Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи, мультимедійний проектор для збільшення зображень, мультимедійний проектор для збільшення зображень з дошкою магнітно-крейдовою (комбінованою))
Очікувана вартість
108 039,00 UAH
UA-2019-08-13-000290-c 71615de2d20549dd9f3011ed3678b526
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Птущенко Тетяна Іванівна

+380617015994 byxgalteriazbcpto@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Запорізький будівельний центр професійно-технічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 05536478
Вебсайт: http://www.zbcpto.com.ua
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Козака Бабури, 6
Контактна особа: Птущенко Тетяна Іванівна
+380617015994
byxgalteriazbcpto@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 12:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 12:54
Початок аукціону: 23 серпня 2019 12:55
Очікувана вартість: 108 039,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
Інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Козака Бабури, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 од
Мультимедійний проектор для збільшення зображень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Козака Бабури, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
3 од
Мультимедійний проектор для збільшення зображень з дошкою магнітно-крейдовою (комбінованою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Козака Бабури, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 13:14
ОГОЛОШЕННЯ мультимедійне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:30
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерні пропозиції будуть розглядатися не опираючись на торгові марки та моделі, а відповідно вимогам до мінімальних технічних характеристик, які затвердженно у тендерній документації, яка складена у відповідності до технічнічних завдань затверджених наказом МОН від 23.04.2018р. № 414 Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти.
2.Так, допускаємо. Будемо розглядати ціну пропозиції, як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інтер Системс 94 561,00
UAH з ПДВ
94 561,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 108 036,00
UAH з ПДВ
108 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 17:50
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:48
Протокол Екрани.pdf
16 серпня 2019 17:48
Висновок СЕС екрани.pdf
16 серпня 2019 17:48
Висновок СЕС дошки.pdf
16 серпня 2019 17:48
Протокол кріплення.pdf
16 серпня 2019 17:48
ISO 9001 Vivitek.pdf
16 серпня 2019 17:48
ISO 14001 Vivitek.pdf
16 серпня 2019 17:48
Висновок СЕС.pdf
16 серпня 2019 17:48
ISO9001 Intech.pdf
16 серпня 2019 17:48
ISO14001 Intech.pdf
16 серпня 2019 17:48
Статут.pdf
16 серпня 2019 17:48
Відомості ЄДРПОУ.pdf
16 серпня 2019 17:48
Витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2019 17:48
Витяг з ЄДР.pdf
16 серпня 2019 17:48
Виписка з ЄДР.pdf
16 серпня 2019 17:48
4-ОПП.pdf
16 серпня 2019 17:48
Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2019 17:48
Уповноважена особа.pdf
16 серпня 2019 17:48
Технічні вимоги згода.pdf
16 серпня 2019 17:48
Таблиця відповідності.pdf
16 серпня 2019 17:48
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 17:48
Інформаційна довідка.pdf
16 серпня 2019 17:48
Довідка ліцензування.pdf
16 серпня 2019 17:48
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 09:51
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 09:51
СТАТУТ.pdf
22 серпня 2019 09:51
Проект договору.pdf
22 серпня 2019 09:51
НАКАЗ.pdf
22 серпня 2019 09:51
договір оренди.pdf
22 серпня 2019 09:51
Довідка ліцензування.pdf
22 серпня 2019 09:51
ГРИФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інтер Системс

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Інтер Системс
#37653216
Переможець 94 561,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 12:18

Документи

27 серпня 2019 12:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Інтер Системс
#37653216
94 561,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 12:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 10:36
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 10:44
Изображение 01 278.jpg зміни до договору
30 вересня 2019 11:17
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 12:02
Дог. 75/ЗБЦПТО від 04.09.2019р. укладений
04 вересня 2019 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна товару на товар, що має кращі характеристики. Продовження терміну поставки товарів
Номер договору про закупівлю: 75/ЗБЦПТО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 94 561,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 760,17 UAH)