Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22 |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав +38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 14:13 |
Очікувана вартість: | 3 298 104,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 490,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 98943.12 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 16:58 |
ТД_ВЛ8.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-09-000030 ● 25d7a6497d224ac29e88d2d69431470e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2020 № 56-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.12.2020 № 56-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2019-08-13-000715-c від 13.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-21 10:59:47
Запит на надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», що проведена Регіональною філією "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-13-000715-c), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 23.09.2019 № ДОН/НХ-19447/НЮ-В (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, враховуючи, що згідно пункту 16.1 розділу 16 Договору та додаткової угод № 2 від 28.12.2019 термін його дії до 31.03.2020 року.
У разі, якщо Договір виконаний, просимо надати пояснення стосовно відсутності в електронній системі закупівель, оприлюдненого відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.09.2019), звіту про виконання договору.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-22 11:08:17
Запасні частини до електровозів ВЛ-8
У зв'язку з реформуванням служби замовника закупівлі порядок формування звітності був порушений. Служба замоник своєчасно не надала звіт для публікації. На теперішній час проведено роботу щодо недопущення подібних порушень. Звіт про виконання було додано на веб-портал Уповноваженого оргагу одразу після його надання службою замовником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На теперішній час проведено роботу щодо недопущення подібних порушень. До винних осіб будуть застосовані заходи дисциплінарного впливу згідно чинного законодавства.
2021-01-05 16:49:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Порушення вимоги частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури закупівлі.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" |
3 298 104,00
UAH з ПДВ
|
3 298 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим» |
3 298 104,00
UAH з ПДВ
|
3 298 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838 |
Переможець |
3 298 104,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 12:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 11:05
|
Звіт Елтранс.pdf | укладений |
22 грудня 2020 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 14:45
|
19447ДУ (1).PDF | зміни до договору |
02 січня 2020 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2019 09:44
|
Сканировать10003 (1).PDF | зміни до договору |
04 листопада 2019 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 16:12
|
19447_ЕЛТРАНС УКРАЇНА.PDF | укладений |
24 вересня 2019 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | Дон/НХ-19447/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити договір специфікацією №2 до договору, на суму 647424,00 грн., що не перевищує 20% від поточної суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | Дон/НХ-19447/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |