Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мамалигівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417659 |
Місцезнаходження: | 60364, Україна , Чернiвецька обл., МАМАЛИГА, вул. Головна, буд.48 |
Контактна особа: |
Горбенко Сергій Романович 0373352231 mamalyha_s_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 07:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 07:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 13:53 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 13:53 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за поставлений Товар, здійснюються в безготівковому порядку протягом 10-ти банківських днів з дати фактичного отримання Покупцем товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 17:39 |
Тендерна документація легковий автомобіль АЗПСМ.docx |
14 серпня 2019 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2019 17:39 |
Тендерна документація легковий автомобіль АЗПСМ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-30-000051 ● 78c40a3cd31f4162a9eb1b77f8112f2a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.10.2019 № 46
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 30.10.2019 року № 46
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-08-13-000759-c від 13.08.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-31 10:31:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент», кодом за ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-13-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому договір від 20.09.2019 №АП-1, укладений з ТОВ «Автоподіум», оприлюднений не у повному обсязі, а саме без додатку №2 (технічні та якісні характеристики), що є його невід’ємною частиною?
3. Чи виконано договір від 20.09.2019 №АП-1 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-04 17:04:27
Відповідь на запит
Пункт 1 запиту.
Оскільки голова та секретар тендерного комітету Мамалигівської сільської ради на момент публікації в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю автомобіля легкового перебували у щорічній відпустці, обов’язки щодо публікації даного оголошення виконував інший учасник тендерного комітету (про що свідчить електронний цифровий підпис), який не мав достатнього досвіду роботи на електронному майданчику. Тому, оскільки на електронному майданчику відсутня графа 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», при внесенні інформації була допущена механічна помилка – не вказано джерело фінансування. Разом з тим, повідомляємо, що Автомобіль легковий Renault Duster було закуплено за рахунок співфінансування - коштів з місцевого та державного бюджету.
Пункт 2 запиту.
На виконання даного пункту додаємо Додаток №2 до договору (технічні та якісні характеристики товару), який з технічних причин не був опублікований на сайті Уповноваженого органу 23.09.2019 року.
Пункт 3 запиту.
На виконання п.3 Вашого запиту щодо стадії виконання договору від 20.09.2019 №АП-1, додаємо видаткову накладну від 03.10.2019 року №9 та платіжні доручення №1 від 08.10.2019 року на суму 49650,00 грн. та на суму 500000,00 грн. На сьогоднішній день сільська рада проводить державну реєстрацію автомобіля легкового Renault Duster .
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі від 07 листопада 2019 повідомляємо Вам наступне: 1. 14.11.2019 року опубліковано звіт про виконання договору на закупівлю автомобіля від 20.09.2019 року №АП-1. 2. Щодо виявленого порушення абз.1 ч.3 ст.17, тендерний комітет не витребував підтвердження відповідності всім вимогам ст. 17, оскільки при розробці тендерної документації, тендерний комітет керувався положенням цього ж абзацу: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». 3. Щодо інших виявлених порушень, повідомляємо, що оскільки процедура закупівлі легкового автомобіля на сайті Уповноваженого органу завершена, а також договір про закупівлю від 20.09.2019 № АП-1 виконано, тендерний комітет не має ні технічної, ні юридичної можливості виправити вказані порушення.
2019-11-14 11:46:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
-
2019-11-15 11:54:10
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Автоподіум #37722736 |
Переможець |
549 650,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 16:15
|
договір авто.pdf | укладений |
23 вересня 2019 16:15
|
договір авто.pdf | укладений |
23 вересня 2019 16:11
|