Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пepсoнaльнi кoмп’ютepи
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000763-c 075fb290b9ce412a814a71e6fc7ff738
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шешунова О. Л.

+380577028511 KH.UI.2018@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39599198
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 46
Контактна особа: Шешунова О. Л.
+380577028511
KH.UI.2018@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 11:13
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
пepсoнaльнi кoмп’ютepи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61056, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Пушкінська, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за наданий Товар проводиться Покупцем у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання асигнувань від головного розпорядника бюджетних коштів на цілі, визначені цим Договором, з урахуванням наявності фінансового ресурсу на Єдиному казначейському рахунку та за умови відсутності блокування рахунку органом Державної казначейської служби. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 17:50
ТД комп.техн.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:04
Дата відповіді: 14 серпня 2019 18:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Доброго дня! У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. Всі учасники зазвичай завжди вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. До участі в закупівлях допускаються ФОПи неплатників ПДВ, пропозиція яких розглядатиметься як остаточна.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 14 серпня 2019 12:43
Дата відповіді: 14 серпня 2019 18:16
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та з цього приводу повідомляємо наступне. За наслідками аналізу інформації розміщеної на офіційному сайті представництва Microsoft в Україні
(https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase) тендерний комітет Головного управління ДФС у Харківській області дійшов висновку щодо недоцільності внесення змін до тендерної документації. На зазначеному вище сайті, нічого не вказано про авторизаційні листи підтвердження. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Додатком 1 тендерної документації заявлено вимогу, що операційна система повинна бути ліцензійною, тобто мати всі відповідні ознаки, що передбачені для такого роду товару. Вбачається, що заявлена замовником вимога уже охоплює запропоновані Вами уточнення. Також повідомляємо, що монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання замовнику не потрібно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 890 389,80
UAH з ПДВ
890 389,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 994 680,00
UAH з ПДВ
984 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 997 982,10
UAH з ПДВ
987 981,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 997 000,00
UAH з ПДВ
997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 18:49
Електронний підпис
28 серпня 2019 18:48
Тех. часть.pdf
28 серпня 2019 18:48
Проект договору.pdf
28 серпня 2019 18:48
Право підпису.pdf
28 серпня 2019 18:48
Інші документи .pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 12:23
Електронний підпис
28 серпня 2019 12:22
Технічна частина.pdf
28 серпня 2019 12:22
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 12:22
Інші документи.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 11:09
Електронний підпис
23 серпня 2019 11:09
Технічна частина.pdf
23 серпня 2019 11:09
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 890 389,80
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:46

Документи

05 вересня 2019 09:46
Електронний підпис
05 вересня 2019 09:46
Протокол №176.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
890 389,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 09:46
Електронний підпис
05 вересня 2019 09:46
Протокол №176.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 18:07
5-09-2019 17.09.19.pdf укладений
17 вересня 2019 18:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 890 389,80
UAH (в тому числі ПДВ 148 398,30 UAH)