Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний , 0,550 кг, хліб житньо-пшеничний, 0,600 кг).
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000417-a 4668b00cf7e74a2695b3d1ddb899fe63
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столяренко Сергій Анатолійович

+380614541347 glpinternat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20515410
Вебсайт: http://www.glp-internat.zp.ua/
Місцезнаходження: 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, вул. Школа-інтернат 2
Контактна особа: Столяренко Сергій Анатолійович
+380614541347
glpinternat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 10:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 10:40
Початок аукціону: 23 серпня 2019 14:40
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 кг
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, 0,550 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
3400 кг
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, 0,600 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місце поставки товарів. 70231, Запорізька область, Гуляйпільський р-н, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2. Продуктова комора. Період поставки товарів: протягом вересня-грудня 2019 року невеликими партіями (від 10 буханок) згідно замовлень, щоденно (в тому числі у вихідні, святкові та канікулярні дні відповідно до кількості дітей). Час доставки – від 5:30 до 6:00 години ранку. Хлібопродукти нічної випічки Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 12:48
Перелік змін.doc
14 серпня 2019 12:48
Оголошення хлібопрод зі змінами.docx
14 серпня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 12:48
Перелік змін.doc
14 серпня 2019 12:48
Оголошення хлібопрод зі змінами.docx
13 серпня 2019 10:42
Оголошення хлібопрод.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-000417-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АГРОТЕХ, Код ЄДРПОУ:30481856
Дата подання: 13 серпня 2019 16:54
Гантійний лист
Доброго дня! Будь-яка інформація про Учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку Аукціону для всіх осіб, крім Учасника, який подав пропозицію. А будь-яку зустріч до кінця аукціону можно розцінювати як "змову замовника з учасником" Пропонуємо Вам долучити до тендерної документації "ГАРНАТІЙНИЙ ЛИСТ" де учасник погоджується з під'їздними шляхами, незадовільною дорогою і в випадку перемоги зможе поставляти товар!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2019 12:41
Наш заклад є бюджетної установою, в якій постійно проживають та навчаються діти-сироти та діти позбавлені батьківського піклування, у яких є свій режим та затвердженні норми харчування і вимога стосовно надання листа-ознайомлення щодо режиму роботи закладу (що підтверджує необхідність в ранній поставці хлібопродуктів) та під’їзними шляхами (дуже незадовільною дорогою) до навчально-виховного закладу, бо він знаходиться за межами міста та оцінки своїх реальних можливостей враховуючи пору року доставки (осінь-зима), коли можуть йти дощі, може бути ожеледиця та сніжні перемети не розцінювалася як "змова замовника з учасником" , а як гарантія стабільної співпраці з Постачальником.
Ця потреба виникла внаслідок попереднього негативного досвіду роботи з Переможцями допорогових закупівель, які під час підписання договору (приїхавши особисто) відмовились від співпраці, оцінивши свої можливості тільки після того, як самі проїхали шлях до школи. Карти через інтернет та навігатори різняться з реалією. Тому, щоб не втрачати час на повторні торги, бо в цей період треба все рівно годувати дітей, просили від Учасників в період уточнень оформити письмове підтвердження з підписом голови чи іншим членом ТК школи-інтернату, лист-ознайомлення представників Учасника.
Ми працюємо відповідно до Конвенції про права дитини ст.3 «В усіх діях щодо дітей першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини».
Зміст Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз 2 і 3 част 1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (Наказ ДП «Прозорро» від 20.03.2019 № 11), де прописано, що під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація щодо вимоги предмета закупівлі, кваліфікаційних критерій, визначених Замовником, але враховуючи нагальну потребу в хлібопродуктах для дітей, тендерним комітетом розглянута та взята до уваги Ваша вимога, відповідно до якої в період уточнень будуть внесені зміни до Оголошення UA-2019-08-13-000417-а від 13.08.2019 року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АГРОТЕХ 155 040,00
UAH з ПДВ
139 836,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НАН & K" 169 496,00
UAH з ПДВ
141 739,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 15:50
23гарантійний лист.PDF
21 серпня 2019 15:50
19договір дезінфекція.pdf
21 серпня 2019 15:50
18 сан книжка водія.PDF
21 серпня 2019 15:50
17 сан паспорт на авто.PDF
21 серпня 2019 15:50
15проект договору.PDF
21 серпня 2019 15:50
13інформаційна довідка.PDF
21 серпня 2019 15:50
11декларація виробника.PDF
21 серпня 2019 15:50
10паспорт якості.PDF
21 серпня 2019 15:50
9протокол випробувань.PDF
21 серпня 2019 15:50
8контактна інформація.PDF
21 серпня 2019 15:50
5статут.pdf
21 серпня 2019 15:50
4витяг пдв.pdf
21 серпня 2019 15:50
3витяг з эдрпоу.PDF
21 серпня 2019 15:50
2відомості з ЄДРПОУ.PDF
21 серпня 2019 15:50
1тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГРОТЕХ

ПП "НАН & K"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГРОТЕХ
#30481856
Переможець 139 836,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 14:33

Документи

27 серпня 2019 14:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГРОТЕХ
#30481856
139 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 14:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 10:18
Дод.угода 02 хліб.PDF зміни до договору
02 грудня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 12:24
Дод.угода 01 хліб.PDF зміни до договору
23 жовтня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 09:27
Договір укладений
02 вересня 2019 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою забезпечення своєчасного та належного перерахування коштів, відповідно до змін в законодавстві (зміна реквізитів Постачальника)
Номер договору про закупівлю: 297/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв`язку з істотними змінами обставин, а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, керуючись п.2.5, п.11.2, п.11.3 основного договору та п.4 ч.1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 297/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML