Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000759-c ee018311e347403fad62ff59d88f317c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбенко Сергій Романович

0373352231 mamalyha_s_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мамалигівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417659
Місцезнаходження: 60364, Україна , Чернiвецька обл., МАМАЛИГА, вул. Головна, буд.48
Контактна особа: Горбенко Сергій Романович
0373352231
mamalyha_s_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 07:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 07:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:53
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:53
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент для потреб КНП "АЗПСМ села Подвірне"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60364, Україна, Чернiвецька область, МАМАЛИГІВСЬКА/С.МАМАЛИГА, вул. Головна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений Товар, здійснюються в безготівковому порядку протягом 10-ти банківських днів з дати фактичного отримання Покупцем товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 17:39
Тендерна документація легковий автомобіль АЗПСМ.docx
14 серпня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 17:39
Тендерна документація легковий автомобіль АЗПСМ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000051 ● 78c40a3cd31f4162a9eb1b77f8112f2a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.10.2019 № 46

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 30.10.2019 року № 46
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-08-13-000759-c від 13.08.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-31 10:31:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент», кодом за ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-13-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому договір від 20.09.2019 №АП-1, укладений з ТОВ «Автоподіум», оприлюднений не у повному обсязі, а саме без додатку №2 (технічні та якісні характеристики), що є його невід’ємною частиною?
3. Чи виконано договір від 20.09.2019 №АП-1 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-04 17:04:27

Відповідь на запит

Пункт 1 запиту.
Оскільки голова та секретар тендерного комітету Мамалигівської сільської ради на момент публікації в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю автомобіля легкового перебували у щорічній відпустці, обов’язки щодо публікації даного оголошення виконував інший учасник тендерного комітету (про що свідчить електронний цифровий підпис), який не мав достатнього досвіду роботи на електронному майданчику. Тому, оскільки на електронному майданчику відсутня графа 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», при внесенні інформації була допущена механічна помилка – не вказано джерело фінансування. Разом з тим, повідомляємо, що Автомобіль легковий Renault Duster було закуплено за рахунок співфінансування - коштів з місцевого та державного бюджету.

Пункт 2 запиту.
На виконання даного пункту додаємо Додаток №2 до договору (технічні та якісні характеристики товару), який з технічних причин не був опублікований на сайті Уповноваженого органу 23.09.2019 року.

Пункт 3 запиту.
На виконання п.3 Вашого запиту щодо стадії виконання договору від 20.09.2019 №АП-1, додаємо видаткову накладну від 03.10.2019 року №9 та платіжні доручення №1 від 08.10.2019 року на суму 49650,00 грн. та на суму 500000,00 грн. На сьогоднішній день сільська рада проводить державну реєстрацію автомобіля легкового Renault Duster .

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі від 07 листопада 2019 повідомляємо Вам наступне: 1. 14.11.2019 року опубліковано звіт про виконання договору на закупівлю автомобіля від 20.09.2019 року №АП-1. 2. Щодо виявленого порушення абз.1 ч.3 ст.17, тендерний комітет не витребував підтвердження відповідності всім вимогам ст. 17, оскільки при розробці тендерної документації, тендерний комітет керувався положенням цього ж абзацу: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». 3. Щодо інших виявлених порушень, повідомляємо, що оскільки процедура закупівлі легкового автомобіля на сайті Уповноваженого органу завершена, а також договір про закупівлю від 20.09.2019 № АП-1 виконано, тендерний комітет не має ні технічної, ні юридичної можливості виправити вказані порушення.

2019-11-14 11:46:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

-

2019-11-15 11:54:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум 549 650,00
UAH з ПДВ
549 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Фаворит Авто 549 700,00
UAH з ПДВ
549 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 17:45
Електронний підпис
06 вересня 2019 18:23
Довідка МВС.rar
06 вересня 2019 18:23
Довідка ДФС.rar
28 серпня 2019 20:20
Електронний підпис
28 серпня 2019 09:10
Електронний підпис
28 серпня 2019 09:08
Сертифікат СТО.PDF
28 серпня 2019 09:08
Копія Опису та Статуту.PDF
26 серпня 2019 22:57
Витяг 16.07.PDF
26 серпня 2019 22:57
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2019 22:57
Лист-відгук .pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 19:45
Електронний підпис
28 серпня 2019 19:43
дилерська угода.pdf
28 серпня 2019 19:43
частина 3.zip
28 серпня 2019 19:43
частина 2.zip
28 серпня 2019 19:43
частина 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автоподіум

ТОВ ТД Фаворит Авто

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автоподіум
#37722736
Переможець 549 650,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум
#37722736
549 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 11:09
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 11:08
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 16:12
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 16:15
договір авто.pdf укладений
23 вересня 2019 16:15
договір авто.pdf укладений
23 вересня 2019 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 549 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 608,33 UAH)