Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно, крупи)
Очікувана вартість
94 168,00 UAH
UA-2019-08-13-001330-a ● da6b2850a6af4d06963f5cf43aac46c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Лисичанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141928 |
Місцезнаходження: | 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62 |
Контактна особа: |
Ірина Трембак +380507044524 lisosvita-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 94 168,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограм
Борошно в/г (Джерело фінансування - за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1500 кілограм
Гречана крупа (Джерело фінансування - за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1500 кілограм
Рис шліфований (Джерело фінансування - за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограм
Крупа Артек (Джерело фінансування - за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кілограм
Крупа манна (Джерело фінансування - за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 14:33 |
ТД борошно, крупи 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-13-001330-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3001320050
Дата подання: 06 вересня 2019 13:51
Оскарження визначення переможця
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 11:50
Тендерним комітетом Лисичанської міської ради розглянуто Ваше звернення щодо закупівлі ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно, крупи), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-13-001330-a.
Згідно пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації Учасником на підтвердження відповідності вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у складі пропозиції повинні бути надані: Довідка про наявність спеціалізованих транспортних засобів необхідних для виконання умов договору, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, копія техпаспорту на транспорт (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів), копія особової медичної книжки водія, копія договору оренди (якщо транспорт орендований), копія договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством, що має ліцензію на такий від діяльності.
Учасником ФОП Куниця С.М. у складі пропозиції надано:
- довідку, що підтверджує наявність автотранспорту згідно форми,
- договір №5 від 02.01.2019 про надання транспортного експедирування на автомобіль марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ,
- копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ,
- копія договору №84-13.6 від 26.12.2018 з Державною установою «Луганський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» на проведення профілактичної дезінфекції автомобіля марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ,
- копія особової медичної книжки водія.
Тендерною документацією Розділом 3 пунктом 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено: «Відповідальність за зміст пропозиції та наданих документів в складі тендерних пропозиції несе учасник відповідно до чинного законодавства.»
Відповідальність за достовірність наданих документів, які Учасник надав у складі тендерної пропозиції по закупівлі ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно, крупи), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-13-001330-a. несе безпосереднє учасник Куниця Сергій Миколайович.
Крім того, замовник має письмове підтвердження від ФОП Веревськой В.О. щодо укладання з ФОП Куниця С.М. договору №5 від 02.01.2019 про надання транспортного експедирування на автомобіль марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ та укладання договору №84-13.6 від 26.12.2018 з Державною установою «Луганський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» на проведення профілактичної дезінфекції автомобіля марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ.
Дотримуючись виконання:
- Статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
- Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10. 2016 р. № 710.
ми, як Замовник, не вбачаємо підстав для відхилення пропозиції Учасника.
Згідно пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації Учасником на підтвердження відповідності вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у складі пропозиції повинні бути надані: Довідка про наявність спеціалізованих транспортних засобів необхідних для виконання умов договору, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, копія техпаспорту на транспорт (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів), копія особової медичної книжки водія, копія договору оренди (якщо транспорт орендований), копія договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством, що має ліцензію на такий від діяльності.
Учасником ФОП Куниця С.М. у складі пропозиції надано:
- довідку, що підтверджує наявність автотранспорту згідно форми,
- договір №5 від 02.01.2019 про надання транспортного експедирування на автомобіль марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ,
- копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ,
- копія договору №84-13.6 від 26.12.2018 з Державною установою «Луганський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» на проведення профілактичної дезінфекції автомобіля марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ,
- копія особової медичної книжки водія.
Тендерною документацією Розділом 3 пунктом 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено: «Відповідальність за зміст пропозиції та наданих документів в складі тендерних пропозиції несе учасник відповідно до чинного законодавства.»
Відповідальність за достовірність наданих документів, які Учасник надав у складі тендерної пропозиції по закупівлі ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно, крупи), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-13-001330-a. несе безпосереднє учасник Куниця Сергій Миколайович.
Крім того, замовник має письмове підтвердження від ФОП Веревськой В.О. щодо укладання з ФОП Куниця С.М. договору №5 від 02.01.2019 про надання транспортного експедирування на автомобіль марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ та укладання договору №84-13.6 від 26.12.2018 з Державною установою «Луганський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» на проведення профілактичної дезінфекції автомобіля марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ.
Дотримуючись виконання:
- Статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
- Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10. 2016 р. № 710.
ми, як Замовник, не вбачаємо підстав для відхилення пропозиції Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
78 290,00
UAH з ПДВ
|
78 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
86 790,00
UAH з ПДВ
|
86 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
94 004,00
UAH з ПДВ
|
94 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2933018673 |
Переможець |
78 290,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 15:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2019 09:36
|
Додаткова угода крупи Куниця С.М. 26.11.2019.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2019 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2019 11:06
|
Доп.угода 3 рис зміна ціни 12.11.19.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2019 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2019 15:18
|
Додаткова угода крупа Куниця С.М. 15.10.2019.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2019 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2019 08:53
|
Додаткова угода 1 крупи школи Куниця С.М. 03.10.2019.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2019 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 11:41
|
Договір борошно крупа школи 16.09.2019.pdf | укладений |
16 вересня 2019 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.3. Договору, у зв'язку з коливанням ціни на товар, що документально підтверджено, Сторони дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків від ціни, вказаної у договорі на момент його укладання та внести зміни до Специфікації, встановивши ціну за одиницю товару: Гречана крупа – 18,15грн. за 1кг. Рис шліфований – 21,78грн. за 1 кг Крупа манна – 11,00грн. за 1кг 2. Сторонам внести відповідні зміни до Специфікації (Додаток №1 до додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 198 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . Керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.3. Договору, у зв'язку з коливанням ціни на товар, що документально підтверджено, Сторони дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків від ціни, вказаної у договорі на момент його укладання та внести зміни до Специфікації, встановивши ціну за одиницю товару: Гречана крупа – 19,96 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 198 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 198 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 198 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |