Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

крісла судді; лави для присутніх для залів судових засідань
Очікувана вартість
306 000,00 UAH
UA-2019-08-13-001203-a c4b2c8e064cb43a2bedb55870c527484
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Катерина Миколаївна

+380462665620 inbox@cn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 26295412
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Контактна особа: Гриценко Катерина Миколаївна
+380462665620
inbox@cn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 306 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98 шт
крісла судді; лави для присутніх для залів судових засідань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Хлібопекарська, 4; м. Чернігів, пр. Перемоги, 141;м. Чернігів, вул. Мстиславська, 17; м. Бахмач, вул. Соборності,42; смт. Короп, вул. Кибальчича, 12; смт. Ріпки, вул. Святомиколаївська,94.(згідно тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених рахунків та накладних. Розрахунки по даному Договору проводяться через органи Державної казначейської служби України в безготівковій формі за фактично отриманий товар. У разі поставки товару партіями (поетапно) розрахунки за кожну партію проводяться в тому ж порядку. Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 14:09
ТД меблі 2.docx
13 серпня 2019 14:09
Додаток 1.docx
13 серпня 2019 14:09
Додаток 2.docx
13 серпня 2019 14:09
Додаток 3.docx
13 серпня 2019 14:09
Додаток 4.docx
13 серпня 2019 14:09
Додаток 5.docx
13 серпня 2019 14:09
Додаток 6.docx
13 серпня 2019 14:09
Додаток 7.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРС-ЦЕНТР" 304 968,00
UAH з ПДВ
304 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРС-ЦЕНТР"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій