Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний , 0,550 кг, хліб житньо-пшеничний, 0,600 кг).
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000417-a ● 4668b00cf7e74a2695b3d1ddb899fe63
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20515410 |
Вебсайт: | http://www.glp-internat.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, вул. Школа-інтернат 2 |
Контактна особа: |
Столяренко Сергій Анатолійович +380614541347 glpinternat@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 10:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 10:40 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 кг
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, 0,550 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
3400 кг
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, 0,600 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місце поставки товарів. 70231, Запорізька область, Гуляйпільський р-н, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2. Продуктова комора. Період поставки товарів: протягом вересня-грудня 2019 року невеликими партіями (від 10 буханок) згідно замовлень, щоденно (в тому числі у вихідні, святкові та канікулярні дні відповідно до кількості дітей). Час доставки – від 5:30 до 6:00 години ранку. Хлібопродукти нічної випічки | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 12:48 |
Перелік змін.doc | |
14 серпня 2019 12:48 |
Оголошення хлібопрод зі змінами.docx |
14 серпня 2019 12:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2019 12:48 |
Перелік змін.doc
|
|||
14 серпня 2019 12:48 |
Оголошення хлібопрод зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-13-000417-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АГРОТЕХ, Код ЄДРПОУ:30481856
Дата подання: 13 серпня 2019 16:54
Гантійний лист
Доброго дня! Будь-яка інформація про Учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку Аукціону для всіх осіб, крім Учасника, який подав пропозицію. А будь-яку зустріч до кінця аукціону можно розцінювати як "змову замовника з учасником" Пропонуємо Вам долучити до тендерної документації "ГАРНАТІЙНИЙ ЛИСТ" де учасник погоджується з під'їздними шляхами, незадовільною дорогою і в випадку перемоги зможе поставляти товар!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2019 12:41
Наш заклад є бюджетної установою, в якій постійно проживають та навчаються діти-сироти та діти позбавлені батьківського піклування, у яких є свій режим та затвердженні норми харчування і вимога стосовно надання листа-ознайомлення щодо режиму роботи закладу (що підтверджує необхідність в ранній поставці хлібопродуктів) та під’їзними шляхами (дуже незадовільною дорогою) до навчально-виховного закладу, бо він знаходиться за межами міста та оцінки своїх реальних можливостей враховуючи пору року доставки (осінь-зима), коли можуть йти дощі, може бути ожеледиця та сніжні перемети не розцінювалася як "змова замовника з учасником" , а як гарантія стабільної співпраці з Постачальником.
Ця потреба виникла внаслідок попереднього негативного досвіду роботи з Переможцями допорогових закупівель, які під час підписання договору (приїхавши особисто) відмовились від співпраці, оцінивши свої можливості тільки після того, як самі проїхали шлях до школи. Карти через інтернет та навігатори різняться з реалією. Тому, щоб не втрачати час на повторні торги, бо в цей період треба все рівно годувати дітей, просили від Учасників в період уточнень оформити письмове підтвердження з підписом голови чи іншим членом ТК школи-інтернату, лист-ознайомлення представників Учасника.
Ми працюємо відповідно до Конвенції про права дитини ст.3 «В усіх діях щодо дітей першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини».
Зміст Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз 2 і 3 част 1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (Наказ ДП «Прозорро» від 20.03.2019 № 11), де прописано, що під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація щодо вимоги предмета закупівлі, кваліфікаційних критерій, визначених Замовником, але враховуючи нагальну потребу в хлібопродуктах для дітей, тендерним комітетом розглянута та взята до уваги Ваша вимога, відповідно до якої в період уточнень будуть внесені зміни до Оголошення UA-2019-08-13-000417-а від 13.08.2019 року.
Ця потреба виникла внаслідок попереднього негативного досвіду роботи з Переможцями допорогових закупівель, які під час підписання договору (приїхавши особисто) відмовились від співпраці, оцінивши свої можливості тільки після того, як самі проїхали шлях до школи. Карти через інтернет та навігатори різняться з реалією. Тому, щоб не втрачати час на повторні торги, бо в цей період треба все рівно годувати дітей, просили від Учасників в період уточнень оформити письмове підтвердження з підписом голови чи іншим членом ТК школи-інтернату, лист-ознайомлення представників Учасника.
Ми працюємо відповідно до Конвенції про права дитини ст.3 «В усіх діях щодо дітей першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини».
Зміст Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз 2 і 3 част 1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (Наказ ДП «Прозорро» від 20.03.2019 № 11), де прописано, що під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація щодо вимоги предмета закупівлі, кваліфікаційних критерій, визначених Замовником, але враховуючи нагальну потребу в хлібопродуктах для дітей, тендерним комітетом розглянута та взята до уваги Ваша вимога, відповідно до якої в період уточнень будуть внесені зміни до Оголошення UA-2019-08-13-000417-а від 13.08.2019 року.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АГРОТЕХ #30481856 |
Переможець |
139 836,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 10:18
|
Дод.угода 02 хліб.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2019 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 12:24
|
Дод.угода 01 хліб.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2019 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 09:27
|
Договір | укладений |
02 вересня 2019 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою забезпечення своєчасного та належного перерахування коштів, відповідно до змін в законодавстві (зміна реквізитів Постачальника) |
Номер договору про закупівлю: | 297/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв`язку з істотними змінами обставин, а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, керуючись п.2.5, п.11.2, п.11.3 основного договору та п.4 ч.1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 297/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |