Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньї освіти І-ІІІ ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
585 663,00 UAH
UA-2019-08-13-001257-b 1104db6370954814b575a0a0139ccf40
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юзвяк Андрій

380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Юзвяк Андрій
380442570420
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 13:39
Очікувана вартість: 585 663,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 928,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньї освіти І-ІІІ ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва на підставі додатку 1, 2 документів закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньї освіти І-ІІІ ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03045, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Набережно-Корчуватська, 94-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до змісту тендерної документації
Дата подання: 15 серпня 2019 10:24
Дата відповіді: 15 серпня 2019 14:01
1. Просимо вказати строк поставки товару 2. чи потрібен обовязковий виїзд на обєкт та акт обстеження 3 чи потрібно враховувати вартість проходження експертизи кошторису 4. згідно документації вартість пропозиціїї відповідає договірній ціні так чи ні 5. зведений кошторис біше за цінову пропозицію враховуючи 2.5 % служби замовника
Відповідь: 1. Строк поставки товару по вересень 2019 року.
2. Акт обстеження не обов'язковий.
3. Так.
4. Так
5. Так
тендерна документація
Дата подання: 15 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 15 серпня 2019 13:59
строк поставки товару 30.08.2019 р. враховуючи дату аукціону . замовник подовжить термін
Відповідь: Доброго дня,
Так, замовник буде передивлятися терміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-001257-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 28 серпня 2019 11:11
Вимога скасувати Протокол визначення Переможця закупівлі
Вих № 57 від 27.08 .2019 р. Голові тендерного комітету
Управління будівництва та архітектури
Голосіївської районної в м. Києві державної
адміністрації



Вимога № 1, що до скасування Протоколу№27/08-01 від 27.08.19р., засідання тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р., «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .

1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:

Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .

Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації

Код за ЄДРПОУ: 39612276. Місцезнаходження: 03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський, 42.

2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р
3. Найменування предмету закупівлі : «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на рішення про визначення Переможця процедури закупівлі, а саме ТОВ «Атлант-Плюс», згідно Протоколу, № 27/08-01 від 27 серпня 2019 року, засідання тендерного комітету Замовника мотивуючи це наступним:
1. Згідно вимог Додатку 2, до тендерної документації. Замовник закупівлі вимагав наступне : « Кошторисна документація надається Учасником за підписом та печаткою ліцензованого інженера-проектувальника- кошторисника. Надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника-кошторисника завірена його підписом та печаткою».
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі тендерної документації не надало Сертифікат інженере-проектувальника-кошторисника завірений його особистою печаткою та підписом, також у Довідці № 227/3 від 19.08.2019р. сформованої відповідно до п/п 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня посада «інженер –проектувальник в частині кошторисної документації.», та відсутній спеціаліст даної спеціальності.
Згідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» , Листа Мінрегіонбуду України № 7/17 -10476,від 26.12.2012 року, та п/п 10.2 Постанови «Про проведення експертизи кошторисів» , кошторисна документація повинна бути завірена особистим підписом та особистою печаткою інженера –проектувальника в частині кошторисної документації , а саме : «..Разом з тим , у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією , основними складовими , якої є дефектний акт чи кошторис, наявність у інженера кошторисника відповідного сертифікату та печатки є обов’язковою».
2. Згідно п/п 4 вимог Додатку 3 частина 1 до тендерної документації , замовник закупівлі вимагає надати «Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами».
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі тендерної документації Довідку № 399 від 19.08.2019 р. видану АТ «Райффайзен Банк Аваль», яка підтверджує заборгованість – 319045,19 грн.
3. Згідно вимог п/п 2 Додатку 3 частина 1, необхідно надати у складі документів Довідку про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» .
ТОВ «Атлант-Плюс» надало Довідку № 227/3 від19.08.2019 р. в якій відсутні спеціалісти для виконання робіт передбачених п/п 31-37 Технічного завдання, а саме влаштування віконних укосів –малярів. У складі тендерної документації відсутні дипломи про освіту та посвідчення працівників про проходження навчання з ОП , ТБ, електронебезпеки.
Враховуючи що відсутня Довідка про залучення Субпідрядників не вказано хто виконує даний обсяг робіт.
4. Згідно п/п 1 Розділу 3 ,частина 2 Замовник закупівлі вимагає надати документи, які підтверджують правомочність Учасника на підписання документів пропозиції. Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» для здійснення значного правочину, необхідно надати Протокол загальних зборів, який надає праву здійснення значного правочину. ТОВ «Атлант-Плюс» не надало в складі документації Протокол загальних зборів, в даному випадку на – 585 663,00 грн., для дозволу на здійснення значного правочину та відсутня Довідка про Уповноважену особу у процедурі закупівлі.
5. З метою перевірки наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, п/п 3. та п/п 3.3 Додатку №3 частина 1 , тендерної документації, вимагає надати Довідку що містить не менше 3-х договорів, та скан копії оригіналів аналогічних договорів. Документи повинні підтвердити якість та своєчасність виконання аналогічних договорів.
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі документації три договори, два з яких не відповідають вимогам, а саме виконані невчасно :
- Договір № 554 від 07.08.2018 р.- термін виконання робіт до 28.09.2018 р., фактично акти виконаних робі надані учасником за листопад та грудень 2018 року.
- Договір №18/497 від 06.07.18 р. – термін виконання – серпень 2018 р., фактично згідно актів виконаних робіт, роботи виконувались в жовтні ,листопаді та грудні 2018 року. Таким чином Договори виконані не своєчасно, а з затримкою на три місяці.
6. Згідно п/п 3 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати Гарантійний лист , терміном – не менше пяти років гарантії на виконані роботи.
ТОВ «Атлант-Плюс» не надало у складі документації Гарантійний лист на гарантійний термін виконання робіт.
7. Згідно п/п 1 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати сертифікати та висновки СЕС на матеріали , які будуть використані при виконанні робіт.
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі документації не надало сертифікати на віконні блоки, профіль, фурнітуру, склопакети та матеріали , які використовуються при оздобленні укосів.



З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у раз і негативного рішення Тендерного комітету , залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71




Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 14:06
Директору ТОВ «Аркада-Пласт"
Сахацькій В.О.
Відповідь на вимогу

Голова тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації надає відповідь на скаргу – вих. лист № 57 від 27.08.2019 ТОВ «Аркада-Пласт».
Згідно пункту 1, учасник ТОВ «Атлант Плюс» у складі своєї тендерної документації надав завірений сертифікат інженера-проектувальника-кошторисника.
Згідно пункту 2, учасник ТОВ «Атлант Плюс» надав довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості. У довідці зазначено, що ТОВ «Атлант Плюс» має заборгованість, але у довідці зазначається, що прострочена заборгованість за кредитом та відсотками відсутня. Це не є підставою для дискваліфікації учасника.
Згідно пункту 3, учасник надав у складі тендерної пропозиції дозвіл та ліцензію на виконання робіт. Дипломи про освіти та про проходження навчання з ОП, ТБ, електронебезпеки у тендерній документації не вимагається.
Згідно пункту 4, учасник надав усі підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 5, акти виконаних робіт являються підтвердженням факту оплати за виконанні роботи, які були виконані в терміни згідно договорів.
Згідно пункту 6, учасник надав інформацію у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 7, вимагається інформація у довільній формі, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку.
Відповідно до вищенаведеної інформації тендерний комітет не задовольняє Вимоги ТОВ «Аркада-Пласт», а саме:
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р.;
- Зупинити процедуру Закупівлю;
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
ВІдповідь на вимогу ТОВ "Аркада-Пласт"
Номер вимоги: UA-2019-08-13-001257-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 28 серпня 2019 11:14
вимога
Вих № 57 від 27.08 .2019 р. Голові тендерного комітету
Управління будівництва та архітектури
Голосіївської районної в м. Києві державної
адміністрації



Вимога № 1, що до скасування Протоколу№27/08-01 від 27.08.19р., засідання тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р., «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .

1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:

Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .

Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації

Код за ЄДРПОУ: 39612276. Місцезнаходження: 03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський, 42.

2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-001257-b, від 13.08.2019 р
3. Найменування предмету закупівлі : «Капітальний ремонт (заміна вікон) закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 273 по вулиці Набережно-Корчуватська, 94-А у Голосіївському районі міста Києва» .
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на рішення про визначення Переможця процедури закупівлі, а саме ТОВ «Атлант-Плюс», згідно Протоколу, № 27/08-01 від 27 серпня 2019 року, засідання тендерного комітету Замовника мотивуючи це наступним:
1. Згідно вимог Додатку 2, до тендерної документації. Замовник закупівлі вимагав наступне : « Кошторисна документація надається Учасником за підписом та печаткою ліцензованого інженера-проектувальника- кошторисника. Надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника-кошторисника завірена його підписом та печаткою».
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі тендерної документації не надало Сертифікат інженере-проектувальника-кошторисника завірений його особистою печаткою та підписом, також у Довідці № 227/3 від 19.08.2019р. сформованої відповідно до п/п 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня посада «інженер –проектувальник в частині кошторисної документації.», та відсутній спеціаліст даної спеціальності.
Згідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» , Листа Мінрегіонбуду України № 7/17 -10476,від 26.12.2012 року, та п/п 10.2 Постанови «Про проведення експертизи кошторисів» , кошторисна документація повинна бути завірена особистим підписом та особистою печаткою інженера –проектувальника в частині кошторисної документації , а саме : «..Разом з тим , у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією , основними складовими , якої є дефектний акт чи кошторис, наявність у інженера кошторисника відповідного сертифікату та печатки є обов’язковою».
2. Згідно п/п 4 вимог Додатку 3 частина 1 до тендерної документації , замовник закупівлі вимагає надати «Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами».
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі тендерної документації Довідку № 399 від 19.08.2019 р. видану АТ «Райффайзен Банк Аваль», яка підтверджує заборгованість – 319045,19 грн.
3. Згідно вимог п/п 2 Додатку 3 частина 1, необхідно надати у складі документів Довідку про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» .
ТОВ «Атлант-Плюс» надало Довідку № 227/3 від19.08.2019 р. в якій відсутні спеціалісти для виконання робіт передбачених п/п 31-37 Технічного завдання, а саме влаштування віконних укосів –малярів. У складі тендерної документації відсутні дипломи про освіту та посвідчення працівників про проходження навчання з ОП , ТБ, електронебезпеки.
Враховуючи що відсутня Довідка про залучення Субпідрядників не вказано хто виконує даний обсяг робіт.
4. Згідно п/п 1 Розділу 3 ,частина 2 Замовник закупівлі вимагає надати документи, які підтверджують правомочність Учасника на підписання документів пропозиції. Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» для здійснення значного правочину, необхідно надати Протокол загальних зборів, який надає праву здійснення значного правочину. ТОВ «Атлант-Плюс» не надало в складі документації Протокол загальних зборів, в даному випадку на – 585 663,00 грн., для дозволу на здійснення значного правочину та відсутня Довідка про Уповноважену особу у процедурі закупівлі.
5. З метою перевірки наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, п/п 3. та п/п 3.3 Додатку №3 частина 1 , тендерної документації, вимагає надати Довідку що містить не менше 3-х договорів, та скан копії оригіналів аналогічних договорів. Документи повинні підтвердити якість та своєчасність виконання аналогічних договорів.
ТОВ «Атлант-Плюс» надало у складі документації три договори, два з яких не відповідають вимогам, а саме виконані невчасно :
- Договір № 554 від 07.08.2018 р.- термін виконання робіт до 28.09.2018 р., фактично акти виконаних робі надані учасником за листопад та грудень 2018 року.
- Договір №18/497 від 06.07.18 р. – термін виконання – серпень 2018 р., фактично згідно актів виконаних робіт, роботи виконувались в жовтні ,листопаді та грудні 2018 року. Таким чином Договори виконані не своєчасно, а з затримкою на три місяці.
6. Згідно п/п 3 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати Гарантійний лист , терміном – не менше пяти років гарантії на виконані роботи.
ТОВ «Атлант-Плюс» не надало у складі документації Гарантійний лист на гарантійний термін виконання робіт.
7. Згідно п/п 1 Додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» Замовник вимагав надати сертифікати та висновки СЕС на матеріали , які будуть використані при виконанні робіт.
ТОВ «Атлант-Плюс» у складі документації не надало сертифікати на віконні блоки, профіль, фурнітуру, склопакети та матеріали , які використовуються при оздобленні укосів.



З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у раз і негативного рішення Тендерного комітету , залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71




Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 14:05
Директору ТОВ «Аркада-Пласт»
Сахацькій В.О.
Відповідь на вимогу

Голова тендерного комітету Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації надає відповідь на скаргу – вих. лист № 57 від 27.08.2019 ТОВ «Аркада-Пласт».
Згідно пункту 1, учасник ТОВ «Атлант Плюс» у складі своєї тендерної документації надав завірений сертифікат інженера-проектувальника-кошторисника.
Згідно пункту 2, учасник ТОВ «Атлант Плюс» надав довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості. У довідці зазначено, що ТОВ «Атлант Плюс» має заборгованість, але у довідці зазначається, що прострочена заборгованість за кредитом та відсотками відсутня. Це не є підставою для дискваліфікації учасника.
Згідно пункту 3, учасник надав у складі тендерної пропозиції дозвіл та ліцензію на виконання робіт. Дипломи про освіти та про проходження навчання з ОП, ТБ, електронебезпеки у тендерній документації не вимагається.
Згідно пункту 4, учасник надав усі підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 5, акти виконаних робіт являються підтвердженням факту оплати за виконанні роботи, які були виконані в терміни згідно договорів.
Згідно пункту 6, учасник надав інформацію у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 7, вимагається інформація у довільній формі, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку.
Відповідно до вищенаведеної інформації тендерний комітет не задовольняє Вимоги ТОВ «Аркада-Пласт», а саме:
- Прийняти Вимогу про скасування Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р.;
- Зупинити процедуру Закупівлю;
- Відмінити рішення Протоколу № 27/08-01 від 27.08.19 р. про визначення Переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу ТОВ "Аркада-Пласт"

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 11:14
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 441 594,00
UAH з ПДВ
441 594,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 487 632,59
UAH з ПДВ
487 632,59
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ТЕХНО АРК" 582 422,40
UAH з ПДВ
582 422,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 14:58
цінова пропозиція.PDF
20 серпня 2019 14:58
статут, наказ, паспорт.PDF
20 серпня 2019 14:58
проект договору.PDF
20 серпня 2019 14:58
Ліцензія.PDF
20 серпня 2019 14:58
копії трудових книг.PDF
20 серпня 2019 14:58
звіт ф2, баланс ф1.PDF
20 серпня 2019 14:58
Дозволи держпраці-1.pdf
20 серпня 2019 14:58
довідки аваль.PDF
20 серпня 2019 14:58
довідка стаття 17.PDF
20 серпня 2019 14:58
Відомості з ЄДРПО.PDF
20 серпня 2019 14:58
Відгуки.pdf
20 серпня 2019 14:58
витяг ПДВ.PDF
20 серпня 2019 14:58
витяг ЄДР.PDF
20 серпня 2019 14:58
3 аналогічний договір.PDF
20 серпня 2019 14:58
2 аналогічний договір.PDF
20 серпня 2019 14:58
1 аналогічний договір.PDF

Публічні документи

19 серпня 2019 11:49
Довідка ДФС до 22 08 19р.pdf
19 серпня 2019 11:49
СЕС Г І ПСОВІ вяжучі.pdf
19 серпня 2019 11:49
Сертифікат на фарбу.pdf
19 серпня 2019 11:48
ГЛ ПЕРСОНАЛЬНІ дані.pdf
19 серпня 2019 11:48
ГРАФІК РОБІТ.pdf
19 серпня 2019 11:48
Лист відміна ДОЗВОЛУ.pdf
19 серпня 2019 11:48
ГЛ захист ДОВКІЛЛЯ.pdf
19 серпня 2019 11:48
Лист відміна ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
19 серпня 2019 11:48
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 серпня 2019 11:48
ВИПИСКА з ЄДР завірена.pdf
19 серпня 2019 11:48
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2019 11:48
БАНК ДОВІДКИ 01 08 19.pdf
19 серпня 2019 11:48
квітанція фінзвіт 2018.pdf
19 серпня 2019 11:48
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 2018 р.pdf
19 серпня 2019 11:48
Лист про ФІНЗВІТИ.pdf
19 серпня 2019 11:48
Довідка ПРАЦІВНИКИ.pdf
19 серпня 2019 11:48
договір купівлі база.pdf
19 серпня 2019 11:48
договор офіс оренда.pdf
19 серпня 2019 11:48
Протоколи з ОП ТБ ПБ.pdf
19 серпня 2019 11:48
Посвідчення з ОП та ТБ.pdf
19 серпня 2019 11:48
ПРОПОЗИЦІЯ 273.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 23:56
1Договора Техно Арк.PDF
20 серпня 2019 23:56
1 Довідки ПП Техно Арк.pdf
20 серпня 2019 23:56
1Акт Луценка 15А.pdf
20 серпня 2019 23:56
1Акт Молокитаевская 7А.pdf
20 серпня 2019 23:56
1Акт Науки 16А.pdf
20 серпня 2019 23:56
1Акт Науки 16.pdf
20 серпня 2019 23:56
1Акт Бол. Китаевская 108.pdf
20 серпня 2019 23:56
1Договір цпд.PDF
20 серпня 2019 23:56
1Відзнака ПП ТЕХНО АРК.pdf
20 серпня 2019 23:56
1glitina-smet.pdf
20 серпня 2019 23:56
Кошторис Наб-Корчув 94А.pdf
20 серпня 2019 23:56
Статут ПП ТЕХНО АРК.pdf
20 серпня 2019 23:56
Свідоцтво ПП ТЕХНО АРК.pdf
20 серпня 2019 23:56
Лицензия ПП ТЕХНО АРК.PDF
20 серпня 2019 23:56
Паспорт Корнєєв М.PDF
20 серпня 2019 23:56
Ідент код.PDF
20 серпня 2019 23:56
Витяг з реєстру пдв.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

Приватне підприємство "ТЕХНО АРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"
#34146385
Переможець 441 594,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 14:05

Документи

27 серпня 2019 14:05
27-08-01.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"
#34146385
441 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 14:05
27-08-01.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 14:25
Д.у. №2 від 26.09.19 до договору підряду № 162 від 26.09.19.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 14:20
Д.у. №1 від 30.09.19 до Договору підряду № 162 від 26.09.19.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 14:19
Договір підряду № 162 від 26.09.19.pdf укладений
01 жовтня 2019 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи сума договору зменшилась
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відшкодування за проходження експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML