Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційної насосної станції по вул. Скубана, 1-А в м. Ічня Чернігівської області (коригування) (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності, місцевий бюджет)
Очікувана вартість
4 041 608,40 UAH
UA-2019-08-13-001278-b 37cfa380971c4763aac01fc999ec531f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Олександр Іванович

+380463325150 ichnyamr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ічнянська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061748
Місцезнаходження: 16703, Україна , Чернігівська обл., місто Ічня, площа Т. Г. Шевченка, 1
Контактна особа: Бондар Олександр Іванович
+380463325150
ichnyamr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 16:59
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 16:59
Початок аукціону: 30 серпня 2019 12:01
Очікувана вартість: 4 041 608,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 416,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20208 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція каналізаційної насосної станції по вул. Скубана, 1-А в м. Ічня Чернігівської області (коригування) (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності, місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16700, Україна, Чернігівська область, м. Ічня, вул. Скубана, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Підрядником робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за виконані роботи, які є предметом даного Договору Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 16:55
Додаток 9. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
13 серпня 2019 16:55
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Цінові пропозиції
Дата подання: 19 серпня 2019 14:18
Дата відповіді: 20 серпня 2019 16:40
Відповідно до вимог ТД, для обгрунтування цін на матеріали необхідно надати прайс-листи або цінові пропозиції мінімум 2 постачальників. Така вимога порушує комерційну таємницю постачальників ціну, яких закладено в кошторис (Договірну ціну). Також дефектом цієї вимоги є її неоднозначність, адже не вказано надавати таку інформацію на всі матеріали чи лише певний, чітко визначений перелік. Якщо всі, то абсурдною є вимога надати прайс-листи або цінові пропозиції на гайки тощо. Просимо виключити таку вимогу з документації, або обгрунтувати необхідність такої інформації у пропозиції Учасника. Якщо Замовник обгрунтовує необхідність надання такої інформації, просимо надати наступну інформацію: чіткий перелік матеріалів, для яких потрібно така інформація.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про цінові пропозиції стосується тільки розділу Устаткування (позиції 58-64) додатка 8 Технічне завдання до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП ВКГ "Ічень" 3 939 501,28
UAH з ПДВ
3 899 084,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАЛЬТА 4 041 166,80
UAH з ПДВ
3 918 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 14:12
Електронний підпис
09 вересня 2019 14:05
Довідка
09 вересня 2019 14:03
Довідка
09 вересня 2019 14:02
Довідка
09 вересня 2019 14:02
Довідка
09 вересня 2019 14:02
Довідка
30 серпня 2019 15:01
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:59
тендерна пропозиція
29 серпня 2019 11:50
Електронний підпис
29 серпня 2019 11:49
Банківська гарантія.7z
29 серпня 2019 11:49
Тендерна пропозиція.PDF
29 серпня 2019 11:49
Статут підприємства.PDF
29 серпня 2019 11:49
Ліцензія.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 12:21
Електронний підпис
29 серпня 2019 12:17
Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 11:57
Електронний підпис
29 серпня 2019 11:46
Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ВКГ "Ічень"

ТОВ ВАЛЬТА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ВКГ "Ічень"
#33380497
Переможець 3 899 084,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ВКГ "Ічень"
#33380497
3 899 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:38
Платіжні доручення укладений
02 січня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:30
Додаткова угода.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 12:59
Договір зміни до договору
20 вересня 2019 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору підряду № 7 на закупівлю робіт по об'єкту
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 907 303,54
UAH (в тому числі ПДВ 484 550,59 UAH)