Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставраційно-ремонтні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення-будинку колишнього страхового товариства “Дністер” на вул. Руській, 20, охоронний № 250 (роботи з будівельного підряду)
Очікувана вартість
10 587 505,00 UAH
UA-2019-08-13-001208-b ea541980c44f4fc998e063b2803b817c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богайчик Павло Володимирович

300322975569 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Богайчик Павло Володимирович
300322975569
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:14
Очікувана вартість: 10 587 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 937,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реставраційно-ремонтні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення-будинку колишнього страхового товариства “Дністер” на вул. Руській, 20, охоронний № 250 (роботи з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційно-ремонтні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення-будинку колишнього страхового товариства “Дністер” на вул. Руській, 20, охоронний № 250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Руська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Поетапна оплата Замовником виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2 і довідок форми № КБ-3 на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог у Тендерній документації
Дата подання: 15 серпня 2019 17:13
Дата відповіді: 16 серпня 2019 10:03
Шановний Замовник, відповідно до п.10, Додатку № 1 "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників" Тендерної документації, Ви вказуєте надати Інформацію про наявне обладнання та Інформацію про матеріально-технічну базу у вигляді 2-х довідок у довільній формі. Прошу повідомити, чи буде вважатись порушенням ТД подання однієї з цих 2-х довідок? Чи обов*язково потрібно надавати інформацію і про обладнання, і про матеріально-технічну базу? Дякую за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п. 10, Додатку № 1 "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників" Тендерної документації необхідно надати "Обґрунтування наявності обладнання та матеріально-технічної бази (складські та офісні приміщення) необхідних на час та для виконання робіт передбачених цією документацією. У разі оренди - надати договори оренди обладнання та матеріально-технічної бази. Інформацію про наявне обладнання та інформацію про матеріально-технічну базу необхідно надати за формами наведеними в таблицях". Тобто обов"язково необхідно надати інформацію про наявне обладнання за формою наведеною в таблиці та інформацію про матеріально-технічну базу за формою наведеною в таблиці, необхідних на час та для виконання робіт передбачених цією документацією і договори оренди обладнання та матеріально-технічної бази.
щодо вимоги Замовника
Дата подання: 15 серпня 2019 17:16
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:49
Шановний замовник, для участі в тендері потрібно надати більше одного аналогічного договору, чи можливе надання одного аналогічного? І прошу повідомити , чи потрібно надавати всі додатки до аналогічного договору? дякую.
Відповідь: Відповідно до п. 12 Кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників необхідно надати Обґрунтування наявності документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, складене учасником у довільній формі, з доданими ДОГОВОРАМИ на ці роботи. Отже має бути більше ніж один договір. Договори необхідно надати зі всіма додатками, які є невід"ємними частинами договорів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-001208-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дельтабуд, Код ЄДРПОУ:22345998
Дата подання: 09 вересня 2019 13:51
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
Просимо надати інформацію які саме причини відхилення пропозиції ТзОВ «Дельтабуд»
В порядку п. 3, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Повідомляємо, що у протоколі відхилення пропозиції ТзОВ «Дельтаубд», взагалі відсутня інформація про причини відхилення нашої пропозиції, що є грубим порушенням принципів публічних закупівель, встановлених ст. 3 Закону.
Таким чином, керуючись, п. 3, ст. 30 Закону, просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 19:35
Доброго дня! Відповідно до КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ТА ІНШИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ , що є додатком № 1 до тендерної документації по об"єкту: Реставраційно-ремонтні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення-будинку колишнього страхового товариства “Дністер” на вул. Руській, 20, охоронний № 250 (роботи з будівельного підряду) учасник повинен надати:
- Ліцензію з додатками (чинну на строк виконання робіт, який передбаченій у п.4.4 загальних положень тендерної документації), учасника торгів, яка дозволяє виконання робіт пов'язаних з будівництвом об'єкта архітектури, що за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання відноситься до V (п’ятої) категорії складності та класу наслідків (відповідальності) СС3 (реставрація/консервація/реабілітація пам’яток культурної спадщини).
ТзОВ "Дельтабуд" подало у складі пропозиції графік виконання робіт, де зазначено, що роботи ТзОВ "Дельтабуд" виконуватиме до жовтня 2022 року. Також у складі тендерної пропозиції ТзОВ "Дельтабуд" подало ліцензію строк дії, якої завершується 26.12.2021 р. Таким чином ліцензія не є чинною на строк виконання робіт.
Одночасно інформуємо, що в протоколі від 06.09.2019 р № 06/09/2019 зазначено, що відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилено тендерну пропозицію учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Дельтабуд" по предмету закупівлі: Реставраційно-ремонтні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення-будинку колишнього страхового товариства “Дністер” на вул. Руській, 20, охоронний № 250 (роботи з будівельного підряду), через не відповідність умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-13-001208-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:36078663
Дата подання: 08 вересня 2019 20:18
Щодо дискваліфікації учасника ПП"Володар-Маркет"
Прошу надати інформацію про причини відхилення пропозиції ПП"Володар-Маркет"
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 10:33
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документаціїпо об'єкту: Реставраційно-ремонтні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення-будинку колишнього страхового товариства “Дністер” на вул. Руській, 20, охоронний № 250 учасник закупівлі повинен надати технічну специфікацію на бланку учасника, яка містить Примітку:- Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля згідно чинного законодавства.(додаток 4 документації). Подана ПП "Володар Маркет" у складі пропозиції технічна специфікація не містить Примітки: - Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля згідно чинного законодавства.

Документи подані скаржником

08 вересня 2019 20:18
вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ В.Ф.Ф. 9 577 774,78
UAH з ПДВ
9 289 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дельтабуд 10 097 000,00
UAH з ПДВ
9 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" 10 387 000,00
UAH з ПДВ
9 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 18:13
Електронний підпис
29 серпня 2019 18:11
Штатний розпис.pdf
29 серпня 2019 18:11
Технічна специфікація.pdf
29 серпня 2019 18:11
Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 18:11
Статут.pdf
29 серпня 2019 18:11
Проект договору.pdf
29 серпня 2019 18:11
Паспорт директора.pdf
29 серпня 2019 18:11
Наказ про переведення.pdf
29 серпня 2019 18:11
Ліцензія.pdf
29 серпня 2019 18:11
Лист-пояснення по ст.17.pdf
29 серпня 2019 18:11
Кошторисні розрахунки.pdf
29 серпня 2019 18:11
Заява про переведення.pdf
29 серпня 2019 18:11
Інформація про МТБ.pdf
29 серпня 2019 18:11
Дозвіл.pdf
29 серпня 2019 18:11
Договір оренди складу.pdf
29 серпня 2019 18:11
Договір оренди майна.pdf
29 серпня 2019 18:11
Довідка ст.17 (10).pdf
29 серпня 2019 18:11
Довідка ст.17 (9).pdf
29 серпня 2019 18:11
Довідка ст.17 (8).pdf
29 серпня 2019 18:11
Довідка ст.17 (7).pdf
29 серпня 2019 18:11
Довідка ст.17 (6).pdf
29 серпня 2019 18:11
Довідка ст.17 (5).pdf
29 серпня 2019 18:11
Довідка ст.17 (4).pdf
29 серпня 2019 18:10
Довідка ст.17 (3).pdf
29 серпня 2019 18:10
Довідка ст.17 (2).pdf
29 серпня 2019 18:10
Довідка ст.17 (1).pdf
29 серпня 2019 18:10
Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 18:10
Витяг ЄДР.pdf
29 серпня 2019 18:10
Виписка з ЄДР.pdf
29 серпня 2019 18:10
Аналог.договір 3.pdf
29 серпня 2019 18:10
Аналог.договір 2.pdf
29 серпня 2019 18:10
Аналог.договір 1.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 18:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 18:44
30 Проект Договору.pdf
29 серпня 2019 18:44
28 Дов. Захист довкілля.pdf
29 серпня 2019 18:44
24 Договір Шевченка_ 4.pdf
29 серпня 2019 18:44
22 Дозвіл Орбудсервіс.pdf
29 серпня 2019 18:44
19 Договір оренди офіс.pdf
29 серпня 2019 18:44
12 Дов. обладнання.pdf
29 серпня 2019 18:44
9 Витяг повноваження.pdf
29 серпня 2019 18:44
2 Ліцензія Дельтабуд.pdf
29 серпня 2019 18:44
1 Статут_опис.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 22:43
Електронний підпис
29 серпня 2019 22:37
26.6.ДОВІДКА з ОБ 2808.pdf
29 серпня 2019 22:37
24.Витяг з ЄДР .pdf
29 серпня 2019 22:37
10.2. ІД Штатний розпис.pdf
29 серпня 2019 22:37
9. ІД Звіт 1 ДФ2й кв 19р.pdf
29 серпня 2019 22:37
28.Гарантійний лист .pdf
29 серпня 2019 22:37
21.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 серпня 2019 22:37
7.4..ВПВ ст.17 (2).pdf
29 серпня 2019 22:37
7.3..ВПВ ст.17.pdf
29 серпня 2019 22:37
7.2..ВПВ ст.17 Довідка, т.pdf
29 серпня 2019 22:37
7.1.ВПВ ст.17 Довідка .pdf
29 серпня 2019 22:37
1.Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ В.Ф.Ф.

ТОВ Дельтабуд

ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ В.Ф.Ф.
#39924250
Відхилено 9 289 999,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 18:06
ТОВ Дельтабуд
#22345998
Відхилено 9 290 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 21:21
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"
#36078663
Відхилено 9 300 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 21:37

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 21:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі