Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання канцелярських товарів
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000474-b ● 87aa0752edb34cf9bb750fd9782954d0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 24250279 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/content/90_departament-promyslovosti-ta-rozvytku-pidpryjemnytstva.html |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, Терещенківська,11А |
Контактна особа: |
Флоринська Оксана Анатоліївна 380442892218 2874983@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Придбання канцелярських товарів ("Офісне устаткування та приладдя")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання канцелярських товарів ("Офісне устаткування та приладдя різне")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, місто Київ, Київ, вул. Терещенківська, 11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 13:15 |
Додаток 1 техн.характеристики-заказ.docx |
13 серпня 2019 13:14 |
Договір Канцтовари.docx |
13 серпня 2019 13:14 |
Оголошення.docx |
13 серпня 2019 13:13 |
Додаток 2 форма пропозицii.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:29
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На торги допускаються АНАЛОГИ товарів які зазначені в оголошені, але не згіршими показниками. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має право встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. При здійснені закупівель Замовник дотримується до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Державного підприємство «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 « Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість, що встановлена а абзацах другому і третьому частини першої статті2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Про технічні характеристики товару
Дата подання: 15 серпня 2019 16:31
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:39
Підскажіть будь ласка :
1)позиція 43 Журнал для реєстрації 100 арк, клітинка А4 тверда обкладинка. - не існує таких журналів, є на 96. Чи можна вам надати на 96 аркушів?
2)позиція 44 Журнал для реєстрації 50 арк, клітинка А4 тверда обкладинка. - не існує таких журналів,є на 48 аркушів і вони мають м'яку обкладинку. Чи можна вам надати на 48 аркушів із м'яко. обкладинкою?
3)позиція 44 Журнал для реєстрації 50 арк, клітинка А5 тверда обкладинка. - що за журнал ви маєте на увазі? Можливо вам потрібен зошит чи блокнот із твердою обкладинкою. Проте кількість аркушів - 50 - такимх не існує. Є на 48.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: позиція 43 допускається 96
позиція 44 допускається 48 з м. обклад. (зошит на 48 арк)
позиція 44 допускається 48 з м. обклад. (зошит на 48 арк)
ПРО ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 16 серпня 2019 13:58
Дата відповіді: 16 серпня 2019 14:39
Ще запитання по позиціії 45 Журнал для реєстрації 50 арк, клітинка А5 тверда обкладинка. - що за журнал ви маєте на увазі? Можливо вам потрібен зошит чи блокнот із твердою обкладинкою? Проте кількість аркушів - 50 - такимх не існує. Є на 48.
Відповідь: позиція 45 допускается 48 у вигляді зошиту
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
40 887,66
UAH з ПДВ
|
40 887,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
42 426,90
UAH з ПДВ
|
42 426,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТЕНЧУРІН Д.Р. |
52 576,85
UAH з ПДВ
|
52 576,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Переможець |
40 887,66
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір поставки.pdf | укладений |
05 вересня 2019 11:36
|