Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), (персональні комп’ютери для закладів освіти)
Очікувана вартість
95 400,00 UAH
UA-2019-08-13-000460-b 3deeecf26dd948a19401549b6df96344
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лехович Віра Іванівна

+380323632318 rvo_sambir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Самбірської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144631
Місцезнаходження: 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, м. Самбір, вул. І. Мазепи, 8
Контактна особа: Лехович Віра Іванівна
+380323632318
rvo_sambir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 12:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 12:43
Початок аукціону: 22 серпня 2019 15:13
Очікувана вартість: 95 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 477,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
Код ДК 021-2015 (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), (персональні комп’ютери для закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, заклади освіти, Самбірського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету та кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:31
Дата відповіді: 14 серпня 2019 12:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 1 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
2)Дякуємо за пропозицію, Замовником будуть внесенні відповідні зміни до документації, а також враховуючи, що в додатку 1 у наведеній таблиці поряд з графою «Вимога» є графа «Характеристики товару, запропоновані Учасником*», дане порівняння також дає можливість ідентифікувати і пересвідчитись, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
3)Так, допускаємо. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 75 384,00
UAH з ПДВ
75 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович 88 020,00
UAH з ПДВ
88 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 75 384,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 14:36

Документи

27 серпня 2019 14:35
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
75 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 14:35
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 15:02
договір укладений
30 серпня 2019 16:54