Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів)
Очікувана вартість
2 868 279,50 UAH
UA-2019-08-13-000484-c ● da95e4c7073e47a6b3ae99bc035d3c0d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних +380444654907 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 2 868 279,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 682,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 86048 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Детальний опис зазначено у Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 шт
Поршень зібраний, Кришка циліндра в зборі, Шатун головний та причепний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | по кожній партії | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 14:58 |
Тендерна док. (зч тепловозів) Т.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-13-000484-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКСПОТРЕЙД КОМПАНІ, Код ЄДРПОУ:38476377
Дата подання: 30 серпня 2019 15:29
Просимо внести зміни до документації
Замовником РЕГІОНАЛЬНОЮ ФІЛІЄЮ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" було оголошенно закупівлію Код ДК 021:2015 – 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини тепловозів)) закупівля № UA-2019-08-13-000484-c
Відповідно до п.10.2 Додатку №11 тендерної документації замовник вимагає надати зразок одного з наступник документів про якість від виробника, які будуть надані при поставці продукції: паспорт/сертифікат якості, або етикетка, або інший товаро - супровідний документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що Замовником не встановлюється жодних вимог до документів про якість від виробника, які будуть надані при поставці продукції.
Просимо вказати яким саме нормативним документам (ГОСТ, ДСТУ, ТУ) повинен відповідати документ, що підтверджує якість товару (паспорт якості, сертифікат, етикетка, тощо), що буде пропонуватись до постачання.
Та внести до тендерної документації відповідні зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.10.2 Додатку №11 тендерної документації замовник вимагає надати зразок одного з наступник документів про якість від виробника, які будуть надані при поставці продукції: паспорт/сертифікат якості, або етикетка, або інший товаро - супровідний документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що Замовником не встановлюється жодних вимог до документів про якість від виробника, які будуть надані при поставці продукції.
Просимо вказати яким саме нормативним документам (ГОСТ, ДСТУ, ТУ) повинен відповідати документ, що підтверджує якість товару (паспорт якості, сертифікат, етикетка, тощо), що буде пропонуватись до постачання.
Та внести до тендерної документації відповідні зміни
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 11:32
Відповідно до п.2 Додатку №10 до Тендерної документації "Учасник повинен надати зразок одного з наступних документів про якість від виробника, які будуть надані при поставці продукції: паспорт/сертифікат якості, або етикетка, або інший товаросупровідний документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі". Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2019-08-13-000484-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКСПОТРЕЙД КОМПАНІ, Код ЄДРПОУ:38476377
Дата подання: 30 серпня 2019 16:05
Просимо внести зміни до документації стосовно строків поставки товарів
Відповідно до Додатку№3 до тендерної документації: «Строк постачання: Товар повинен бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів від дня отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заявки ПОКУПЦЯ.»
Повідомляємо, що наше підприємство не є виробником продукції, що закуповується замовником та перебуває у дилерських відносинах безпосередньо з виробником продукції, що пропонується до постачання.
Кожен виробник має свій виробничий цикл продукції, зменшення якого не можливе взагалі, або можливе з відхиленнями якісних характеристик продукції, що постачається. Визначення тривалості виробничого циклу здійснюється виробником на підставі вже побудованих стандарт-планів складання виробу без обліку і з урахуванням завантаження робочих місць, часу зсуву запуску відповідних складальних одиниць.
Водночас замовником здійснюється закупівля продукції кількістю - 64 шт. на суму 2`868`279.50 грн (без ПДВ), що є значним обсягом для одного виробника.
Встановлений Замовником строк постачання продукції є занадто коротким для поставки товарів постачальниками, які не є безпосередньо виробниками товарів. На момент отримання заявки замовника, товар може не перебувати у володінні постачальника, а лише тільки виготовлятиметься виробником.
Враховуючи значний обсяг закупівлі товару, строк поставки товару вже наперед є не виконуваним для постачальників, що не є виробниками товарів.
Вважаємо, що встановлена умова є дискримінаційною по відношенню учасників, які не є виробниками товару та обмежує конкуренцію серед учасників, щоє прямим порушенням ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вказаною статтею встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників.
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не є безпосередньо постачальниками товарів, просимо змінити строк поставки продукції на більш розумний - 60 робочих днів з моменту отримання заявки та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вказані зміни зможуть забезпечити своєчасне виконання укладеного договору з замовником з боку постачальника, розширити коло підприємств, що бажають та мають змогу прийняти участь у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що наше підприємство не є виробником продукції, що закуповується замовником та перебуває у дилерських відносинах безпосередньо з виробником продукції, що пропонується до постачання.
Кожен виробник має свій виробничий цикл продукції, зменшення якого не можливе взагалі, або можливе з відхиленнями якісних характеристик продукції, що постачається. Визначення тривалості виробничого циклу здійснюється виробником на підставі вже побудованих стандарт-планів складання виробу без обліку і з урахуванням завантаження робочих місць, часу зсуву запуску відповідних складальних одиниць.
Водночас замовником здійснюється закупівля продукції кількістю - 64 шт. на суму 2`868`279.50 грн (без ПДВ), що є значним обсягом для одного виробника.
Встановлений Замовником строк постачання продукції є занадто коротким для поставки товарів постачальниками, які не є безпосередньо виробниками товарів. На момент отримання заявки замовника, товар може не перебувати у володінні постачальника, а лише тільки виготовлятиметься виробником.
Враховуючи значний обсяг закупівлі товару, строк поставки товару вже наперед є не виконуваним для постачальників, що не є виробниками товарів.
Вважаємо, що встановлена умова є дискримінаційною по відношенню учасників, які не є виробниками товару та обмежує конкуренцію серед учасників, щоє прямим порушенням ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вказаною статтею встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників.
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не є безпосередньо постачальниками товарів, просимо змінити строк поставки продукції на більш розумний - 60 робочих днів з моменту отримання заявки та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вказані зміни зможуть забезпечити своєчасне виконання укладеного договору з замовником з боку постачальника, розширити коло підприємств, що бажають та мають змогу прийняти участь у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 11:32
Обумовлений тендерною документацією строк постачання товару не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів від дня отримання постачальника заявки покупця визначений виходячи з виробничих потреб замовника. Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Магістральні системи #42281850 |
Переможець |
2 865 932,00
UAH
|
26 вересня 2019 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:56
|
ДУ 1 ТОВ Магістральні системи 000484-c .pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 15:08
|
Магістральні системи 000484-с.pdf | укладений |
09 жовтня 2019 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-191128/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-191128/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |