Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021-2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху/ запасні частини до електровозів ВЛ-8
Очікувана вартість
3 298 104,00 UAH
UA-2019-08-13-000715-c cbf4d74b558d44b2b7fd652728099a8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав

+38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа: Погребняк Станислав
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:13
Очікувана вартість: 3 298 104,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 490,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до електровозів ВЛ-8.(Підвіска РП-8 ,Рамка верхня КП-35 ,Передача тягова КМБ-1, Вузол шаровий ШУ-8, Шестерня ліва, Шестерня Е 96-37-12-00. Згідно Додатку 4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 шт
Запасні частини до електровозів ВЛ-8.(Підвіска РП-8 ,Рамка верхня КП-35 ,Передача тягова КМБ-1, Вузол шаровий ШУ-8, Шестерня ліва, Шестерня Е 96-37-12-00. Згідно Додатку 4 тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 17:54
Електронний підпис
13 серпня 2019 16:58
ТД_ВЛ8.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-09-000030 ● 25d7a6497d224ac29e88d2d69431470e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2020 № 56-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.12.2020 № 56-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2019-08-13-000715-c від 13.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-21 10:59:47

Запит на надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», що проведена Регіональною філією "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-13-000715-c), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 23.09.2019 № ДОН/НХ-19447/НЮ-В (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, враховуючи, що згідно пункту 16.1 розділу 16 Договору та додаткової угод № 2 від 28.12.2019 термін його дії до 31.03.2020 року.
У разі, якщо Договір виконаний, просимо надати пояснення стосовно відсутності в електронній системі закупівель, оприлюдненого відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.09.2019), звіту про виконання договору.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-22 11:08:17

Запасні частини до електровозів ВЛ-8

У зв'язку з реформуванням служби замовника закупівлі порядок формування звітності був порушений. Служба замоник своєчасно не надала звіт для публікації. На теперішній час проведено роботу щодо недопущення подібних порушень. Звіт про виконання було додано на веб-портал Уповноваженого оргагу одразу після його надання службою замовником.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На теперішній час проведено роботу щодо недопущення подібних порушень. До винних осіб будуть застосовані заходи дисциплінарного впливу згідно чинного законодавства.

2021-01-05 16:49:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Порушення вимоги частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" 3 298 104,00
UAH з ПДВ
3 298 104,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим» 3 298 104,00
UAH з ПДВ
3 298 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
Переможець 3 298 104,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 12:53

Документи

03 вересня 2019 12:53
Електронний підпис
03 вересня 2019 12:52
19290-1 акцепт 1 уч.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
3 298 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2019 12:53
Електронний підпис
03 вересня 2019 12:52
19290-1 акцепт 1 уч.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 16:12
19447_ЕЛТРАНС УКРАЇНА.PDF укладений
24 вересня 2019 16:12
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:05
Звіт Елтранс.pdf укладений
22 грудня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 14:45
19447ДУ (1).PDF зміни до договору
02 січня 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 09:44
Сканировать10003 (1).PDF зміни до договору
04 листопада 2019 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: Дон/НХ-19447/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити договір специфікацією №2 до договору, на суму 647424,00 грн., що не перевищує 20% від поточної суми договору.
Номер договору про закупівлю: Дон/НХ-19447/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 945 528,00
UAH (в тому числі ПДВ 657 588,00 UAH)