Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади(Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету.)
Очікувана вартість
3 999,00 UAH
UA-2019-08-13-000551-a d39475e508bb4efa9ebdd1a657a61381
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Згідно договору. Вид предмета закупівлі- товар. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% після поставки товару на протязі 20 банківських днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Холодильник 2 кам. Smart BRM 210 W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул.Гереїв Холодноярців 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору. Вид предмета закупівлі- товар. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% після поставки товару на протязі 20 банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

13 серпня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 11:02
Рішення № 227.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Коваленко Роман Володимирович
#3129903237
Переможець 3 999,00
UAH
13 серпня 2019 11:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 11:05
Договір ст.1.pdf укладений
13 серпня 2019 11:04
Договір ст.2.pdf укладений
13 серпня 2019 11:04