Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
71 820,00 UAH
UA-2019-08-13-001219-b ● 94ffae31da86482085cd2ca7e6d568da
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович 380442357105 kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 71 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Персональні комп'ютери - за кодом СPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Машини для обробки даних (апаратна частина))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Персональні комп'ютери (Джерело фінансування: Кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Володимирська, 51-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється по факту поставки з відтермінуванням платежу до 10-ти банківських днів у національній валюті України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 16:38 |
Оголошення комп'ютер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:07
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На питання 1 повідомляємо, що товар має відповідати технічним вимогам та характеристикам додатку 1.
На питання 2 та 3 повідомляємо, що вимоги до Учасників зазначені в Оголошенні про закупівлю. Також повідомляємо, якщо Учасник закупівлі є ФОП, то в своїй діяльності має керуватися чинним законодавством України та відповідати вимогам ст.. 291-4 ПКУ, оскільки Замовник є юридичною особою та платником ПДВ відповідно до п. 5 Оголошення.
На питання 2 та 3 повідомляємо, що вимоги до Учасників зазначені в Оголошенні про закупівлю. Також повідомляємо, якщо Учасник закупівлі є ФОП, то в своїй діяльності має керуватися чинним законодавством України та відповідати вимогам ст.. 291-4 ПКУ, оскільки Замовник є юридичною особою та платником ПДВ відповідно до п. 5 Оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
68 250,00
UAH з ПДВ
|
67 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
71 700,00
UAH з ПДВ
|
67 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
71 724,00
UAH з ПДВ
|
71 364,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
67 199,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 08:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №6 від 12.09.2019 на ком. обл..pdf | укладений |
12 вересня 2019 10:11
|