Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для офісної техніки
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000411-b ● 8055e690413e4d1da7021ea99c8cd633
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 24250279 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/content/90_departament-promyslovosti-ta-rozvytku-pidpryjemnytstva.html |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, Терещенківська,11А |
Контактна особа: |
Флоринська Оксана Анатоліївна 380442892218 2874983@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Папір для офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Папір для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, місто Київ, Київ, вул. Терещенківська, 11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 13:14 |
Договір папір.doc |
13 серпня 2019 13:09 |
Кваліфікаційні вимоги.docx |
13 серпня 2019 13:06 |
Форма пропозиція.docx |
13 серпня 2019 12:51 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:31
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На торги допускаються АНАЛОГИ товарів які зазначені в оголошені, але не згіршими показниками. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має право встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. При здійснені закупівель Замовник дотримується до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Державного підприємство «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 « Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість, що встановлена а абзацах другому і третьому частини першої статті2 Закону України «Про публічні закупівлі»
екологічність офісного паперу
Дата подання: 16 серпня 2019 11:30
Дата відповіді: 16 серпня 2019 12:09
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними інструментами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не заперечує щодо виготовлення офісного паперу з вторинної сировина, але не гірше за характеристиками які зазначені в оголошені. Крім того, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не має право встановлювати дискримінаційні вимоги
екологічність офісного паперу
Дата подання: 16 серпня 2019 16:34
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1 обмеження в використанні паперу для вироблення якого вирубуються ліси має правомірну, обєктивно-обгрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Проявити соціальну відповідальність і переходити до сталих "зелених закупівель" чи ні в Україні поки це вибір за Замовником. В багатьох же Європейський країнах державні структури це роблять в обовязковому порядку на законодавчому рівні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
64 934,40
UAH з ПДВ
|
61 997,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
63 759,60
UAH з ПДВ
|
63 332,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
66 216,00
UAH з ПДВ
|
66 216,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
61 997,40
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 16:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір поставки.pdf | укладений |
05 вересня 2019 12:04
|