Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000759-c ee018311e347403fad62ff59d88f317c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Мамалигівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417659
Місцезнаходження замовника: 60364, Україна, Чернiвецька обл., МАМАЛИГА, вул. Головна, буд.48
Контактна особа замовника: Горбенко Сергій Романович
0373352231
mamalyha_s_rada@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 07:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:53
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:53
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент для потреб КНП "АЗПСМ села Подвірне"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60364, Україна, Чернiвецька область, МАМАЛИГІВСЬКА/С.МАМАЛИГА, вул. Головна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений Товар, здійснюються в безготівковому порядку протягом 10-ти банківських днів з дати фактичного отримання Покупцем товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000051 ● 78c40a3cd31f4162a9eb1b77f8112f2a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-30 16:46:05
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.10.2019 № 46

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 30.10.2019 року № 46
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-08-13-000759-c від 13.08.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-31 10:31:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент», кодом за ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-13-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому договір від 20.09.2019 №АП-1, укладений з ТОВ «Автоподіум», оприлюднений не у повному обсязі, а саме без додатку №2 (технічні та якісні характеристики), що є його невід’ємною частиною?
3. Чи виконано договір від 20.09.2019 №АП-1 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-04 17:04:27

Відповідь на запит

Пункт 1 запиту.
Оскільки голова та секретар тендерного комітету Мамалигівської сільської ради на момент публікації в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю автомобіля легкового перебували у щорічній відпустці, обов’язки щодо публікації даного оголошення виконував інший учасник тендерного комітету (про що свідчить електронний цифровий підпис), який не мав достатнього досвіду роботи на електронному майданчику. Тому, оскільки на електронному майданчику відсутня графа 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», при внесенні інформації була допущена механічна помилка – не вказано джерело фінансування. Разом з тим, повідомляємо, що Автомобіль легковий Renault Duster було закуплено за рахунок співфінансування - коштів з місцевого та державного бюджету.

Пункт 2 запиту.
На виконання даного пункту додаємо Додаток №2 до договору (технічні та якісні характеристики товару), який з технічних причин не був опублікований на сайті Уповноваженого органу 23.09.2019 року.

Пункт 3 запиту.
На виконання п.3 Вашого запиту щодо стадії виконання договору від 20.09.2019 №АП-1, додаємо видаткову накладну від 03.10.2019 року №9 та платіжні доручення №1 від 08.10.2019 року на суму 49650,00 грн. та на суму 500000,00 грн. На сьогоднішній день сільська рада проводить державну реєстрацію автомобіля легкового Renault Duster .

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі від 07 листопада 2019 повідомляємо Вам наступне: 1. 14.11.2019 року опубліковано звіт про виконання договору на закупівлю автомобіля від 20.09.2019 року №АП-1. 2. Щодо виявленого порушення абз.1 ч.3 ст.17, тендерний комітет не витребував підтвердження відповідності всім вимогам ст. 17, оскільки при розробці тендерної документації, тендерний комітет керувався положенням цього ж абзацу: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». 3. Щодо інших виявлених порушень, повідомляємо, що оскільки процедура закупівлі легкового автомобіля на сайті Уповноваженого органу завершена, а також договір про закупівлю від 20.09.2019 № АП-1 виконано, тендерний комітет не має ні технічної, ні юридичної можливості виправити вказані порушення.

2019-11-14 11:46:49

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Мамалигівська сільська рада, 04417659, Україна, МАМАЛИГА, вул. Головна, буд.48
  2. Інформація про предмет закупівлі: Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент для потреб КНП "АЗПСМ села Подвірне", 550000UAH, 34110000-1, ДК021, 1, од.
  3. Інформація про оприлюднення: ee018311e347403fad62ff59d88f317c, 2019-08-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Мамалигівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 12.08.2019 №39); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.08.2019; пропозиція ТОВ «Автоподіум»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.09.2019 №43; повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2019; договір від 20.09.2019 № АП-1; пояснення Замовника, отримане 04.11.2019 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено термін, з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Крім того, Замовником на порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, в тендерній документації не встановлені вимоги про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Також, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником вимагається дотримання учасниками нормативно-правових документів, зокрема, Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16 вересня 2015р. №549/2015, при тому, що зазначений документ втратив чинність. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник не оприлюднив Додаток 2 (технічні та якісні характеристики) до договору від 20.09.2019 № АП-1, який відповідно до пункту 2.4 даного договору є невід’ємною його частиною, чим порушив норми абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу даних єдиного веб порталу використання публічних коштів E-DATA Замовником здійснено оплату 09.10.2019 за договором від 20.09.2019 № АП-1 на загальну суму 549 650,00 грн. згідно видаткової накладної від 03.10.2019 № 3016. Враховуючи зазначене, в ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень з питань виконання договору від 20.09.2019 № АП-1 та причин його оприлюднення не в повному обсязі (без Додатку 2 до даного договору), тому Замовнику 31.10.2019 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень. Відповідно до пояснень Замовника, договір від 20.09.2019 № АП-1 виконано в повному обсязі, здійснюється державна реєстрація автомобіля легкового Renault Duster, а Додаток 2 до даного договору не оприлюднено з технічних причин. Отже, договір від 20.09.2019 № АП-1 повністю виконаний, а Замовник на порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив звіт про виконання договору., 07 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимоги пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пунктів 2 і 10 частини другої статті 22, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзаців восьмого та десятого частини першої статті 10 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

-

2019-11-15 11:54:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум 549 650,00
UAH з ПДВ
549 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Фаворит Авто 549 700,00
UAH з ПДВ
549 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 17:45
sign.p7s
06 вересня 2019 18:23
Довідка МВС.rar
06 вересня 2019 18:23
Довідка ДФС.rar
28 серпня 2019 20:20
sign.p7s
28 серпня 2019 09:10
sign.p7s
28 серпня 2019 09:08
Сертифікат СТО.PDF
28 серпня 2019 09:08
Копія Опису та Статуту.PDF
26 серпня 2019 22:57
Витяг 16.07.PDF
26 серпня 2019 22:57
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2019 22:57
Лист-відгук .pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 19:45
sign.p7s
28 серпня 2019 19:43
дилерська угода.pdf
28 серпня 2019 19:43
частина 3.zip
28 серпня 2019 19:43
частина 2.zip
28 серпня 2019 19:43
частина 1.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автоподіум
#37722736
Переможець 549 650,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум
#37722736
549 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 вересня 2019 16:15
договір авто.pdf укладений
23 вересня 2019 16:15
договір авто.pdf укладений
23 вересня 2019 16:11
sign.p7s укладений
14 листопада 2019 11:09
sign.p7s укладений
14 листопада 2019 11:08
sign.p7s укладений
04 листопада 2019 16:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 549 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 608,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку