Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 7 917 655,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 917,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 09:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 09:53 |
Додатки до ТД.PDF | |
13 серпня 2019 09:52 |
ТД.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-11-000004 ● 2dc790fe798141f1b946768e8f4eabe3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2019 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.10.2019 № 190
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.10.2019 № 190
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-08-13-000258-a 13.08.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок від 31.10.2019р. З приводу Вашого висновку про те, що за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, а за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час перевірки відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, слід зазначити наступне. Щодо невідповідності пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» умовам тендерної документації. Слід зазначити, що ТОВ «АМК РЕМ-БУД» в складі тендерної пропозиції було подано документи, що підтверджували наявність власності щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які містилася в довідці поданій на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно наведеної форми. Крім того, дана пропозиція не могла бути відхилена і на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям , установленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». А тому у Замовника не було підстав для відхилення його тендерної пропозиції в цій частині. Щодо твердження про заключення договору не у відповідності до вимог ТД, а саме додатку № 3 проекту договору. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. В частині 4-й статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» йдеться про те, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (тобто від ціни пропозиції) (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, та про те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків прямо встановлених даною статтею. Жодних інших обмежень щодо зміни змісту договору в ході його заключення сторонами чинним законодавством в сфері публічних закупівель не передбачено. Окрім того, відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 та згідно п.21 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, Замовнику не заборонено перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Тому, доповнення договору під час його заключення інформацією вказаного змісту не є порушенням. Умови заключеного за результатом даних торгів договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) оскільки договір заключено на суму тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД». Окрім того, звертаємо вашу увагу на той факт, що відповідно до вимог частини 1 статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі» - договір про закупівлю є нікчемним лише у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону або його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Однак в даному випадку жодна із наведених умов Замовником не порушена, а тому і договір не може вважатися нікчемним. Після завершення процедури закупівлі шляхом укладенням договору електронною системою закупівель автоматично формується звіт про результати закупівлі та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. Після цього виконання Замовником будь-яких дій технічного характеру щодо даної процедури закупівлі є неможливим.
2019-11-06 10:04:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАСТРОЙ АЛЬЯНС" |
7 298 659,21
UAH з ПДВ
|
5 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СФЕРА-К" |
7 891 133,60
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" |
7 127 614,69
UAH з ПДВ
|
6 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП «Ялик» |
7 522 418,10
UAH з ПДВ
|
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" |
6 967 411,30
UAH з ПДВ
|
6 859 493,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ |
7 759 302,00
UAH з ПДВ
|
7 434 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
7 885 632,40
UAH з ПДВ
|
7 441 082,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
7 450 975,34
UAH з ПДВ
|
7 450 975,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАСТРОЙ АЛЬЯНС" #41685118 |
Відхилено |
5 790 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 14:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СФЕРА-К" #24087514 |
Відхилено |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 14:59
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" #41584018 |
Відхилено |
6 480 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 15:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП «Ялик» #34019103 |
Відхилено |
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 15:03
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" #01354378 |
Відхилено |
6 859 493,64
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 15:04
|
|
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ #36259541 |
Відхилено |
7 434 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 15:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
Відхилено |
7 441 082,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 15:09
|
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
7 450 975,34
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 14:32
|
Додаткова угода №3 від 03.09.2020 (до Договору №214-19).PDF | зміни до договору |
03 вересня 2020 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:03
|
DOC.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2019 16:38
|
ППДЦ.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2019 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 12:48
|
ДОГОВІР 214-19.PDF | укладений |
16 жовтня 2019 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація вірного варіанта протоколу погодження договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 214-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ППДЦ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 214-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 214-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |