Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" (ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
65 514 155,00 UAH
UA-2019-08-13-000431-c b99af513051f44138587d0dc24e34bd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Брильков

+380564745195 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Олександр Брильков
+380564745195
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:41
Очікувана вартість: 65 514 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 327 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" (Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Юрія Камінського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 (із змінами). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Пiсляоплата 10 Робочі 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт за наявності документів, які регламентують прийняття закінчених об’єктів в експлуатацію, згідно чинного законодавства України. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 14:36
19_6 Проект договору.doc
13 серпня 2019 14:36
19_5 Технічне завдання.docx
13 серпня 2019 14:36
19_4 Розрахунок визначення витрат.docx
13 серпня 2019 14:36
19_3 Форма переліку ЛК.docx
13 серпня 2019 14:36
19_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
13 серпня 2019 14:36
19_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
13 серпня 2019 14:36
19_Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" 62 105 980,80
UAH з ПДВ
62 105 980,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сапсан-КР 64 820 000,00
UAH з ПДВ
64 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛ ІНВЕСТСТРОЙ

ТОВ Сапсан-КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"
#35230309
Переможець 62 105 980,80
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"
#35230309
62 105 980,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 10:10
ДУ_ 23_3_Інфекційна лікарня (2).PDF укладений
12 червня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 10:06
ДУ_ 23_3_Інфекційна лікарня (1).PDF зміни до договору
12 червня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 16:32
ДУ_23_2_Інфекційна лікарня.PDF зміни до договору
05 лютого 2020 16:32
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:22
ДУ_23_1_Інфекційна лікарня.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 09:45
Договір_Інфекційна лікарня.PDF укладений
25 вересня 2019 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, виключення пункту 50 та нова редакція пункту 53 Договору, зміни в реквізитах Замовника.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2020 рік та договірної ціни у зв'язку з розірванням договору за згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 12 червня 2020
Сума оплати за договором: 3 254 430,77
UAH (в тому числі ПДВ 542 405,13 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін