Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
95 833,30 UAH
UA-2019-08-13-000950-b 146c347ff1b540e1ba882d2c309fafb7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Буфтяк Юлія Олексіївна

380442398615 y.buftyak@inforesurs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Інфоресурс"
Код ЄДРПОУ: 37533381
Вебсайт: http://www.inforesurs.gov.ua
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київ обл., Київ, О. Довженка, 3
Контактна особа: Буфтяк Юлія Олексіївна
380442398615
y.buftyak@inforesurs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 13:36
Очікувана вартість: 95 833,30 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина) - код ДК 021:2015 – 30210000-4 (Ноутбуки). 5шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, місто Київ, Київ, вулиця О.Довженка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:16
Дата відповіді: 15 серпня 2019 09:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ЗАПИТАННЯ щодо допорогової закупівлі № UA-2019-08-13-000950-b :
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?

ВІДПОВІДЬ:
Щодо торгових марок або моделей:
У додатку № 1 документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель замовником визначені технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі. Також в даному додатку зазначено, що «У разі якщо у тексті є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, воно викладається в розумінні «або еквівалент». Учасник може запропонувати предмет закупівлі, який є еквівалентним зазначеному в даному додатку до документації. При цьому «еквівалентом» вважається предмет закупівлі, який за своїм технічними, якісними характеристиками та метою призначення відповідає вимогам замовника.». Відповідно до цього, замовником приймаються до розгляду пропозиції учасників, які повністю відповідають вимогам документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі.
Щодо вказування учасниками конкретних торгових марок чи моделей запропонованого товару:
Додатком № 2 документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель замовником визначено перелік документів, які кожен учасник повинен надати через електронну систему закупівель в складі своєї пропозиції, серед яких є «Заповнена форма «Пропозиція», що додається до документації (Додаток № 3 до документації)» та «Інформаційна довідка про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі за формою, наведеною в Додатку № 1 до документації.». Наведеними у документації формами вказаних документів, які подаються учасниками в складі пропозиції, передбачено зазначення учасниками інформації щодо виробника, найменування, марки, моделі та характеристик запропонованого предмету закупівлі.
Щодо участі в процедурі закупівлі:
Документацією для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель не встановлено жодних обмежень щодо участі учасників, в тому числі платників або неплатників ПДВ, юридичних чи фізичних осіб тощо. Пропозиції учасників розглядаються та оцінюються замовником виключно на відповідність вимогам документації, встановлених замовником відповідно до об’єктивно обґрунтованих потреб згідно з чинним законодавством.
Щодо ціни пропозицій учасників:
Умовами документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель передбачено подання пропозицій учасниками із зазначенням вартості пропозиції без урахування ПДВ, відповідно оцінка пропозицій учасників в електронній системі закупівель буде здійснюватися без урахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 91 978,90
UAH
91 978,90
UAH
Документи
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович 95 600,00
UAH
95 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 16:07
Електронний підпис
20 серпня 2019 16:06
Пропозиція .pdf
20 серпня 2019 16:06
Копія витягу ПДВ.PDF
20 серпня 2019 16:06
Інформаційна довідка .pdf
20 серпня 2019 16:06
Відгук ро співнрацю.pdf
20 серпня 2019 16:06
Аналогічний договір .pdf
20 серпня 2019 16:06
Авторизаційний лист .pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 16:48
Електронний підпис
20 серпня 2019 16:46
технічна специфікація.pdf
20 серпня 2019 16:46
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 91 978,90
UAH
23 серпня 2019 12:06

Документи

23 серпня 2019 12:05
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
91 978,90
UAH
Документи

Документи

23 серпня 2019 12:05
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 19-08-28 від 28.08.19 (ноутбуки).pdf укладений
28 серпня 2019 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 110 374,68
UAH (в тому числі ПДВ 18 395,78 UAH)