Офісні меблі
Очікувана вартість
316 800,00 UAH
UA-2019-08-13-000873-b 52d58636e6c4413ba6001b85d12530e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження замовника: 25006, Україна, Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа замовника: Долиняк Яніна Вікторівна
380507363651
kzmsd@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:00
Очікувана вартість: 316 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 584,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Комплект офісних меблів для кабінету лікаря - 13 комплектів (стіл комп'ютерний - 2шт., шафа для одягу двухдверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.); Комплект офісних меблів для кабінету лікаря - 3 комплекта (стіл комп'ютерний - 2шт., шафа для одягу однодверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.); Комплект офісних меблів для заступника керівника - 1 комплект (стіл комп'ютерний - 1шт., шафа для одягу двухдверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.); Комплект офісних меблів для головної медичної сестри - 1 комплект (стіл комп'ютерний з приставкою- 1шт., шафа для одягу однодверна - 1шт., шафа для документів - 2шт., тумба мобільна - 1 шт.); Офісні меблі - 87шт. ( стіл комп'ютерний - 8шт., стіл письмовий однотумбовий - 15шт., шафа для одягу двухдверна - 3шт., шафа для документів - 4шт., стільці офісні 18 шт., тумба мобільна - 9шт., стелаж офісний - 30шт..
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Комплект офісних меблів для кабінету лікаря - 13 комплектів (стіл комп'ютерний - 2шт., шафа для одягу двухдверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.) Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 комплект
Комплект офісних меблів для кабінету лікаря - 3 комплекта ( стіл комп'ютерний - 2шт., шафа для одягу однодверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.). Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплект
Комплект офісних меблів для заступника керівника - 1 комплект (стіл комп'ютерний - 1шт., шафа для одягу двухдверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.). Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплект
Комплект офісних меблів для головної медичної сестри - 1 комплект ( Стіл комп'ютерний з приставкою - 1шт., шафа для одягу однодверна - 1шт., шафа для документів - 2шт., тумба мобільна - 1шт.). Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штуки
Стіл комп'ютерний. Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
15 штуки
Стіл письмовий однотумбовий. Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Шафа для одягу двухдверна.Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Шафа для документів.Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
18 штуки
Стільці офісні. Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 штуки
Тумба мобільна. Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
30 штуки
Стелаж офісний. Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 278 200,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 278 305,00
UAH з ПДВ
255 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич 285 055,00
UAH з ПДВ
255 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПЛІТ" 288 820,62
UAH з ПДВ
266 811,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАКСІ-МЕБЛІ ПРОФІ" 308 202,00
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 14:55
Довідка МВС.PDF
03 вересня 2019 17:57
sign.p7s
03 вересня 2019 17:56
Договір оновлений.PDF
03 вересня 2019 14:50
sign.p7s
30 серпня 2019 14:07
Тендерна оновлена.PDF
29 серпня 2019 09:58
sign.p7s
28 серпня 2019 19:46
29 Додаток 6 Лист-згода.PDF
28 серпня 2019 19:46
23 ВИТЯГ з ЄДР.pdf
28 серпня 2019 19:46
22 Виписка з ЄДР.PDF
28 серпня 2019 19:46
20 Копія ІПН.PDF
28 серпня 2019 19:46
19 Копія паспорту.PDF

Публічні документи

29 серпня 2019 10:32
sign.p7s

Публічні документи

29 серпня 2019 13:53
sign.p7s
29 серпня 2019 13:41
СЕС мягкая мебель.pdf
29 серпня 2019 13:41
СЕС кромка.pdf
29 серпня 2019 13:41
Sscan радіологія.pdf
29 серпня 2019 13:41
уставні та реквізити.pdf
29 серпня 2019 13:41
аналогічний договор 2.pdf
29 серпня 2019 13:41
Certificate_DSP_Kronospan.pdf
29 серпня 2019 13:40
аналогічний договор 3.pdf
29 серпня 2019 13:40
аналогічний договор 1.pdf
29 серпня 2019 13:40
лист захист довк.pdf
29 серпня 2019 13:40
лист охорона прац.pdf
29 серпня 2019 13:40
довідка про підпис.pdf
29 серпня 2019 13:40
довідка на дотримання.pdf
29 серпня 2019 13:40
гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 13:40
стул.jpg
29 серпня 2019 13:40
пропозиція.pdf
29 серпня 2019 13:40
погодження тех. вимог.pdf
29 серпня 2019 13:40
договір погоджений.pdf
29 серпня 2019 13:40
tumba mobilnaya.jpg
29 серпня 2019 13:40
stol-комп.jpg
29 серпня 2019 13:40
pismennyj stol.jpg

Публічні документи

28 серпня 2019 22:05
sign.p7s
28 серпня 2019 21:44
технічний опис.rar
28 серпня 2019 21:44
кваліфікація.rar

Публічні документи

29 серпня 2019 11:20
sign.p7s
29 серпня 2019 11:18
sign.p7s
29 серпня 2019 11:17
Dovidka_19229406880270450716.pdf.p7s
29 серпня 2019 11:17
Dovidka_19229406880270450716.pdf
29 серпня 2019 11:17
9 Виписка з ЄДР.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3390302183
Переможець 255 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3390302183
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 вересня 2019 13:42
Договір підписаний.pdf укладений
18 вересня 2019 13:41

Актуальні тендери

До пошуку