Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньї освіти І-ІІІ ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
585 663,00 UAH
UA-2019-08-13-001257-b ● 1104db6370954814b575a0a0139ccf40
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Юзвяк Андрій 380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 585 663,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 928,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньї освіти І-ІІІ ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва на підставі додатку 1, 2 документів закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньї освіти І-ІІІ ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03045, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Набережно-Корчуватська, 94-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 16:49 |
Проект Договору підряду.doc |
13 серпня 2019 16:49 |
Додаток 3 вимоги до кваліфікації.docx |
13 серпня 2019 16:49 |
Додаток 2 - вікна.docx |
13 серпня 2019 16:49 |
ТЗ заміна вікон шкл 273, вул.Набережно-Корчуватська, 94-а.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
до змісту тендерної документації
Дата подання: 15 серпня 2019 10:24
Дата відповіді: 15 серпня 2019 14:01
1. Просимо вказати строк поставки товару
2. чи потрібен обовязковий виїзд на обєкт та акт обстеження
3 чи потрібно враховувати вартість проходження експертизи кошторису
4. згідно документації вартість пропозиціїї відповідає договірній ціні так чи ні
5. зведений кошторис біше за цінову пропозицію враховуючи 2.5 % служби замовника
Відповідь: 1. Строк поставки товару по вересень 2019 року.
2. Акт обстеження не обов'язковий.
3. Так.
4. Так
5. Так
2. Акт обстеження не обов'язковий.
3. Так.
4. Так
5. Так
тендерна документація
Дата подання: 15 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 15 серпня 2019 13:59
строк поставки товару 30.08.2019 р. враховуючи дату аукціону . замовник подовжить термін
Відповідь: Доброго дня,
Так, замовник буде передивлятися терміни.
Так, замовник буде передивлятися терміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-13-001257-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 28 серпня 2019 11:11
Вимога скасувати Протокол визначення Переможця закупівлі
Вих № 57 від 27.08 .2019 р. Голові тендерного комітету
Управління будівництва та архітектури
Голосіївської районної в м. Києві державної
адміністрації
Вимога № 1, що до скасування Протоколу№27/08-01 від 27.08.19р., засідання тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р., «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації
Код за ЄДРПОУ: 39612276. Місцезнаходження: 03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський, 42.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р
3. Найменування предмету закупівлі : «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на рішення про визначення Переможця процедури закупівлі, а саме ТОВ «Атлант-Плюс», згідно Протоколу, № 27/08-01 від 27 серпня 2019 року, засідання тендерного комітету Замовника мотивуючи це наступним:
1. Згідно вимог Додатку 2, до тендерної документації. Замовник закупівлі вимагав наступне : « Кошторисна документація надається Учасником за підписом та печаткою ліцензованого інженера-проектувальника- кошторисника. Надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника-кошторисника завірена його підписом та печаткою».
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі тендерної документації не надало Сертифікат інженере-проектувальника-кошторисника завірений його особистою печаткою та підписом, також у Довідці № 227/3 від 19.08.2019р. сформованої відповідно до п/п 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня посада «інженер –проектувальник в частині кошторисної документації.», та відсутній спеціаліст даної спеціальності.
Згідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» , Листа Мінрегіонбуду України № 7/17 -10476,від 26.12.2012 року, та п/п 10.2 Постанови «Про проведення експертизи кошторисів» , кошторисна документація повинна бути завірена особистим підписом та особистою печаткою інженера –проектувальника в частині кошторисної документації , а саме : «..Разом з тим , у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією , основними складовими , якої є дефектний акт чи кошторис, наявність у інженера кошторисника відповідного сертифікату та печатки є обов’язковою».
2. Згідно п/п 4 вимог Додатку 3 частина 1 до тендерної документації , замовник закупівлі вимагає надати «Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами».
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі тендерної документації Довідку № 399 від 19.08.2019 р. видану АТ «Райффайзен Банк Аваль», яка підтверджує заборгованість – 319045,19 грн.
3. Згідно вимог п/п 2 Додатку 3 частина 1, необхідно надати у складі документів Довідку про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» .
ТОВ «Атлант-Плюс» надало Довідку № 227/3 від19.08.2019 р. в якій відсутні спеціалісти для виконання робіт передбачених п/п 31-37 Технічного завдання, а саме влаштування віконних укосів –малярів. У складі тендерної документації відсутні дипломи про освіту та посвідчення працівників про проходження навчання з ОП , ТБ, електронебезпеки.
Враховуючи що відсутня Довідка про залучення Субпідрядників не вказано хто виконує даний обсяг робіт.
4. Згідно п/п 1 Розділу 3 ,частина 2 Замовник закупівлі вимагає надати документи, які підтверджують правомочність Учасника на підписання документів пропозиції. Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» для здійснення значного правочину, необхідно надати Протокол загальних зборів, який надає праву здійснення значного правочину. ТОВ «Атлант-Плюс» не надало в складі документації Протокол загальних зборів, в даному випадку на – 585 663,00 грн., для дозволу на здійснення значного правочину та відсутня Довідка про Уповноважену особу у процедурі закупівлі.
5. З метою перевірки наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, п/п 3. та п/п 3.3 Додатку №3 частина 1 , тендерної документації, вимагає надати Довідку що містить не менше 3-х договорів, та скан копії оригіналів аналогічних договорів. Документи повинні підтвердити якість та своєчасність виконання аналогічних договорів.
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі документації три договори, два з яких не відповідають вимогам, а саме виконані невчасно :
- Договір № 554 від 07.08.2018 р.- термін виконання робіт до 28.09.2018 р., фактично акти виконаних робі надані учасником за листопад та грудень 2018 року.
- Договір №18/497 від 06.07.18 р. – термін виконання – серпень 2018 р., фактично згідно актів виконаних робіт, роботи виконувались в жовтні ,листопаді та грудні 2018 року. Таким чином Договори виконані не своєчасно, а з затримкою на три місяці.
6. Згідно п/п 3 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати Гарантійний лист , терміном – не менше пяти років гарантії на виконані роботи.
ТОВ «Атлант-Плюс» не надало у складі документації Гарантійний лист на гарантійний термін виконання робіт.
7. Згідно п/п 1 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати сертифікати та висновки СЕС на матеріали , які будуть використані при виконанні робіт.
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі документації не надало сертифікати на віконні блоки, профіль, фурнітуру, склопакети та матеріали , які використовуються при оздобленні укосів.
З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у раз і негативного рішення Тендерного комітету , залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Розгорнути
Згорнути
Управління будівництва та архітектури
Голосіївської районної в м. Києві державної
адміністрації
Вимога № 1, що до скасування Протоколу№27/08-01 від 27.08.19р., засідання тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р., «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації
Код за ЄДРПОУ: 39612276. Місцезнаходження: 03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський, 42.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р
3. Найменування предмету закупівлі : «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на рішення про визначення Переможця процедури закупівлі, а саме ТОВ «Атлант-Плюс», згідно Протоколу, № 27/08-01 від 27 серпня 2019 року, засідання тендерного комітету Замовника мотивуючи це наступним:
1. Згідно вимог Додатку 2, до тендерної документації. Замовник закупівлі вимагав наступне : « Кошторисна документація надається Учасником за підписом та печаткою ліцензованого інженера-проектувальника- кошторисника. Надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника-кошторисника завірена його підписом та печаткою».
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі тендерної документації не надало Сертифікат інженере-проектувальника-кошторисника завірений його особистою печаткою та підписом, також у Довідці № 227/3 від 19.08.2019р. сформованої відповідно до п/п 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня посада «інженер –проектувальник в частині кошторисної документації.», та відсутній спеціаліст даної спеціальності.
Згідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» , Листа Мінрегіонбуду України № 7/17 -10476,від 26.12.2012 року, та п/п 10.2 Постанови «Про проведення експертизи кошторисів» , кошторисна документація повинна бути завірена особистим підписом та особистою печаткою інженера –проектувальника в частині кошторисної документації , а саме : «..Разом з тим , у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією , основними складовими , якої є дефектний акт чи кошторис, наявність у інженера кошторисника відповідного сертифікату та печатки є обов’язковою».
2. Згідно п/п 4 вимог Додатку 3 частина 1 до тендерної документації , замовник закупівлі вимагає надати «Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами».
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі тендерної документації Довідку № 399 від 19.08.2019 р. видану АТ «Райффайзен Банк Аваль», яка підтверджує заборгованість – 319045,19 грн.
3. Згідно вимог п/п 2 Додатку 3 частина 1, необхідно надати у складі документів Довідку про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» .
ТОВ «Атлант-Плюс» надало Довідку № 227/3 від19.08.2019 р. в якій відсутні спеціалісти для виконання робіт передбачених п/п 31-37 Технічного завдання, а саме влаштування віконних укосів –малярів. У складі тендерної документації відсутні дипломи про освіту та посвідчення працівників про проходження навчання з ОП , ТБ, електронебезпеки.
Враховуючи що відсутня Довідка про залучення Субпідрядників не вказано хто виконує даний обсяг робіт.
4. Згідно п/п 1 Розділу 3 ,частина 2 Замовник закупівлі вимагає надати документи, які підтверджують правомочність Учасника на підписання документів пропозиції. Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» для здійснення значного правочину, необхідно надати Протокол загальних зборів, який надає праву здійснення значного правочину. ТОВ «Атлант-Плюс» не надало в складі документації Протокол загальних зборів, в даному випадку на – 585 663,00 грн., для дозволу на здійснення значного правочину та відсутня Довідка про Уповноважену особу у процедурі закупівлі.
5. З метою перевірки наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, п/п 3. та п/п 3.3 Додатку №3 частина 1 , тендерної документації, вимагає надати Довідку що містить не менше 3-х договорів, та скан копії оригіналів аналогічних договорів. Документи повинні підтвердити якість та своєчасність виконання аналогічних договорів.
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі документації три договори, два з яких не відповідають вимогам, а саме виконані невчасно :
- Договір № 554 від 07.08.2018 р.- термін виконання робіт до 28.09.2018 р., фактично акти виконаних робі надані учасником за листопад та грудень 2018 року.
- Договір №18/497 від 06.07.18 р. – термін виконання – серпень 2018 р., фактично згідно актів виконаних робіт, роботи виконувались в жовтні ,листопаді та грудні 2018 року. Таким чином Договори виконані не своєчасно, а з затримкою на три місяці.
6. Згідно п/п 3 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати Гарантійний лист , терміном – не менше пяти років гарантії на виконані роботи.
ТОВ «Атлант-Плюс» не надало у складі документації Гарантійний лист на гарантійний термін виконання робіт.
7. Згідно п/п 1 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати сертифікати та висновки СЕС на матеріали , які будуть використані при виконанні робіт.
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі документації не надало сертифікати на віконні блоки, профіль, фурнітуру, склопакети та матеріали , які використовуються при оздобленні укосів.
З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у раз і негативного рішення Тендерного комітету , залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 14:06
Директору ТОВ «Аркада-Пласт"
Сахацькій В.О.
Відповідь на вимогу
Голова тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації надає відповідь на скаргу – вих. лист № 57 від 27.08.2019 ТОВ «Аркада-Пласт».
Згідно пункту 1, учасник ТОВ «Атлант Плюс» у складі своєї тендерної документації надав завірений сертифікат інженера-проектувальника-кошторисника.
Згідно пункту 2, учасник ТОВ «Атлант Плюс» надав довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості. У довідці зазначено, що ТОВ «Атлант Плюс» має заборгованість, але у довідці зазначається, що прострочена заборгованість за кредитом та відсотками відсутня. Це не є підставою для дискваліфікації учасника.
Згідно пункту 3, учасник надав у складі тендерної пропозиції дозвіл та ліцензію на виконання робіт. Дипломи про освіти та про проходження навчання з ОП, ТБ, електронебезпеки у тендерній документації не вимагається.
Згідно пункту 4, учасник надав усі підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 5, акти виконаних робіт являються підтвердженням факту оплати за виконанні роботи, які були виконані в терміни згідно договорів.
Згідно пункту 6, учасник надав інформацію у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 7, вимагається інформація у довільній формі, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку.
Відповідно до вищенаведеної інформації тендерний комітет не задовольняє Вимоги ТОВ «Аркада-Пласт», а саме:
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р.;
- Зупинити процедуру Закупівлю;
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Сахацькій В.О.
Відповідь на вимогу
Голова тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації надає відповідь на скаргу – вих. лист № 57 від 27.08.2019 ТОВ «Аркада-Пласт».
Згідно пункту 1, учасник ТОВ «Атлант Плюс» у складі своєї тендерної документації надав завірений сертифікат інженера-проектувальника-кошторисника.
Згідно пункту 2, учасник ТОВ «Атлант Плюс» надав довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості. У довідці зазначено, що ТОВ «Атлант Плюс» має заборгованість, але у довідці зазначається, що прострочена заборгованість за кредитом та відсотками відсутня. Це не є підставою для дискваліфікації учасника.
Згідно пункту 3, учасник надав у складі тендерної пропозиції дозвіл та ліцензію на виконання робіт. Дипломи про освіти та про проходження навчання з ОП, ТБ, електронебезпеки у тендерній документації не вимагається.
Згідно пункту 4, учасник надав усі підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 5, акти виконаних робіт являються підтвердженням факту оплати за виконанні роботи, які були виконані в терміни згідно договорів.
Згідно пункту 6, учасник надав інформацію у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 7, вимагається інформація у довільній формі, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку.
Відповідно до вищенаведеної інформації тендерний комітет не задовольняє Вимоги ТОВ «Аркада-Пласт», а саме:
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р.;
- Зупинити процедуру Закупівлю;
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
ВІдповідь на вимогу ТОВ "Аркада-Пласт"
Номер вимоги: UA-2019-08-13-001257-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 28 серпня 2019 11:14
вимога
Вих № 57 від 27.08 .2019 р. Голові тендерного комітету
Управління будівництва та архітектури
Голосіївської районної в м. Києві державної
адміністрації
Вимога № 1, що до скасування Протоколу№27/08-01 від 27.08.19р., засідання тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р., «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації
Код за ЄДРПОУ: 39612276. Місцезнаходження: 03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський, 42.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р
3. Найменування предмету закупівлі : «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на рішення про визначення Переможця процедури закупівлі, а саме ТОВ «Атлант-Плюс», згідно Протоколу, № 27/08-01 від 27 серпня 2019 року, засідання тендерного комітету Замовника мотивуючи це наступним:
1. Згідно вимог Додатку 2, до тендерної документації. Замовник закупівлі вимагав наступне : « Кошторисна документація надається Учасником за підписом та печаткою ліцензованого інженера-проектувальника- кошторисника. Надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника-кошторисника завірена його підписом та печаткою».
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі тендерної документації не надало Сертифікат інженере-проектувальника-кошторисника завірений його особистою печаткою та підписом, також у Довідці № 227/3 від 19.08.2019р. сформованої відповідно до п/п 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня посада «інженер –проектувальник в частині кошторисної документації.», та відсутній спеціаліст даної спеціальності.
Згідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» , Листа Мінрегіонбуду України № 7/17 -10476,від 26.12.2012 року, та п/п 10.2 Постанови «Про проведення експертизи кошторисів» , кошторисна документація повинна бути завірена особистим підписом та особистою печаткою інженера –проектувальника в частині кошторисної документації , а саме : «..Разом з тим , у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією , основними складовими , якої є дефектний акт чи кошторис, наявність у інженера кошторисника відповідного сертифікату та печатки є обов’язковою».
2. Згідно п/п 4 вимог Додатку 3 частина 1 до тендерної документації , замовник закупівлі вимагає надати «Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами».
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі тендерної документації Довідку № 399 від 19.08.2019 р. видану АТ «Райффайзен Банк Аваль», яка підтверджує заборгованість – 319045,19 грн.
3. Згідно вимог п/п 2 Додатку 3 частина 1, необхідно надати у складі документів Довідку про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» .
ТОВ «Атлант-Плюс» надало Довідку № 227/3 від19.08.2019 р. в якій відсутні спеціалісти для виконання робіт передбачених п/п 31-37 Технічного завдання, а саме влаштування віконних укосів –малярів. У складі тендерної документації відсутні дипломи про освіту та посвідчення працівників про проходження навчання з ОП , ТБ, електронебезпеки.
Враховуючи що відсутня Довідка про залучення Субпідрядників не вказано хто виконує даний обсяг робіт.
4. Згідно п/п 1 Розділу 3 ,частина 2 Замовник закупівлі вимагає надати документи, які підтверджують правомочність Учасника на підписання документів пропозиції. Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» для здійснення значного правочину, необхідно надати Протокол загальних зборів, який надає праву здійснення значного правочину. ТОВ «Атлант-Плюс» не надало в складі документації Протокол загальних зборів, в даному випадку на – 585 663,00 грн., для дозволу на здійснення значного правочину та відсутня Довідка про Уповноважену особу у процедурі закупівлі.
5. З метою перевірки наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, п/п 3. та п/п 3.3 Додатку №3 частина 1 , тендерної документації, вимагає надати Довідку що містить не менше 3-х договорів, та скан копії оригіналів аналогічних договорів. Документи повинні підтвердити якість та своєчасність виконання аналогічних договорів.
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі документації три договори, два з яких не відповідають вимогам, а саме виконані невчасно :
- Договір № 554 від 07.08.2018 р.- термін виконання робіт до 28.09.2018 р., фактично акти виконаних робі надані учасником за листопад та грудень 2018 року.
- Договір №18/497 від 06.07.18 р. – термін виконання – серпень 2018 р., фактично згідно актів виконаних робіт, роботи виконувались в жовтні ,листопаді та грудні 2018 року. Таким чином Договори виконані не своєчасно, а з затримкою на три місяці.
6. Згідно п/п 3 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати Гарантійний лист , терміном – не менше пяти років гарантії на виконані роботи.
ТОВ «Атлант-Плюс» не надало у складі документації Гарантійний лист на гарантійний термін виконання робіт.
7. Згідно п/п 1 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати сертифікати та висновки СЕС на матеріали , які будуть використані при виконанні робіт.
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі документації не надало сертифікати на віконні блоки, профіль, фурнітуру, склопакети та матеріали , які використовуються при оздобленні укосів.
З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у раз і негативного рішення Тендерного комітету , залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Розгорнути
Згорнути
Управління будівництва та архітектури
Голосіївської районної в м. Києві державної
адміністрації
Вимога № 1, що до скасування Протоколу№27/08-01 від 27.08.19р., засідання тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р., «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації
Код за ЄДРПОУ: 39612276. Місцезнаходження: 03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський, 42.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р
3. Найменування предмету закупівлі : «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на рішення про визначення Переможця процедури закупівлі, а саме ТОВ «Атлант-Плюс», згідно Протоколу, № 27/08-01 від 27 серпня 2019 року, засідання тендерного комітету Замовника мотивуючи це наступним:
1. Згідно вимог Додатку 2, до тендерної документації. Замовник закупівлі вимагав наступне : « Кошторисна документація надається Учасником за підписом та печаткою ліцензованого інженера-проектувальника- кошторисника. Надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника-кошторисника завірена його підписом та печаткою».
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі тендерної документації не надало Сертифікат інженере-проектувальника-кошторисника завірений його особистою печаткою та підписом, також у Довідці № 227/3 від 19.08.2019р. сформованої відповідно до п/п 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня посада «інженер –проектувальник в частині кошторисної документації.», та відсутній спеціаліст даної спеціальності.
Згідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» , Листа Мінрегіонбуду України № 7/17 -10476,від 26.12.2012 року, та п/п 10.2 Постанови «Про проведення експертизи кошторисів» , кошторисна документація повинна бути завірена особистим підписом та особистою печаткою інженера –проектувальника в частині кошторисної документації , а саме : «..Разом з тим , у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією , основними складовими , якої є дефектний акт чи кошторис, наявність у інженера кошторисника відповідного сертифікату та печатки є обов’язковою».
2. Згідно п/п 4 вимог Додатку 3 частина 1 до тендерної документації , замовник закупівлі вимагає надати «Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами».
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі тендерної документації Довідку № 399 від 19.08.2019 р. видану АТ «Райффайзен Банк Аваль», яка підтверджує заборгованість – 319045,19 грн.
3. Згідно вимог п/п 2 Додатку 3 частина 1, необхідно надати у складі документів Довідку про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» .
ТОВ «Атлант-Плюс» надало Довідку № 227/3 від19.08.2019 р. в якій відсутні спеціалісти для виконання робіт передбачених п/п 31-37 Технічного завдання, а саме влаштування віконних укосів –малярів. У складі тендерної документації відсутні дипломи про освіту та посвідчення працівників про проходження навчання з ОП , ТБ, електронебезпеки.
Враховуючи що відсутня Довідка про залучення Субпідрядників не вказано хто виконує даний обсяг робіт.
4. Згідно п/п 1 Розділу 3 ,частина 2 Замовник закупівлі вимагає надати документи, які підтверджують правомочність Учасника на підписання документів пропозиції. Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» для здійснення значного правочину, необхідно надати Протокол загальних зборів, який надає праву здійснення значного правочину. ТОВ «Атлант-Плюс» не надало в складі документації Протокол загальних зборів, в даному випадку на – 585 663,00 грн., для дозволу на здійснення значного правочину та відсутня Довідка про Уповноважену особу у процедурі закупівлі.
5. З метою перевірки наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, п/п 3. та п/п 3.3 Додатку №3 частина 1 , тендерної документації, вимагає надати Довідку що містить не менше 3-х договорів, та скан копії оригіналів аналогічних договорів. Документи повинні підтвердити якість та своєчасність виконання аналогічних договорів.
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі документації три договори, два з яких не відповідають вимогам, а саме виконані невчасно :
- Договір № 554 від 07.08.2018 р.- термін виконання робіт до 28.09.2018 р., фактично акти виконаних робі надані учасником за листопад та грудень 2018 року.
- Договір №18/497 від 06.07.18 р. – термін виконання – серпень 2018 р., фактично згідно актів виконаних робіт, роботи виконувались в жовтні ,листопаді та грудні 2018 року. Таким чином Договори виконані не своєчасно, а з затримкою на три місяці.
6. Згідно п/п 3 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати Гарантійний лист , терміном – не менше пяти років гарантії на виконані роботи.
ТОВ «Атлант-Плюс» не надало у складі документації Гарантійний лист на гарантійний термін виконання робіт.
7. Згідно п/п 1 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати сертифікати та висновки СЕС на матеріали , які будуть використані при виконанні робіт.
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі документації не надало сертифікати на віконні блоки, профіль, фурнітуру, склопакети та матеріали , які використовуються при оздобленні укосів.
З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у раз і негативного рішення Тендерного комітету , залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 14:05
Директору ТОВ «Аркада-Пласт»
Сахацькій В.О.
Відповідь на вимогу
Голова тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації надає відповідь на скаргу – вих. лист № 57 від 27.08.2019 ТОВ «Аркада-Пласт».
Згідно пункту 1, учасник ТОВ «Атлант Плюс» у складі своєї тендерної документації надав завірений сертифікат інженера-проектувальника-кошторисника.
Згідно пункту 2, учасник ТОВ «Атлант Плюс» надав довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості. У довідці зазначено, що ТОВ «Атлант Плюс» має заборгованість, але у довідці зазначається, що прострочена заборгованість за кредитом та відсотками відсутня. Це не є підставою для дискваліфікації учасника.
Згідно пункту 3, учасник надав у складі тендерної пропозиції дозвіл та ліцензію на виконання робіт. Дипломи про освіти та про проходження навчання з ОП, ТБ, електронебезпеки у тендерній документації не вимагається.
Згідно пункту 4, учасник надав усі підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 5, акти виконаних робіт являються підтвердженням факту оплати за виконанні роботи, які були виконані в терміни згідно договорів.
Згідно пункту 6, учасник надав інформацію у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 7, вимагається інформація у довільній формі, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку.
Відповідно до вищенаведеної інформації тендерний комітет не задовольняє Вимоги ТОВ «Аркада-Пласт», а саме:
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р.;
- Зупинити процедуру Закупівлю;
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Сахацькій В.О.
Відповідь на вимогу
Голова тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації надає відповідь на скаргу – вих. лист № 57 від 27.08.2019 ТОВ «Аркада-Пласт».
Згідно пункту 1, учасник ТОВ «Атлант Плюс» у складі своєї тендерної документації надав завірений сертифікат інженера-проектувальника-кошторисника.
Згідно пункту 2, учасник ТОВ «Атлант Плюс» надав довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості. У довідці зазначено, що ТОВ «Атлант Плюс» має заборгованість, але у довідці зазначається, що прострочена заборгованість за кредитом та відсотками відсутня. Це не є підставою для дискваліфікації учасника.
Згідно пункту 3, учасник надав у складі тендерної пропозиції дозвіл та ліцензію на виконання робіт. Дипломи про освіти та про проходження навчання з ОП, ТБ, електронебезпеки у тендерній документації не вимагається.
Згідно пункту 4, учасник надав усі підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 5, акти виконаних робіт являються підтвердженням факту оплати за виконанні роботи, які були виконані в терміни згідно договорів.
Згідно пункту 6, учасник надав інформацію у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 7, вимагається інформація у довільній формі, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку.
Відповідно до вищенаведеної інформації тендерний комітет не задовольняє Вимоги ТОВ «Аркада-Пласт», а саме:
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р.;
- Зупинити процедуру Закупівлю;
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
Відповідь на вимогу ТОВ "Аркада-Пласт"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" |
441 594,00
UAH з ПДВ
|
441 594,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ |
487 632,59
UAH з ПДВ
|
487 632,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ТЕХНО АРК" |
582 422,40
UAH з ПДВ
|
582 422,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" #34146385 |
Переможець |
441 594,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 14:25
|
Д.у. №2 від 26.09.19 до договору підряду № 162 від 26.09.19.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2019 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 14:20
|
Д.у. №1 від 30.09.19 до Договору підряду № 162 від 26.09.19.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2019 14:19
|
Договір підряду № 162 від 26.09.19.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження експертизи сума договору зменшилась |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відшкодування за проходження експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |