Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери (серверне обладнання)
Очікувана вартість
995 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000316-a 3034a326a4fa409da78a2f377c084164
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вікторівна Сусол

+380507096292 vikysyas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053743
Вебсайт: https://mukachevo-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Сусол
+380507096292
vikysyas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 10:05
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 10:05
Початок аукціону: 10 вересня 2019 11:49
Очікувана вартість: 995 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери (серверне обладнання) (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 10:07
ТД серверне обладнання 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:49
Дата відповіді: 15 серпня 2019 08:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо першого питання.
Як вбачається з ч. 3 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У Додатку 3 до тендерної документації Замовника зазначено: “У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походженням або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент»”.
З врахуванням зазначеного, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації. Разом з цим, звертаємо увагу, що згідно Додатку 3 до тендерної документації характеристики товару повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблиці Додатку 3.
2. Щодо другого питання.
Зазначена у питанні вимога до Учасників міститься у тендерній документації Замовника. Так, згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: 1. Таблицю у довільній формі з порівняльною характеристикою параметрів запропонованого ним товару по відношенню до параметрів, що визначені замовником. У порівняльній таблиці учасник надає вичерпну інформацію про конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару та запропоновані ним технічні параметри товару”.
3. Щодо третього питання.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. З огляду на зазначене, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Застосовувати нецінові критерії (приведена ціна) можна лише, якщо закупівля має складний характер та немає постійно діючого ринку. Так, Замовником у п. 1 Розділу V тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - “Ціна”.
Враховуючи чинне законодавство України у сфері публічних закупівель, вважаємо, що застосування різних підходів до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним, а приведення цінової пропозиції учасника, що не є платником ПДВ, до ціни з урахуванням ПДВ, є порушенням. Тому Замовник, оцінюючи тендерну пропозицію Учасника - фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ, розглядатиме його ціну як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІННОВА ТЕЛ" 905 657,10
UAH з ПДВ
905 657,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 990 027,00
UAH з ПДВ
990 027,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 17:42
НЕСУДИМІСТЬ.pdf
15 вересня 2019 20:57
НЕСУДИМІСТЬ.pdf
11 вересня 2019 10:27
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2019 19:50
Електронний підпис
07 вересня 2019 19:46
Гарантійний лист 3.pdf
07 вересня 2019 19:46
Гарантійний лист 2.pdf
07 вересня 2019 19:46
Гарантійний лист 1.pdf
07 вересня 2019 19:46
Проект договору.pdf
07 вересня 2019 19:46
Інші документи.pdf
07 вересня 2019 19:46
Технічні вимоги.pdf
07 вересня 2019 19:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 15:12
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:11
9. Гарантійний лист 3.pdf
06 вересня 2019 15:11
8. Гарантійний лист 2.pdf
06 вересня 2019 15:11
7. Гарантійний лист 1.pdf
06 вересня 2019 15:11
5. Проект договору.pdf
06 вересня 2019 15:11
4. Інші документи.pdf
06 вересня 2019 15:11
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІННОВА ТЕЛ"

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІННОВА ТЕЛ"
#33938195
Переможець 905 657,10
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІННОВА ТЕЛ"
#33938195
905 657,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 17:24
звіт про виконання договору 179.PDF укладений
31 жовтня 2019 17:24
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 10:11
договір №179 від 24.09.2019.PDF укладений
24 вересня 2019 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 905 657,10
UAH (в тому числі ПДВ 150 942,85 UAH)