Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої для ч/б друку.
Очікувана вартість
1 939 833,00 UAH
UA-2019-08-13-001386-a cf2d9b73bb2946e7b9afa21937740572
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Згідно Додатку №1 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
287 штука
Поставка комп’ютерного обладнання та приладдя.
Джерело фінансування закупівлі : власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03124, Україна, Київська область, м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, буд. 16 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Продавець протягом 5 (п’яти) банківських днів, з дати підписання Сторонами цього Договору, зобов'язаний надіслати на адресу Покупця оригінал рахунку на здійснення передоплати (авансового платежу) в розмірі 70% (сімдесяти відсотків) від Загальної вартості Договору, яка становить разом з ПДВ 1 357 883 грн. 10 коп. (один мільйон триста п’ятдесят сім тисяч вісімсот вісімдесят три гривні 10 копійок). Аванс 5 Банківські 70
Поставка товару Оплата Покупцем решти 30% (тридцяти відсотків) за кожну партію Обладнання, з урахуванням раніше сплаченої передоплати здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання оригіналу рахунку на оплату решти кожної партії Обладнання, що надається Продавцем протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання на відповідну партію Обладнання Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

13 серпня 2019 14:42
Звіт Навігатор 402.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 1 939 833,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 14:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Навігатор 402.pdf укладений
13 серпня 2019 14:46