Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери (серверне обладнання)
Очікувана вартість
995 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000316-a ● 3034a326a4fa409da78a2f377c084164
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053743 |
Вебсайт: | https://mukachevo-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Вікторівна Сусол +380507096292 vikysyas@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 10:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 10:05 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 995 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери (серверне обладнання) (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 10:07 |
ТД серверне обладнання 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:49
Дата відповіді: 15 серпня 2019 08:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Щодо першого питання.
Як вбачається з ч. 3 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У Додатку 3 до тендерної документації Замовника зазначено: “У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походженням або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент»”.
З врахуванням зазначеного, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації. Разом з цим, звертаємо увагу, що згідно Додатку 3 до тендерної документації характеристики товару повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблиці Додатку 3.
2. Щодо другого питання.
Зазначена у питанні вимога до Учасників міститься у тендерній документації Замовника. Так, згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: 1. Таблицю у довільній формі з порівняльною характеристикою параметрів запропонованого ним товару по відношенню до параметрів, що визначені замовником. У порівняльній таблиці учасник надає вичерпну інформацію про конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару та запропоновані ним технічні параметри товару”.
3. Щодо третього питання.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. З огляду на зазначене, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Застосовувати нецінові критерії (приведена ціна) можна лише, якщо закупівля має складний характер та немає постійно діючого ринку. Так, Замовником у п. 1 Розділу V тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - “Ціна”.
Враховуючи чинне законодавство України у сфері публічних закупівель, вважаємо, що застосування різних підходів до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним, а приведення цінової пропозиції учасника, що не є платником ПДВ, до ціни з урахуванням ПДВ, є порушенням. Тому Замовник, оцінюючи тендерну пропозицію Учасника - фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ, розглядатиме його ціну як остаточну.
Як вбачається з ч. 3 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У Додатку 3 до тендерної документації Замовника зазначено: “У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походженням або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент»”.
З врахуванням зазначеного, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації. Разом з цим, звертаємо увагу, що згідно Додатку 3 до тендерної документації характеристики товару повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблиці Додатку 3.
2. Щодо другого питання.
Зазначена у питанні вимога до Учасників міститься у тендерній документації Замовника. Так, згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: 1. Таблицю у довільній формі з порівняльною характеристикою параметрів запропонованого ним товару по відношенню до параметрів, що визначені замовником. У порівняльній таблиці учасник надає вичерпну інформацію про конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару та запропоновані ним технічні параметри товару”.
3. Щодо третього питання.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. З огляду на зазначене, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Застосовувати нецінові критерії (приведена ціна) можна лише, якщо закупівля має складний характер та немає постійно діючого ринку. Так, Замовником у п. 1 Розділу V тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - “Ціна”.
Враховуючи чинне законодавство України у сфері публічних закупівель, вважаємо, що застосування різних підходів до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним, а приведення цінової пропозиції учасника, що не є платником ПДВ, до ціни з урахуванням ПДВ, є порушенням. Тому Замовник, оцінюючи тендерну пропозицію Учасника - фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ, розглядатиме його ціну як остаточну.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВА ТЕЛ" #33938195 |
Переможець |
905 657,10
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 17:24
|
звіт про виконання договору 179.PDF | укладений |
31 жовтня 2019 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 10:11
|
договір №179 від 24.09.2019.PDF | укладений |
24 вересня 2019 10:02
|