Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські приладдя
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000429-b cdc600c4c13e479fae60b48b5fe83249
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лоскутова Надія

+380 56 372 87 64 waldorf.fins@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НВК" Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок" ДМР
Код ЄДРПОУ: 23928928
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, пр.Кірова, б.133
Контактна особа: Лоскутова Надія
+380 56 372 87 64
waldorf.fins@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 10:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 10:15
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські приладдя (згідно оголошенню та Додатку №1 )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Папір для акварелі А-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Папір для малювання А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Папір для креслення (ватман)А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Альбом горизонтальний А-3 18 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пач.
Папір для ксерокса А-3 (500л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пач.
Папір для ксерокса А-4 (500л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Гумка 60*14*7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт
Ножиці 130мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Лінійка пластикова 30 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Коригуюча рідина 10 мл.метал.накінечник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Зошити в лінійку 18 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка для паперів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 шт
Клей-олівець 21г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пач.
Файли канцелярські А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Дестеплер для скоб без фіксатора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
65 шт
Папір для дизайну Fotokarton чи аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т.Олександра Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:31
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Щодо першого питання, зверніть увагу, що в оголошенні та усіх додатках до оголошення, якщо є посилання на конкретну торгівельну марку або виробника зазначено або "аналог". Також, у Додатку 1 до оголошення є такі вимоги до аналогів: У випадку, якщо Учасник запропоновує аналог товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
Щодо другого питання: Учасники закупівлі обов`язково вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, інакше оцінювання їх пропозиції було б неможливим.
Щодо третього питання, в оголошенні до закупівлі вказано, що порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 10:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 9 522,00
UAH з ПДВ
9 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 07:53
Scan-190820-0002.pdf
20 серпня 2019 07:53
Scan-190820-0001.pdf
20 серпня 2019 07:53
інформаційна довідка.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0027.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0028.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0029.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0011.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0010.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0009.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0008.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0007.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0006.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0005.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0004.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0003.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0002.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение0001.JPG
20 серпня 2019 07:53
Изображение.JPG
20 серпня 2019 07:53
Призначення керівника.rar
20 серпня 2019 07:53
Паспорт керівника.rar
20 серпня 2019 07:53
Статут.rar
20 серпня 2019 07:53
Довідки.rar
20 серпня 2019 07:53
Document_USR_1005639178 (1).rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 9 522,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 12:11

Документи

20 серпня 2019 12:11
протокол 51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
9 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2019 12:11
протокол 51.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Папірторг 9522.pdf укладений
09 жовтня 2019 15:51