Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 31710000-6 – Електронне обладнання (Рентгенівська трубка (код GMDN: 16604))
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000927-a 9f5d7ef969884e728f0f91665eed4d21
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради повідомляє, що у 2019 році було проведені дві процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015 – 31710000-6 – Електронне обладнання (Рентгенівська трубка (код GMDN: 16604)), які в свою чергу відмінені на підставі абзацу 5 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI, а саме: через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
У зв’язку з необхідністю своєчасного здійснення закупівлі, вирішено застосувати переговорну процедуру відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 12:45
Оскарження наміру укласти договір: 24 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Рентгенівська трубка (код GMDN: 16604)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару місцевий бюджет Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

13 серпня 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНМЕД УКРАЇНА"
#40914654
Переможець 1 800 000,00
UAH
13 серпня 2019 12:45

Документи

13 серпня 2019 12:45
Електронний підпис
13 серпня 2019 12:43
Протокол_намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 12:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНМЕД УКРАЇНА"
#40914654
1 800 000,00
UAH
Документи

Документи

13 серпня 2019 12:45
Електронний підпис
13 серпня 2019 12:43
Протокол_намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 11:43
Договір 202-0819.pdf укладений
27 серпня 2019 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 117 757,01 UAH)