Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 104-А в с. Луб’янка Бородянського району Київської області – будівництво
Очікувана вартість
7 917 655,40 UAH
UA-2019-08-13-000258-a ab44b98f88ab404bac37949db3fd753e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт замовника: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа замовника: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:10
Очікувана вартість: 7 917 655,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 917,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 104-А в с. Луб’янка Бородянського району Київської області – будівництво (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07831, Україна, Київська область, с. Луб’янка Бородянського району , вул. Шевченка, 104-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 серпня 2019 09:57
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2019 09:53
Додатки до ТД.PDF
13 серпня 2019 09:52
ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисні розрахунки
Дата подання: 19 серпня 2019 10:57
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:40
Чи передбачено проектом "Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 104-А в с. Луб’янка Бородянського району Київської області – будівництво" матеріали поставки Замовника? У разі наявності таких матеріалів просимо Вас викласти в системі Прозорро Відомість ресурсів поставки Замовника, відповідно до проектних рішень!
Відповідь: Доброго дня. Проектом матеріали замовника - не передбачено

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-11-000004 ● 2dc790fe798141f1b946768e8f4eabe3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-11 14:32:37
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.10.2019 № 190

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.10.2019 № 190

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-08-13-000258-a 13.08.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок від 31.10.2019р. З приводу Вашого висновку про те, що за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, а за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час перевірки відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, слід зазначити наступне. Щодо невідповідності пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» умовам тендерної документації. Слід зазначити, що ТОВ «АМК РЕМ-БУД» в складі тендерної пропозиції було подано документи, що підтверджували наявність власності щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які містилася в довідці поданій на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно наведеної форми. Крім того, дана пропозиція не могла бути відхилена і на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям , установленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». А тому у Замовника не було підстав для відхилення його тендерної пропозиції в цій частині. Щодо твердження про заключення договору не у відповідності до вимог ТД, а саме додатку № 3 проекту договору. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. В частині 4-й статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» йдеться про те, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (тобто від ціни пропозиції) (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, та про те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків прямо встановлених даною статтею. Жодних інших обмежень щодо зміни змісту договору в ході його заключення сторонами чинним законодавством в сфері публічних закупівель не передбачено. Окрім того, відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 та згідно п.21 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, Замовнику не заборонено перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Тому, доповнення договору під час його заключення інформацією вказаного змісту не є порушенням. Умови заключеного за результатом даних торгів договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) оскільки договір заключено на суму тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД». Окрім того, звертаємо вашу увагу на той факт, що відповідно до вимог частини 1 статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі» - договір про закупівлю є нікчемним лише у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону або його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Однак в даному випадку жодна із наведених умов Замовником не порушена, а тому і договір не може вважатися нікчемним. Після завершення процедури закупівлі шляхом укладенням договору електронною системою закупівель автоматично формується звіт про результати закупівлі та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. Після цього виконання Замовником будь-яких дій технічного характеру щодо даної процедури закупівлі є неможливим.

2019-11-06 10:04:09

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 31 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, 21467647, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
  2. Інформація про предмет закупівлі: Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 104-А в с. Луб’янка Бородянського району Київської області – будівництво (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету), 7917655.4UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: ab44b98f88ab404bac37949db3fd753e, 2019-08-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 11 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 12 серпня 2019 року № 269 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.09.2019, тендерну пропозицію ТОВ «АМК РЕМ-БУД», протокол розгляду від 09.09.2019 № 350, від 30.09.2019 № 455, від 30.09.2019 № 456, від 30.09.2019 № 457, від 30.09.2019 № 458, від 30.09.2019 № 459, від 30.09.2019 № 460, від 30.09.2019 № 461, від 30.09.2019 № 462, повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2019, договір від 15.10.2019 № 214-19. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» умовам ТД, зокрема в порушення п. 1 розділу 5 ТД в складі пропозиції Переможця відсутній договір оренди щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 15.10.2019 № 214-19 загальною сумою 7 450 975,34 гривень. Також, перевіркою встановлено, що договір укладено не відповідно до вимог ТД, а саме додатку № 3 проекту договору. Так, в частині Порядок і умови розрахунків додано пункт: "4.2. Замовник відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 та згідно п.21 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу та надати Замовнику Акти приймання виконаних будівельних робіт за вказаний період. Після закінчення тримісячного терміну та у разі невикористання усієї суми авансу, перерахованого Замовником, аванс у повному обсязі повертається на розрахунковий рахунок Замовника. Якщо аванс отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року". Отже, Замовником при укладенні договору порушено ч. 4 ст. 36 Закону в частині невідповідності умов договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону., 30 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час перевірки відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАСТРОЙ АЛЬЯНС" 7 298 659,21
UAH з ПДВ
5 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СФЕРА-К" 7 891 133,60
UAH з ПДВ
5 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" 7 127 614,69
UAH з ПДВ
6 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 7 522 418,10
UAH з ПДВ
6 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" 6 967 411,30
UAH з ПДВ
6 859 493,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ 7 759 302,00
UAH з ПДВ
7 434 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 7 885 632,40
UAH з ПДВ
7 441 082,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 7 450 975,34
UAH з ПДВ
7 450 975,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 09:26
sign.p7s
30 серпня 2019 08:55
3.Технічні вимоги.rar
30 серпня 2019 08:55
5.Інші документи.PDF
30 серпня 2019 08:55
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

30 серпня 2019 09:20
sign.p7s
30 серпня 2019 09:17
900.imd
30 серпня 2019 09:13
sign.p7s
30 серпня 2019 09:07
статут 2018.pdf
30 серпня 2019 09:07
Паспорт директора.pdf
30 серпня 2019 09:07
Інші документи.pdf
30 серпня 2019 09:07
Відгук 06 09.pdf
30 серпня 2019 09:07
ЛС 2.1.4.по 6.1.1.pdf
30 серпня 2019 09:07
ЛС2.1.2.2.1.3.pdf
30 серпня 2019 09:07
Л.С.2.1.1..pdf
30 серпня 2019 09:06
Кошториси 2.pdf
30 серпня 2019 09:06
КОШТОРИСИ 1.pdf
30 серпня 2019 09:06
Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 09:06
ЗВВ.pdf
30 серпня 2019 09:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 09:20
sign.p7s
30 серпня 2019 09:12
Технічні вимоги.rar
30 серпня 2019 09:12
Інші документи.PDF
30 серпня 2019 09:12
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

30 серпня 2019 08:53
sign.p7s
30 серпня 2019 02:25
Файл_3_Тех_вимоги_4.rar
30 серпня 2019 02:24
Файл_3_Тех_вимоги_2.rar
30 серпня 2019 02:23
Файл_3_Тех_вимоги_1.rar
30 серпня 2019 02:23
Файл_5 Інші документи.rar
30 серпня 2019 02:23
Файл_3_Тех_вимоги_3.rar
30 серпня 2019 02:23
Файл_3_Тех_вимоги_5.rar

Публічні документи

30 серпня 2019 09:56
sign.p7s
30 серпня 2019 09:56
Лубянка 2.pdf
30 серпня 2019 09:55
Лубянка.PDF
30 серпня 2019 09:50
sign.p7s
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0013.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0012.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0011.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0010.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0009.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0008.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0007.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0006.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0005.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0004.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0003.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0002.pdf
30 серпня 2019 09:49
2019-08-30-0001.pdf
30 серпня 2019 09:49
Листи відгуки.pdf
30 серпня 2019 09:49
Витяг.PDF
30 серпня 2019 09:37
Свідоцтво Автокран.PDF
30 серпня 2019 09:37
Розрахунки.PDF
30 серпня 2019 09:37
Право власності.PDF
30 серпня 2019 09:37
Право власності мтб.PDF
30 серпня 2019 09:37
Право власності мтб 2.PDF
30 серпня 2019 09:37
Навантажувач.PDF
30 серпня 2019 09:37
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
30 серпня 2019 09:37
Довідка печатка.PDF
30 серпня 2019 09:37
Довідка наявність ІТР.PDF
30 серпня 2019 09:37
16791_Гарантiя_28_08_2019.rar
30 серпня 2019 09:37
1115.imd
30 серпня 2019 09:37
Про гарантійний строк.PDF
30 серпня 2019 09:37
Лист про ліцензування.PDF
30 серпня 2019 09:37
Лист - пояснення.PDF
30 серпня 2019 09:37
Інформація про ціну ТП.PDF
30 серпня 2019 09:37
Довідка про субпідряд.PDF
30 серпня 2019 09:37
Довідка про зміст.PDF
30 серпня 2019 09:37
Довідка про ДЦ.PDF
30 серпня 2019 09:37
Графік.PDF
30 серпня 2019 09:37
Гарантійний лист ст 17.PDF

Публічні документи

30 серпня 2019 09:57
sign.p7s
30 серпня 2019 09:38
sign.p7s
30 серпня 2019 09:26
sign.p7s
30 серпня 2019 02:08
sign.p7s

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:55
sign.p7s
03 жовтня 2019 16:43
мвс
03 жовтня 2019 16:43
мвс
03 жовтня 2019 16:43
про банкрутство
03 жовтня 2019 16:43
дпі
29 серпня 2019 23:50
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАСТРОЙ АЛЬЯНС"
#41685118
Відхилено 5 790 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:58
ТОВ "СФЕРА-К"
#24087514
Відхилено 5 800 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"
#41584018
Відхилено 6 480 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:01
ПП «Ялик»
#34019103
Відхилено 6 500 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:03
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД"
#01354378
Відхилено 6 859 493,64
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:04
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ
#36259541
Відхилено 7 434 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Відхилено 7 441 082,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:09
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 7 450 975,34
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:11

Документи

01 жовтня 2019 14:58
sign.p7s
09 вересня 2019 16:56
sign.p7s
02 вересня 2019 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 жовтня 2019 14:59
sign.p7s
01 жовтня 2019 14:59
Відхил. ТОВ Сфера К.PDF

Документи

01 жовтня 2019 15:01
sign.p7s

Документи

01 жовтня 2019 15:03
sign.p7s
01 жовтня 2019 15:02
Відхил. ПП Ялик.PDF

Документи

01 жовтня 2019 15:04
sign.p7s

Документи

01 жовтня 2019 15:07
sign.p7s

Документи

01 жовтня 2019 15:09
sign.p7s
01 жовтня 2019 15:08
Відхил. ТОВ КУМ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
7 450 975,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 жовтня 2019 12:48
ДОГОВІР 214-19.PDF укладений
16 жовтня 2019 12:47
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 18:03
DOC.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:02
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2019 16:38
ППДЦ.PDF зміни до договору
13 листопада 2019 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація вірного варіанта протоколу погодження договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 214-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ППДЦ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 214-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку