазначенням не менше 3-х виконаних аналогічних договорів, а також надати у складі пропозиції відповідні копії даних договорів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-13-001494-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 22 серпня 2019 16:10
Оскарження умов тендеру
Оскарження умов тендеру
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: Участь у закупівлі стала неактуальна
Дата: 27 серпня 2019 18:12
Рішення від 27.08.2019 №11802.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 23:20

Документи подані скаржником

22 серпня 2019 16:10
Скарга.pdf
22 серпня 2019 16:10
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

27 серпня 2019 23:20
Рішення від 27.08.2019 №11802.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 511 000,00
UAH з ПДВ
511 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Західукрпостач 518 000,00
UAH з ПДВ
518 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

06 вересня 2019 15:48
довідка умвс
06 вересня 2019 15:48
довідка податкова
28 серпня 2019 16:07
Електронний підпис
28 серпня 2019 16:04
ТП Кременець РКЛ 191.pdf
28 серпня 2019 16:04
ТП Кременець РКЛ 19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ТОВ Західукрпостач

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
Переможець 511 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
511 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 21:35
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 18:39
ДУ 3.pdf зміни до договору
15 січня 2020 18:37
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:41
ДУ 111 - 0002.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 11:27
ДУ 1.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 11:25
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 11:39
Додатки укладений
25 вересня 2019 11:33
Додатки укладений
25 вересня 2019 11:33
Додатки укладений
25 вересня 2019 11:33
Договір укладений
25 вересня 2019 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 803
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 803
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 803
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 434 800,00
UAH