Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з атестації робочих місць за умовами праці з досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу
Очікувана вартість
76 880,83 UAH
UA-2019-08-13-001442-a 2c41a4fc56fe41f186c766c602e8ed29
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 12:31
Очікувана вартість: 76 880,83 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з атестації робочих місць за умовами праці з досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надану послугу проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після надання послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками сторін. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 11:27
оголошення (послуги з атестації робочих місць).docx
15 серпня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 11:27
оголошення (послуги з атестації робочих місць).docx
15 серпня 2019 10:48
оголошення (послуги з атестації робочих місць).docx
13 серпня 2019 14:53
оголошення (послуги з атестації робочих місць).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-001442-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖГАЛУЗЕВИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:41247379
Дата подання: 14 серпня 2019 11:53
п. 3 Учасник (на дату підписання Договору «Виконавець») повинен узгодити з Управлінням Держпраці в Дніпропетровській області попередні результати досліджень на предмет правильності застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників (не відповідає критеріям)
Інспектори праці Управління Держпраці, згідно п. 31 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, який затв. ПКМУ №295 від 26.04.2017, за письмовою заявою роботодавця (Замовника), після проведеної атестації робочих місць за умовами праці та підписання документів атестаційною комісією Вашої установи за результатами лабораторних досліджень та затвердженням результатів атестації Наказом по установі, можуть здійснити аналіз стану дотримання законодавства про працю. За результатами проведеного аналізу складається довідка про стан дотримання законодавства про працю. Відповідно п. 3 ТД виконує Замовник після проведеної атестації та підписання Наказу "Про результати атестації робочих місць за умовами праці".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2019 11:41
Доброго дня!
Тендерним комітетом КСНЗСП "ДВУФК" ДОР" розглянуто вимогу UA-2019-08-13-001442-a.a1 та прийнято рішення внести відповідні зміни до оголошення про проведення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НДВП Екологія" 43 784,00
UAH з ПДВ
38 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "ІНДАСТРІАЛ ЛАБ" 59 800,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці" 76 880,83
UAH з ПДВ
76 880,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 13:27
Статутні.pdf
23 серпня 2019 13:27
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:25
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:22
Key-6.dat
23 серпня 2019 13:18
пропозиція 2.pdf
22 серпня 2019 14:00
Електронний підпис
22 серпня 2019 08:38
Статутні.pdf
22 серпня 2019 08:38
копія св.вимірювань.pdf
22 серпня 2019 08:38
копії ан.дог..pdf
22 серпня 2019 08:38
довідки.pdf
22 серпня 2019 08:38
дов.про обладн..pdf
22 серпня 2019 08:38
відом.про керівника.pdf
22 серпня 2019 08:38
відгуки.pdf
22 серпня 2019 08:38
витяг 23.05.19.pdf
22 серпня 2019 08:38
пропозиція.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 15:58
пропозиція.pdf
22 серпня 2019 15:58
наказ директор.pdf
22 серпня 2019 15:58
довілка банк.pdf
22 серпня 2019 15:58
виписка з єдр.pdf
22 серпня 2019 15:57
статут.pdf
22 серпня 2019 15:57
протокл зборів.pdf
22 серпня 2019 15:57
кадровий склад.pdf
22 серпня 2019 15:57
атестація лабраторії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НДВП Екологія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "ІНДАСТРІАЛ ЛАБ"

ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НДВП Екологія"
#32800226
Відхилено 38 998,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 10:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "ІНДАСТРІАЛ ЛАБ"
#42864600
Відхилено 39 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 14:19
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці"
#23369086
Переможець 76 880,83
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:13

Документи

29 серпня 2019 10:57
Електронний підпис

Документи

29 серпня 2019 14:19
Електронний підпис

Документи

29 серпня 2019 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці"
#23369086
76 880,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2019 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 17:58
113-ЕТ_68СЛ19-А ДУ (атестація робочих місць).pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 17:54
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 18:25
113-ЕТ_68СЛ19-А (атестація робочих місць).pdf укладений
11 вересня 2019 18:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у пунктах договору , та у додатках до договору
Номер договору про закупівлю: 113-ЕТ/68СЛ19-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML