Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дверні блоки металеві протипожежні
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000488-a 6c27a95d61874db689ae7f80c8e4881f
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сольська

+380512531893 tender@mk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40108735
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5
Контактна особа: Оксана Сольська
+380512531893
tender@mk.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 17:15
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:10
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 одиниця
Дверні блоки металеві протипожежні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:39
додаток 4(із змінами).docx
16 серпня 2019 16:39
зміни.docx
13 серпня 2019 10:50
додатки 5, 6.docx
13 серпня 2019 10:49
додаток 2.docx
13 серпня 2019 10:49
додаток 1.docx
13 серпня 2019 10:49
додаток 4.docx
13 серпня 2019 10:49
Додаток 3 (проект договору).doc
13 серпня 2019 10:49
ТД_двері.docx
22 серпня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:39
додаток 4(із змінами).docx
16 серпня 2019 16:39
зміни.docx
13 серпня 2019 10:50
додатки 5, 6.docx
13 серпня 2019 10:49
додаток 2.docx
13 серпня 2019 10:49
додаток 1.docx
13 серпня 2019 10:49
додаток 4.docx
13 серпня 2019 10:49
Додаток 3 (проект договору).doc
13 серпня 2019 10:49
ТД_двері.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Противопожарные двери
Дата подання: 14 серпня 2019 09:43
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:24
Добрый день! Подскажите, какие нужны двери EI 30 или EI 60? Нужна установка данных дверей ?
Відповідь: межа вогнестійкості 0,6 години визначена у відповідності до вимог п. 208 постанови КМУ від 18.12.2013 № 939 «Про затвердження порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях». Цей показник є визначальним. Показник втрати цілісності (Е) та показник втрати теплоізоляції (І), підтверджений відповідним сертифікатом, визначає учасник
Умови участі
Дата подання: 14 серпня 2019 10:53
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:30
Доброго дня, Ви пишете - Тендерна пропозиція повинна бути обов’язково підписана уповноваженою особою учасника шляхом накладення ЕЦП, після заповнення електронних форм з окремими поля-ми та завантаження необхідних файлів з електронними документами. - ОБОВ"ЯЗКОВО - але я беру участь в торгах без ЕЦП, може десь не побачив в тексті, але питання - я що не можу брати участь в торгах як шо не маю ЕЦП?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до ч.3ст.12 ЗУ "Про публічні закупівлі" створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути обов’язково підписана шляхом накладення ЕЦП. Отже у випадку невиконання вимоги тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 4 ч.1 ст.30 Закону як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Дані
Дата подання: 14 серпня 2019 13:48
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:32
Доброго дня, в п. 16 та 18 розміри вказані 2004 та відповідно 2002мм - це вірно або помилка?/2000 можливо?/ А як буи с замірами - запит в тендері та реальні розміри будуть різнитись? Дякую.
Відповідь: У п.п. 5,6 Додатку 4 до тендерної документації вказано про те, що у ціну пропозиції повинні входити ЗАМІР, ДОСТАВКА, РОЗВАНТАЖЕННЯ та про те, що додатково необхідно провести заміри (підтверджується гарантійним листом учасника), адреси будуть надані Замовником після визначення переможця.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-000488-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "ПКФ "УКРТЕХНОСЕРВИС", Код ЄДРПОУ:32190851
Дата подання: 14 серпня 2019 15:34
Тех. умови
Доброго дня. В Тех. специфікації Ви зазначаєте - Вхідні коробки повинні бути укріплені у дверному прорізі сталевими скобами із смуги завтовшки 3 мм, привареними до закладних деталей в отворі, металевідверні коробки приварюються до цих закладних деталей. Кількість закладних деталей по висоті дверного отвору повинна бути не менше ніж 4, по ширині - не менше ніж 3. - але, згідно ДСТУ та Регламенту з монтажу затвердженим ДСНС дверні коробки кріплять через монтажні пластини на анкерне кріплення, монтаж протипожежних дверей "на сварку" заборонено. Просимо внести корективи згідно норм чинного законодавства. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2019 16:36
1. Враховуючи, що у п. 5 Додатку 4 до тендерної документації Замовником (ГУНП) зазначено, що у ціну пропозиції повинні входити тільки ЗАМІР, ДОСТАВКА, РОЗВАНТАЖЕННЯ (установка не входить), потрібно внести зміни у Додаток 4.
Номер вимоги: UA-2019-08-13-000488-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНАРІ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:40145379
Дата подання: 19 серпня 2019 10:47
Технічні умови
Доброго дня! Згідно Додатку 4 тендерної документації двері протипожежні повинні бути обладнані двома різними замками (врізний з механічною фіксацією та ручкою, додатковий верхній сувальний (автоматичний накладний, в дверях п.17 електричний накладний). Повідомляємо Вам, що двері металеві протипожежні виготвляються відповідно до ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та згідно розділу 5 технічні вимоги мають бути оснащені механічними замками типу "антипаніка", які дозволяють відкрити двері простим натисканням на неї будь-якою частиною тіла та обов`язково доводчиками. Встановлення додаткових замків на протипожежні двері є порушенням технічних вимог та державних стандартів. Вимагаємо внести зміни до технічних умов!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 17:11
при підготовці технічних вимог до тендерної документації використовувались документи в сфері охорони державної таємниці: ДБН В.2.2-14-2004 та Порядок організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджений постановою КМУ № 939 від 18.12.2013
Номер вимоги: UA-2019-08-13-000488-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІНАРІ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:40145379
Дата подання: 18 вересня 2019 12:24
Невідповідність тендерної пропозиції
Детальний опис у прикріпленому файлі
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 12:24
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 170 000,00
UAH з ПДВ
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 195 500,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ДВЕРНІ СИСТЕМИ" 211 176,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНАРІ-ГРУП" 217 693,98
UAH з ПДВ
217 693,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 15:12
Специфікація.pdf
09 вересня 2019 15:12
Пропозиція.pdf
05 вересня 2019 17:12
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:54
Захист ПД.pdf
05 вересня 2019 16:54
Лист-згода доставка.pdf
05 вересня 2019 16:54
Договір.pdf
05 вересня 2019 16:54
Витяг єд податку.jpg
05 вересня 2019 16:54
Висновок СЕС.pdf
05 вересня 2019 16:54
Протокол.pdf
05 вересня 2019 16:54
Технічний паспорт.pdf
05 вересня 2019 16:54
Сертифікати.pdf
05 вересня 2019 16:54
Пояснювальна записка.pdf
05 вересня 2019 16:54
ст 17.pdf
05 вересня 2019 16:54
Довідка про досвід.pdf
05 вересня 2019 16:54
Реєстр.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 20:30
Електронний підпис
17 вересня 2019 20:29
Довідка2.pdf
17 вересня 2019 10:51
Відсутність судимості.pdf
05 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:37
Проект договору.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка СЕС.PDF
05 вересня 2019 15:37
Сертифікат дилера 2019.PDF
05 вересня 2019 15:37
Лист-грантія заміри.PDF
05 вересня 2019 15:37
Пояснювальна записка.PDF
05 вересня 2019 15:37
Лист-згода витрати.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка щодо санкцій.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка частина 2 ст.17.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка п.10 ст.17.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка п.8 ст.17.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка п.7 ст.17.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка п.5 ст.17.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка п.4 ст.17.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка п.2 ст.17.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка п.1 ст.17.PDF
05 вересня 2019 15:37
Лист-згода перс.дані.PDF
05 вересня 2019 15:37
Довідка про Статут.PDF
05 вересня 2019 15:37
Витяг РПЄП.PDF
05 вересня 2019 15:37
Витяг ЭДР юр. осіб.PDF
05 вересня 2019 15:37
Відомості про учасника.PDF
05 вересня 2019 15:37
Тендерна пропозиція.PDF
05 вересня 2019 15:37
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

04 вересня 2019 16:31
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:16
Реєстр документів.pdf
04 вересня 2019 16:16
Лист _згода.pdf
04 вересня 2019 16:16
Скан проект договору.pdf
04 вересня 2019 16:16
Угода від забруднення.pdf
04 вересня 2019 16:16
ПДВ.pdf
04 вересня 2019 16:16
витяг 18_01_19.rar
04 вересня 2019 16:15
Скан копія статуту.rar
04 вересня 2019 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 16:15
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2019 16:15
Лист_відгук.jpg
04 вересня 2019 16:15
Сертификат дилера.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ДВЕРНІ СИСТЕМИ"

ТОВ "ІНАРІ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3143320314
Відхилено 149 999,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 17:32
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3062803319
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3062803319
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 12:09
договір549від26.09.2019.PDF укладений
27 вересня 2019 12:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH