Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні(Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету.)
Очікувана вартість
1 154,00 UAH
UA-2019-08-13-000458-a 192667e4bdd64370a9a714b892907bdc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Згідно договору. Вид предмета закупівлі- товар. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% після поставки товару на протязі 20 банківських днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Активатор згортання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору. Вид предмета закупівлі- товар. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% після поставки товару на протязі 20 банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

13 серпня 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 10:43
Рішення № 226.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПТЕКА 03"
#31782510
Переможець 1 154,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 10:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 10:47
Договір.pdf укладений
13 серпня 2019 10:46