Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Валерія Лобановського, ПВ-6245, ПВ-6252, ПВ-6308, ПВ-6343, ПВ-6410, ПВ-6425, ПВ-6430, ПВ-6655, ПВ-6687, ПВ-6688 в Солом'янському та Голосіївському районах м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
10 217 698,80 UAH
UA-2019-08-13-000607-b ae4b7faa34cd42f1b9bcca11a935e030
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:50
Очікувана вартість: 10 217 698,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Валерія Лобановського, ПВ-6245, ПВ-6252, ПВ-6308, ПВ-6343, ПВ-6410, ПВ-6425, ПВ-6430, ПВ-6655, ПВ-6687, ПВ-6688 в Солом'янському та Голосіївському районах м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, просп. Валерія Лобановського, ПВ-6245, ПВ-6252, ПВ-6308, ПВ-6343, ПВ-6410, ПВ-6425, ПВ-6430, ПВ-6655, ПВ-6687, ПВ-6688 в Солом'янському та Голосіївському районах м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" 9 453 604,64
UAH з ПДВ
9 453 604,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 9 761 598,54
UAH з ПДВ
9 761 598,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 9 794 547,18
UAH з ПДВ
9 794 547,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 09:32
Кваліфікація ч. 5.rar
29 серпня 2019 09:32
Кваліфікація ч. 4.rar
29 серпня 2019 09:32
Кваліфікація ч. 3.rar
29 серпня 2019 09:32
Квалификация ч. 2.rar
29 серпня 2019 09:32
Квалификация ч. 1.rar
29 серпня 2019 09:32
Комерційна пропозиція.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 21:44
sign.p7s
13 вересня 2019 21:44
sign.p7s
13 вересня 2019 19:32
ЛИСТ про відмову.pdf
13 вересня 2019 19:31
Довідка ДФС 12.09.pdf
13 вересня 2019 19:30
Довідка МВС 11.09.pdf
29 серпня 2019 09:15
sign.p7s
29 серпня 2019 09:12
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 серпня 2019 09:12
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 7.pdf
29 серпня 2019 09:12
7. ДОВІДКА про Учасника.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Статут 2017.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Статут 2016.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Витяг.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Протокол №2.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Наказ №2.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Наказ №1.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Протокол №1.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Опис 2016 425932254099.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Опис 2017 355936830678.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
29 серпня 2019 09:12
6.Витяг з Протоколу №1.pdf
29 серпня 2019 09:12
1.2. Договір Вишневе.pdf
29 серпня 2019 09:12
1.1. Договір Кемського.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 12:35
sign.p7s
27 серпня 2019 18:17
sign.p7s
27 серпня 2019 18:16
348_Цінова_пропозиція.pdf
27 серпня 2019 18:16
347_ТЗ.pdf
27 серпня 2019 18:16
342_Лист_згода_ДП.pdf
27 серпня 2019 18:15
337_Гарант_лист_ТД_90_дн.pdf
27 серпня 2019 18:15
335_Гарант_лист_роботи.pdf
27 серпня 2019 18:15
340_Лист_Осн_мат.pdf
27 серпня 2019 18:15
315 Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2019 18:15
345_Лист_не_АТ.pdf
27 серпня 2019 18:15
339_Дов_правомочн_ТП_ДП.pdf
27 серпня 2019 18:15
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
27 серпня 2019 18:15
320 Лист про санкції.pdf
27 серпня 2019 18:15
Протокол _ 1.pdf
27 серпня 2019 18:15
322 Довідка ст. 17.pdf
27 серпня 2019 18:15
346_Розясн_щодо_ліценз.pdf
27 серпня 2019 18:15
323 Довідка ст. 17.pdf
27 серпня 2019 18:15
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 серпня 2019 18:15
Договір_оренди_БМ.pdf
27 серпня 2019 18:15
Договор_оренди_29-05_19-БК.pdf
27 серпня 2019 18:15
Дог_субаренди_5_база.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"
#38897076
Відхилено 9 453 604,64
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Рішення скасоване 9 761 598,54
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Відхилено 9 761 598,54
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:54
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
Переможець 9 794 547,18
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:57

Документи

03 вересня 2019 16:03
sign.p7s
03 вересня 2019 16:02
Протокол відхилення 1.pdf

Документи

18 вересня 2019 16:53
sign.p7s
18 вересня 2019 16:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
9 794 547,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 жовтня 2019 11:18
Договір №115-КР від 07.10.2019.pdf укладений
08 жовтня 2019 11:17
sign.p7s укладений
22 травня 2020 15:39
ЗВІТ про виконання договору 115-КР1.pdf укладений
22 травня 2020 15:23
sign.p7s зміни до договору
14 травня 2020 18:03
ДУ№5 до дог №115-КР від 07.10.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2020 18:02
sign.p7s зміни до договору
24 березня 2020 12:00
ДУ_№4_вiд_23.03.2020_року_Лобановс_кого.pdf зміни до договору
24 березня 2020 11:58
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 18:57
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
02 січня 2020 18:56
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 16:09
ДУ №2 від 27.12.2019 р. до Дог. №115-КР від 07.10.2019 р..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:04
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2019 10:20
ДУ №1 від 03.12.2019.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В розділі 24 Договору «Місцезнаходження та платіжні реквізити Сторін» реквізити Підрядника викласти в новій редакції, а саме: ПІДРЯДНИК: ТОВ "БК "БАК УКРАЇНА" Код ЄДРПОУ 42079874 03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука,12 р/р 37126011703210 в Держказначейська служба України, м.Київ Код банку 820172 п/р UA963805260000026001001068341 в ПАТ "КБ "ГЛОБУС" у м. Києві Код банку 380526 ІПН 420798726592 Витяг з реєстру платників ПДВ №1826594501674 тел. (044)227-75-78
Номер договору про закупівлю: 115-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 9736654,81 (Дев'ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч шістсот п'ятдесят чотири грн. 81 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1622775,80 (Один мільйон шістсот двадцять дві тисячі сімсот сімдесят п'ять грн. 80 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 9736654,81 (Дев'ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч шістсот п'ятдесят чотири грн. 81 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1622775,80 (Один мільйон шістсот двадцять дві тисячі сімсот сімдесят п'ять грн. 80 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 115-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер договору про закупівлю: 115-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Розділ 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» реквізити Підрядника, а саме: Замовник: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» Код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA798201720344321002100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 свідоцтво платника ПДВ 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Підрядник : ТОВ "БК "БАК УКРАЇНА" Код ЄДРПОУ 42079874 03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука,12 п/р UA963805260000026001001068341 в ПАТ "КБ "ГЛОБУС" у м. Києві Код банку 380526 ІПН 420798726592 Витяг з реєстру платників ПДВ №1826594501674 тел. (044)227-75-78 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 9736654,81 (Дев’ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч шістсот п’ятдесят чотири грн. 81 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1622775,80 (Один мільйон шістсот двадцять дві тисячі сімсот сімдесят п’ять грн. 80 коп.) з яких: - 6944306,34 (Шість мільйонів дев’ятсот сорок чотири тисячі триста шість грн. 68 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 1157384,39 (Один мільйон сто п’ятдесят сім тисяч триста вісімдесят чотири грн. 39 коп.) гривень , фінансувалось з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 2792348,47 (Два мільйони сімсот дев’яносто дві тисячі триста сорок вісім грн. 47 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 465391,41 (Чотириста шістдесят п’ять тисяч триста дев’яносто одна грн. 41 коп.) гривень , фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №441 Про капітальний ремонт об’єктів , що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) » 3. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 115-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що: 1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Валерія Лобановського, ПВ-6245, ПВ-6252, ПВ-6308, ПВ-6343, ПВ-6410, ПВ-6425, ПВ-6430, ПВ-6655, ПВ-6687, ПВ-6688 в Солом'янському та Голосіївському районах м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків між Замовником і Підрядником, а саме на суму 9736654,81 (Дев’ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч шістсот п’ятдесят чотири грн. 81 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1622775,80 (Один мільйон шістсот двадцять дві тисячі сімсот сімдесят п’ять грн. 80 коп.). 1.2. Виконані Підрядником Роботи по Договору в сумі - 6944306,34 (Шість мільйонів дев’ятсот сорок чотири тисячі триста шість грн. 68 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 1157384,39 (Один мільйон сто п’ятдесят сім тисяч триста вісімдесят чотири грн. 39 коп.) гривень, профінансовані і оплачені Замовником з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року № 427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями»; 1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 2792348,47 (Два мільйони сімсот дев’яносто дві тисячі триста сорок вісім грн. 47 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 465391,41 (Чотириста шістдесят п’ять тисяч триста дев’яносто одна грн. 41 коп.) гривень, фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»; 1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік; 1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в сумі 2792348,47 (Два мільйони сімсот дев’яносто дві тисячі триста сорок вісім грн. 47 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 465391,41 (Чотириста шістдесят п’ять тисяч триста дев’яносто одна грн. 41 коп.) гривень, здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків №1/115-КР від 14.05.2020 року між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків), що додається до цієї Угоди. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить становить 9736654,81 (Дев’ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч шістсот п’ятдесят чотири грн. 81 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1622775,80 (Один мільйон шістсот двадцять дві тисячі сімсот сімдесят п’ять грн. 80 коп.) гривень., з яких: - 6944306,34 (Шість мільйонів дев’ятсот сорок чотири тисячі триста шість грн. 68 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 1157384,39 (Один мільйон сто п’ятдесят сім тисяч триста вісімдесят чотири грн. 39 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 2792348,47 (Два мільйони сімсот дев’яносто дві тисячі триста сорок вісім грн. 47 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 465391,41 (Чотириста шістдесят п’ять тисяч триста дев’яносто одна грн. 41 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». 4. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 115-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 736 654,81
UAH (в тому числі ПДВ 1 622 775,80 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку