Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О100401 /Київ-Ревне-Рогозів/-с. Гора км 0+000 - км 1+850
Очікувана вартість
20 530 152,00 UAH
UA-2019-08-13-000722-a bfea0158e99b4af58a5ecd0f77400995
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 13:33
Очікувана вартість: 20 530 152,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 530,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 102000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О100401 /Київ-Ревне-Рогозів/-с. Гора км 0+000 - км 1+850 (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, -, автомобільна дорога О100401 /Київ-Ревне-Рогозів/-с. Гора км 0+000 - км 1+850
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 11:39
ТД.PDF
13 серпня 2019 11:38
Додатки до ТД.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-13-000722-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 07 жовтня 2019 14:13
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2019 13:52
Рішення від 09.10.2019 №14519 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 13:52
Рішення від 25.10.2019 №15459.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 22:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом виконано рішення
Дата виконання рішення замовником: 01 листопада 2019 18:06
Номер скарги: UA-2019-08-13-000722-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 05 листопада 2019 19:02
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2019 21:47
рішення від 08.11.2019 № 16297 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 21:47
рішення від 25.11.2019 № 17292.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 00:45

Документи подані скаржником

07 жовтня 2019 14:13
Скарга.pdf

Документи подані замовником

17 жовтня 2019 14:31
DOC002.PDF

Документи подані скаржником

05 листопада 2019 19:02
Платіжне доручення.pdf
05 листопада 2019 19:02
Скарга.pdf

Документи подані замовником

12 листопада 2019 12:40
DOC.PDF

Документи Органу Оскарження

29 листопада 2019 00:45
рішення від 25.11.2019 № 17292.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 19 468 731,79
UAH з ПДВ
14 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 16 898 099,27
UAH з ПДВ
15 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 19 240 297,79
UAH з ПДВ
16 889 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 18 499 999,99
UAH з ПДВ
17 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій" 20 224 390,80
UAH з ПДВ
18 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 09:40
Електронний підпис
04 вересня 2019 09:29
Електронний підпис
04 вересня 2019 09:27
2 Інші документи.pdf
04 вересня 2019 09:27
1 Інші документи.rar
03 вересня 2019 20:41
Електронний підпис

Публічні документи

04 вересня 2019 09:45
Електронний підпис
04 вересня 2019 09:43
Гарантійний.pdf
04 вересня 2019 09:42
Згода.pdf
04 вересня 2019 09:42
графік.pdf
04 вересня 2019 09:42
Гарантійний.pdf
04 вересня 2019 09:38
Файл №5 Інші документи.rar
03 вересня 2019 19:55
Електронний підпис
03 вересня 2019 19:54
Файл №5 Інші документи.rar
03 вересня 2019 19:53
Файл №3 Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

КП БРР "Благоустрій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Рішення скасоване 14 500 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 18:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Рішення скасоване 15 999 999,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 18:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Відхилено 14 500 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 18:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Переможець 15 999 999,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 18:05

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

02 жовтня 2019 14:11
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:10
Протокол 498.PDF
12 вересня 2019 14:32
Електронний підпис
05 вересня 2019 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

01 листопада 2019 18:04
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:04
Протокол 659.PDF
01 листопада 2019 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
15 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 15:20
Додаткова угода №3 від 23.07.2020.PDF зміни до договору
24 липня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 15:09
Додаткова угода №2 від 10.07.2020.PDF зміни до договору
10 липня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 08:29
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
06 травня 2020 08:28
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 17:32
DOC001.PDF зміни до договору
12 грудня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 11:18
№395-19.PDF укладений
05 грудня 2019 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Правильний варіант додатку №3-19
Номер договору про закупівлю: №395-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №395-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №2, Додаток №3-20 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: №395-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 3-20 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №395-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 975 428,89
UAH (в тому числі ПДВ 2 662 571,48 UAH)